پربازدیدترین گوشی‌های بخش محصولات زومیت در سال ۲۰۲۲

جمعه ۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
پربازدیدترین و محبوبترین گوشی های ۲۰۲۲ در بخش محصولات زومیت
با پربازدیدترین گوشی‌های ۲۰۲۲ در بخش محصولات زومیت، از ردمی نوت ۱۱ پرو شیائومی تا گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ و آیفون ۱۳ پرو مکس اپل آشنا شوید.
تبلیغات

بازار موبایل کشور در سال ۲۰۲۲ میلادی شاهد افت‌وخیز فراوانی بود و در مقاطعی کوتاه نیز به ثبات نسبی رسید. از احتمال ممنوعیت واردات گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار تا رجیستر نشدن سری آیفون 14 اپل و تعطیلی بازار علاالدین به‌دلیل افزایش جهشی نرخ دلار ازجمله‌ مسائلی بود که امسال با آن‌ها مواجه بودیم.

همچنین مارکت جهانی موبایل در سال ۲۰۲۲، شاهد حضور محصولی متفاوت و جذاب از شرکتی نوپا بود، ناتینگ فون 1 گوشی هوشمند اندرویدی با طراحی جذاب و ویژگی‌های خاص نگاه‌های زیادی را به‌سمت خود جلب کرد. اپل نیز بعد از سالیان طولانی، اصرار خود به استفاده از حسگرهای ۱۲ مگاپیکسل را کنار گذاشت و برای اولین بار در دوربین اصلی آیفون 14 پرو از حسگری ۴۸ مگاپیکسلی بهره برد.

شیائومی هم در راستای رقابت با بزرگان فناوری، با شرکت بزرگ و به‌نام لایکا که پیشتر شریک تجاری هواوی بود، همکاری جدیدی را آغاز کرده و همچنین در دوربین گوشی شیائومی 12s اولترا، سنسور عظیم ۱ اینچی به‌کار برد. سامسونگ نیز که تولید سری محبوب گلکسی نوت را کنار گذاشته بود با معرفی گلکسی اس ۲۲ اولترا با قلم همراه داخلی، یاد این سری از یاد رفته را زنده کرد.

حالا در انتهای سال ۲۰۲۲ میلادی، با همه‌ی این احوالات فهرستی از ۱۰ گوشی هوشمند تهیه کرده‌ایم که بیشترین بازدید را در بخش محصولات از طرف شما مخاطبین همیشه همراه زومیت داشته‌اند. در ادامه با معرفی پربازدیدترین و محبوب‌ترین گوشی‌های ۲۰۲۲ بخش محصولات زومیت همراه ما باشید.

۱۰- آیفون ۱۳

بهترین گوشی گیمینگ - آیفون ۱۳ اپل | iPhone 13 Apple

اپل «آیفون ۱۳» را «ابرقدرت جدید شما» توصیف می‌کند. کلیدی‌ترین تغییرات این گوشی هوشمند درمقایسه‌با نسل گذشته را می‌توان بزرگ‌تر شدن حسگر دوربین اصلی، افزایش شارژدهی و سریع‌تر شدن پردازنده دانست.

آیفون ۱۳ کیفیت و دقت ساخت بسیار بالایی دارد، کلیه‌ی قطعات به‌خوبی روی هم سوار شده‌اند؛ به‌طوری که با لمس مرز میان پنل شیشه‌ای و فریم دستگاه، به‌سختی می‌توان متوجه شکاف میان آن‌ها شد. خواندن «بررسی آیفون ‍۱۳» خالی از لطف نخواهد بود.

۹- ردمی نوت ۱۰

ردمی نوت ۱۰ 5G

«ردمی نوت ۱۰»، مدل استاندارد خانواده‌ی خود است که عملکرد قابل قبولی ارائه می‌دهد. گوشی هوشمند مذکور صفحه نمایش ۶٫۴۳ اینچی از نوع AMOLED داشته و وضوح تصویر +HD را ارائه می‌دهد.

از اسنپدراگون ۶۷۸، که یکی از پردازنده‌های قدرتمند میان‌رده کوالکام در زمان عرضه محسوب می‌شد، استفاده شده است.

۸- آیفون ۱۱

راهنمای خرید بهترین آیفون - آیفون ۱۱ |‌ iPhone 11‌ رنگ بنفش

«آیفون ۱۱» درکنار برچسب‌ قیمتی ارزان‌تر نسبت به دیگر اعضای خانواده‌اش، اکنون تجربه‌ی عکاسی بسیار بهتری را در سناریو‌های متنوع‌تر به‌ارمغان می‌آورد، بدنه‌ی مقاوم‌تری در برابر آب و گردوغبار دارد، توان پردازشی فوق‌العاده‌ زیادی را دراختیار کاربر قرار می‌دهد و به‌ادعای اپل، کاربر را یک ساعت بیشتر از گذشته همراهی می‌کند.

آیفون ۱۱ از نمایشگری ۶/۱ اینچی موسوم به Liquid Retina با گوشه‌های گرد بهره می‌برد که ۷۹/۰ درصد از نمای جلو را دربرمی‌گیرد و بریدگی عریضی را در لبه‌ی بالایی خود می‌بیند. این بریدگی از دوربین سلفی، اسپیکر دوم/مکالمه و ماژول‌های فیس آی‌دی محافظت می‌کند. با وجود تلاش‌های بسیار اپل در برش دقیق گوشه‌های نمایشگر و کاهش ضخامت حاشیه‌ها، آیفون ۱۱ به‌اندازه‌ی آیفون ۱۱ پرو در القای حس غوطه‌وری در محتوا موفق نیست. خواندن «بررسی آیفون ‍۱۱» خالی از لطف نخواهد بود.

۷- ردمی نوت 10 پرو شیائومی

ردمی نوت ۱۰ پرو | Redmi Note 10 Pro Xiaomi

«ردمی نوت 10 پرو شیائومی» به عنوان یکی از بهترین میان‌رده‌های شیائومی در سال‌های اخیر، اعداد و ارقام بسیاری را برای دسته‌ی میانی بازار جابه‌جا کرد؛ مثلاً برای اولین بار شاهد حضور حسگر ۱۰۸ مگاپیکسل و نمایشگر FHD+ با پنل OLED و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز در یک گوشی حدود ۶ تا ۷ میلیون تومانی بودیم.

علاوه‌برآن تراشه‌ی Snapdragon 732G هم قدرت مناسبی را برای ردمی نوت 10 پرو شیائومی فراهم کرده بود. پیشنهاد می‌شود برای آشنایی بیشتر با میان‌رده‌ی ردمی به مقاله‌ی «بررسی ردمی نوت ۱۰ پرو» مراجعه کنید.

۶- ردمی نوت 11 پرو شیائومی

پربازدیدترین گوشی های 2022 زومیت

«ردمی نوت 11 پرو شیائومی» که جانشین نسبتاً خلف ردمی نوت 10 پرو بود. این گوشی چیز زیادی به نسل پیشین خود اضافه نمی‌کند یا بهتر است این‌گونه بگوییم، سال ۲۰۲۱ سالی بود که انتظار کاربران را از گوشی‌های میان‌رده به‌شدت بالا برد.

نوت ۱۱ پرو گلوبال از امکاناتی مانند نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز Super AMOLED با وضوح FHD+، تراشه‌ی مدیاتک Helio G96، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسل و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه شارژر ۶۷ وات بهره می‌برد. بد نیست برای آشنایی با بهترین گوشی‌های Xiaomi سری به مقاله‌ی «بهترین گوشی شیائومی» بزنید.

۵- گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

بهترین گوشی ها - سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا - Galaxy S22 ultra رنگ برنزی

چیزی نگذشت که پرچم‌دار بی‌نقص سامسونگ در سال ۲۰۲۲ تبدیل به یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های بازار میان کاربران شد. دوربین‌های عالی، نمایشگر باکیفیت و عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری قدرتمند را می‌توان از «گلکسی S22 اولترا سامسونگ» انتظار داشت. پیشنهاد می‌شود «بررسی پرچم‌دار تمام عیار اندرویدی، گلکسی S22 اولترا» را از دست ندهید.

۴- آیفون 13 پرو مکس اپل

آیفون ۱۳ پرو مکس در رنگ آبی سیرا | iPhone 13 Pro max Sierra blue

اپل با معرفی «آیفون ۱۳ پرو مکس» بار دیگر ثابت کرد، در هر زمینه‌ای که بخواهد می‌تواند بهترین باشد. گوشی‌های اپل پیش‌از‌این همیشه از نظر طول عمر پایین باتری دچار مشکل بودند، آیفون 13 پرو مکس با بهره‌مندی از ویژگی پرو موشن برای کنترل هوشمند نرخ نوسازی و همچنین کنترل مصرف بهینه باتری موفق شد به بیشترین طول عمر باتری بین گوشی‌های اپل دست پیدا کند؛ همچنین کمتر گوشی اندرویدی با باتری‌های حجیم توان رقابت با طول عمر باتری ۱۳ پرو مکس را دارد.

ویدئو سینماتیک و استایل‌های عکاسی هم به‌همراه این گوشی معرفی شد. درحال حاضر هم آیفون 13 پرو مکس جدیدترین پرچم‌دار اپل در بازار ایران محسوب می‌شود که به‌صورت رجیستر شده به‌فروش می‌رسد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی می‌توانید سری به مقاله‌ی «بررسی آیفون ۱۳ پرو مکس اپل» بزنید؛ همچنین برای آشنایی با بهترین گوشی‌های آیفون در قیمت‌های مختلف می‌توانید به مقاله‌ی «بهترین گوشی های اپل» مراجعه کنید.

۳- گلکسی A32 سامسونگ 5G

پربازدیدترین گوشی های ۲۰۲۲

«گلکسی A32 5G سامسونگ»، گوشی میان‌رده‌ی کُره‌ای‌ها است که از ویژگی‌هایی مانند تراشه Dimensity 720، نمایشگر ۶٫۵ اینچ HD و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد. ای ۳۲ ۵جی که با اندرید ۱۱ عرضه شده است در جدیدترین به‌روزرسانی نرم‌افزاری‌اش به اندروید ۱۳ ارتقا یافته است. بد نیست برای آشنایی بیشتر به مقاله‌ی «بررسی گوشی گلکسی A32 سامسونگ مدل 4G و 5G» مراجعه کنید.

۲- گلکسی A12 سامسونگ

پربازدیدترین گوشی های ۲۰۲۲ زومیت

«گلکسی A12 سامسونگ» یکی از محصولات اقتصادی محبوب کُره‌ای‌ها است که مشخصات و امکانات خوبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. نمایشگر ۶٫۵ اینچ HD، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسل از مشخصات اصلی A12 به‌شمار می‌روند. می‌توانید برای آشنایی بیشتر با میان‌رده اقتصادی سامسونگ به مقاله «بررسی گلکسی A12 سامسونگ» مراجعه کنید.

۱- پوکو X3 پرو شیائومی

پربازدیدترین گوشی های ۲۰۲۲

اما بشنوید از پربازدیدترین گوشی ۲۰۲۲ در بخش محصولات زومیت! شیائومی با عرضه‌ی گوشی «پوکو x3 پرو» که مجهزبه تراشه‌ی پرچم‌دار سال گذشته بود، تعریف تازه‌ای به گوشی‌های میان‌رده‌ی مناسب گیم داد. پوکو ایکس ۳ پرو علاوه‌بر تراشه‌ی Snapdragon 860، از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز FHD+، بلندگوهای استریو و باتری ۵٬۱۶۰ میلی‌آمپرساعت نیز بهره می‌برد. خواندن «بررسی پوکو X3 NFC و پوکو X3 پرو شیائومی» خالی از لطف نخواهد بود.

سخن پایانی

همانطور که فهرست ۱۰ گوشی پربازدید ۲۰۲۲ زومیت را مشاهده کردید، دستگاه‌های شرکت‌های مختلفی در لیست حضور دارند. استقبال و بازدید مخاطبین شاید با آمار فروش این گوشی‌ها تفاوت بسیاری داشته باشد؛ اما به‌خوبی نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران، حداقل تمایل به داشتن گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ و اپل دارند.

همانطور که انتظار می‌رفت در بخش میان‌رده‌ها نیز شیائومی بیشترین سهم را دارد و بعداز آن نگاه کاربران معطوف گلکسی فون‌های سری A سامسونگ است؛ همچنین پیشنهاد می‌شود برای آشنایی با پربازدیدترین تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌های بخش محصولات زومیت در سال ۲۰۲۲ به مقالات «پربازدیدترین لپ تاپ‌های بخش محصولات زومیت در سال ۲۰۲۲» و «پربازدیدترین تبلت‌های بخش محصولات زومیت در سال ۲۰۲۲» مراجعه کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات