راهنمای خرید بهترین هدیه برای شروع سال تحصیلی

شنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
مطالعه 6 دقیقه
لیست خرید برای مهر
در مقاله راهنمای خرید بهترین هدیه برای شروع سال، هر آنچه را که دانشجویان و دانش‌آموزان در مسیر تحصیل به آن نیاز پیدا خواهند کرد، معرفی کرده‌ایم.
تبلیغات

دیگر زمان زیادی تا بازگشایی مجدد مدارس و دانشگاه‌ها باقی نمانده است. حال باید دانش‌آموزان و دانشجویان وسایل خود را براساس نیازشان تهیه کرده و در طول سال تحصیلی از آن‌ها استفاده کنند.

اگر خودتان جزو این دسته نیستید، می‌توانید با هدیه دادن وسایل مورد نیاز، باری را از روی دوش دانش‌آموزان و دانشجویان بردارید. از این‌رو در مقاله بهترین هدیه برای شروع سال تحصیلی سعی کرده‌ایم موارد مهمی را که هر فرد به آن نیاز پیدا خواهد کرد، معرفی کنیم.

می‌توانید با نگاه به فهرستی که در ادامه آمده متوجه شوید چه محصولاتی را می‌توان برای یک دانش‌آموز یا دانشجو خریداری کرد.

لوازم مورد نیاز دانشجویان و دانش‌آموزان

  • گوشی هوشمند
  • پاور بانک
  • فلش مموری
  • تبلت
  • لپ تاپ
  • کوله پشتی
  • کاغذ دیجیتال
  • چراغ مطالعه هوشمند
  • هدفون بی‌سیم
  • دفترچه یادداشت
  • گیفت کارت

گوشی هوشمند

نمایشگر و پنل پشتی دو گوشی آیفون ۱۳ و گلکسی ای ۵۴

امروزه گوشی هوشمند دیگر عضوی جدایی‌ناپذیر از زندگی ما است و هرکسی حداقل یکی از این دستگاه‌ها را در اختیار دارد، اما اگر دانشجویی که شما قصد خرید هدیه برای او را دارید نیاز به موبایل جدیدی داشته باشد، با توجه به میزان هزینه، می‌توانید روی گلکسی A54 یا آیفون ۱۳ حساب کنید.

می‌توانید از میان بهترین گوشی ‌های موبایل، با بررسی بودجه خود و براساس قیمت گوشی، دستگاه مورد نظرتان را خریداری کنید.

پاور بانک

دو پاوربانک در کنار یکدیگر

یکی دیگر از مهم‌ترین وسایلی که دانشجویان نیاز دارند، پاوربانک است. در میان شلوغی محل تحصیل و جابه‌جایی بین کلاس‌ها، داشتن یک پاوربانک خوب که ظرفیت مناسبی دارد و می‌تواند بارها گوشی هوشمندتان را شارژ کند، مسئله مهمی به شمار می‌رود.

اگر می‌خواهید برای دانش‌آموز یا دانشجویی هدیه پاوربانک بخرید می‌توانید از میان بهترین پاور بانک های بازار ایران هرکدام را که بیشتر به بودجه‌تان نزدیک بود، خریداری کنید. در ضمن، در مقاله راهنمای خرید پاوربانک نکات مهمی که پیش از خرید باید بدانید، نوشته شده است.

فلش مموری

دو مموری سن دیسک و ای دیتا در کنار یکدیگر

از عکس جزوه گرفته تا صدای استاد، فایل‌هایی هستند که هر فردی در دوران تحصیل خود می‌تواند به آن‌ها نیاز پیدا کند. به همین دلیل داشتن فلش مموری خوبی که بتوان به‌راحتی همه‌ی آن‌ها را درونش جا داد بسیار مهم است.

به همین منظور، هدیه دادن فلش مموری USB 3.0 با سرعت بالا ایده خوبی به نظر می‌رسد. گزینه‌های مختلفی در این دسته وجود دارند که می‌توانید براساس قیمت فلش مموری آن‌ها را انتخاب کنید. در ضمن، مبدل فلش به گوشی هوشمند نیز گزینه بسیار کاربردی و مناسبی است.

تبلت

دو تبلت شیائومی و اپل در کنار یکدیگر

دیگر روزهای نوشتن روی کاغذ رو به پایان است و بسیاری از تبلت استفاده می‌کنند. همچنین می‌توان جزوه‌ها و کتب درسی را به آن‌ها منتقل کرده و مطالعه کرد. پس اگر بودجه کافی دارید،‌ می‌توانید برای محصل خانواده خود تبلت خریداری کنید.

دو مدل از بهترین تبلت‌هایی که می‌توانید تهیه کنید، پد ۶ شیائومی و آیپد ایر ۲۰۲۲ است. این دو دستگاه توانایی انجام کارهای روزانه و حتی گرافیکی را دارند و برای چند سال قابل استفاده هستند.

با بررسی بهترین تبلت های بازار ایران و براساس مبلغی که برای این هدیه کنار گذاشته‌اید،‌ می‌توانید محصول مورد نظرتان را بیابید.

لپ تاپ

دو لپ تاپ ویوو و کنار یکدیگر

اگر می‌خواهید هزینه نسبتاً زیادی برای هدیه‌ صرف کنید، پیشنهادمان خرید لپ تاپ است؛ زیرا کارایی بسیاری داشته و می‌تواند تا سال‌ها همراه محصل باشد؛ خصوصاً اگر دانشجو در رشته‌های مربوط به نرم‌افزار تحصیل کند.

با مطالعه‌ مقاله‌‌ بهترین لپ تاپ های اقتصادی و دانشجویی می‌توانید با توجه به قیمت لپ تاپ محصول دلخواهتان را انتخاب کنید. البته اگر قصد خرید دستگاه دست‌دوم دارید، می‌توانید راهنمای خرید لپ تاپ دست دوم و استوک را بررسی کنید.

کوله پشتی

کوله پشتی لپ تاپ مشکی رنگ

جابه‌جایی موارد مختلفی از جمله لپ‌تاپ، کتاب، دفتر، تبلت و... نیاز به کوله‌پشتی‌ای دارد که مقاوم بوده و بتوان به‌راحتی آن را حمل کرد. درواقع همه‌ی دانشجویان و دانش‌آموزان برای سال جدید تحصیلی به آن نیاز پیدا خواهند کرد، به همین دلیل خرید کوله‌پشتی مناسب می‌تواند هدیه بسیار خوبی باشد.

کاغذ دیجیتال

کاغذ دیجیتال سفید رنگ

کاغذ دیجیتال بهترین گزینه برای افرادی محسوب می‌شود که برای تمرین به چرک‌نویس‌های زیادی نیاز دارند. با خرید آن حتی می‌توانید به کاهش مصرف کاغذ نیز کمک کنید. در دنیای کنونی که دیگر همه‌چیز دیجیتال شده، هدیه دادن این محصول نیز می‌تواند هیجان انگیز باشد.

شیائومی کاغذ دیجیتالی به بازار آورده که به آن تخته هوشمند نیز می‌گویند. این محصول دارای صفحه نمایش ۱۳٫۵ اینچی و ظاهری مشابه تبلت است.

چراغ مطالعه هوشمند

چراغ مطالعه هوشمند به رنگ سفید از نمای کنار

اکنون که دیگر همه چیز هوشمند شده، چرا چراغ مطالعه اینگونه نباشد؟ می‌توانید با خرید یکی از این محصولات جذاب، هدیه‌ای خاص به دوستان خود هدیه دهید.

چراغ مطالعه می‌تواند هنگام شب‌بیداری‌های قبل امتحان دوست خوبی باشد. در نتیجه، بهتر است همین حالا یکی از مدل‌های هوشمند آن را خریداری کرده و به دوست محصل خود هدیه کنید.

هدفون بی‌سیم

دو هدفون بی سیم سامسونگ و هایلو کنار یکدیگر

از بهترین هدیه‌ها برای دانشجویان و دانش‌آموزان، هدفون بی‌سیم است. در میان موارد مختلف، مطمئناً گلکسی بادز ۲ و هایلو W1 از بهترین‌ها هستند و می‌توانند کادوهای هیجان‌انگیزی باشند.

اگر در خرید شک دارید، نگاهی به راهنمای خرید بهترین هدفون های بی سیم بیندازید. همچنین برای مقایسه قیمت هدفون و هدست می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید.

دفترچه یادداشت

دفترچه و دفتر و قلم

هنوز هم هستند کسانی که از مداد و دفتر برای نوت‌برداری سر کلاس و جزوه نوشتن استفاده می‌کنند. در نتیجه با خرید دفترچه‌ یادداشت نیز می‌توانید به محصل‌ها، به‌خصوص دانش‌آموزان که نمی‌توانند در کلاس از تبلت استفاده کنند، کمک کنید.

گیفت کارت

یکی از بهترین کادوهایی که می‌توانید به دانش‌آموزان و دانشجویان بدهید، گیفت کارت است. اپلیکیشن‌های کاربردی مختلفی در اپ استور و گوگل پلی هستند که باید برای استفاده آن‌ها پول پرداخت کرد. می‌توانید به‌راحتی گیف کارتی تهیه کرده و آن را هدیه دهید.

با گیف کارت اپ استور می‌توان به تمام خدمات موجود در فروشگاه اپل، اپ استور، آیتونز، اپل موزیک، اپل تی‌وی و اپل بوک دسترسی داشت. همچنین گیفت کارت گوگل پلی نیز برای خرید بازی و اپ‌های پولی به کار می‌آید.

سعی کردیم در این مقاله بهترین محصولاتی را که می‌توانید به دوستان و آشنایان محصل خود هدیه بدهید، گردآوری کنیم. امیدواریم این مقاله برایتان مفید باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات