بهترین پاور بانک های بازار ایران [مهر ۱۴۰۲]

چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۰
مطالعه 17 دقیقه
بهترین پاوربانک های بازار در سال ۲۰۲۳ از سامسونگ و شیائومی تا باسئوس
در مقاله‌ی پیش‌ رو، با بهترین پاور بانک های ۲۰۲۳ بازار ایران از برندهایی مانند سامسونگ، شیائومی، انکر، انرجایزر، راوپاور، باسئوس و روموس آشنا شوید
تبلیغات

امروزه، گوشی‌های هوشمند و لوازم دیجیتال به پیشرفت‌های خیره‌کننده‌ای دست یافته‌اند؛ اما هنوز یک مشکل مشترک بین این دستگاه‌های هوشمند برطرف نشده است: «خالی‌شدن زودهنگام باتری». این مسئله‌ای است که اغلب ما با آن دست‌به‌گریبان هستیم؛ به‌همین‌دلیلع کاربران هنگام خرید تلفن‌همراه، لپ‌تاپ، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر دستگاه‌های هوشمند شارژشدنی به فکر خرید پاوربانک مناسب نیز هستند.

پاوربانک‌ها از آن دست محصولاتی هستند که تنوع بسیار زیادی داخل بازار دارند؛ البته تولیدکنندگان متنوعی آن‌ها را تولید می‌کنند. پس با این حساب، طبیعی است که برای خرید پاوربانک قدرتمند و متناسب با نیازهایمان، کمی دچار سردرگمی و دردسر شویم و گزینه‌های درستی را طبق خواسته‌هایمان مدنظر نداشته باشیم.

همچنین، اگر چندان اهل جابه‌جایی و سفر نیستید و به شارژر همراه نیاز مبرم ندارید، پیشنهاد می‌کنیم سری به مقاله «بهترین شارژر گوشی؛ راهنمای خرید شارژر و کابل شارژ انواع گوشی های موبایل» در زومیت بزنید. در این مقاله، علاوه‌بر معرفی بهترین شارژر برای انواع گوشی، استانداردهای شارژ هر شرکت را نیز توضیح داده‌ایم.

حال هنگام خرید پاوربانک باید چه نکاتی را در نظر بگیریم یا بهتر است بگوییم که پاوربانک ایدئال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟ در‌ادامه، ویژگی‌های پاوربانک مناسب را بررسی و بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ بازار ایران را بر‌اساس قیمت و کاربرد و برند سازنده معرفی می‌کنیم.

هنگام خرید پاور بانک باید چه نکاتی را مدنظر بگیریم؟

به‌طور‌کلی، هنگام خرید پاور بانک باید به نکات زیر توجه کنید:

  • ظرفیت پاوربانک: یکی از نکات مهمی که قبل از خرید پاوربانک باید بدان توجه کنید، ظرفیت پاوربانک است که با واحد میلی‌آمپرساعت یا mAh محاسبه می‌شود. قبل از خرید پاوربانک، ابتدا باید بدانید به پاوربانک با چه ظرفیتی نیاز دارید.
  • شدت جریان: علاوه‌بر محاسبه‌ی ظرفیت مورد‌نیاز، باید به شدت جریان خروجی پاوربانک را نیز توجه کنید. وقتی شدت جریان بیشتری در پورت‌های خروجی پاوربانک دراختیار کاربر قرار داشته باشد، بالطبع بر سرعت شارژ‌شدن تأثیر می‌گذارد.
  • نوع اتصالات: پاوربانکی که انتخاب می‌کنید، باید با‌توجه‌به نوع کابل شارژرتان باشد. درگاه‌های ورودی و خروجی پاوربانک ممکن است microUSB، USB-A، USB-C یا لایتنینگ باشد.
  • مدت‌زمان شارژ‌شدن پاوربانک: یکی دیگر از نکات مهم سرعت شارژ‌شدن باتری خود پاوربانک است. بسیاری از پاوربانک‌ها با کابل USB به‌راحتی شارژ می‌شوند؛ ولی برخی دیگر این‌گونه نیستند. برای پی‌بردن به سرعت شارژ باتری خود پاوربانک، باید ولتاژ ورودی آن‌ را بررسی کنید.
  • ایمنی: آیا ممکن است پاوربانک به باتری گوشی یا تبلت صدمه بزند؟ آیا در تولید پاوربانک‌ها اصول ایمنی در نظر گرفته می‌شود؟ در برخی از آن‌ها، بله!
  • شدت جریان هوشمند: با‌توجه‌به تنوع گجت‌های هوشمند شارژ‌شدنی، شرکت‌های تولید‌کننده‌ی پاوربانک با‌توجه‌به‌ نیاز گوناگون فناوری‌های پیشرفته‌ای را برای تنظیم شدت جریان خروجی توسعه داده‌اند که می‌تواند جریان ایدئال دستگاه‌های مختلف را تأمین کند.
  • شارژ بی‌سیم: تنها در‌صورتی‌که دستگاه هوشمندتان از این قابلیت پشتیبانی می‌کند، به‌دنبال پاوربانک بی‌سیم باشید. گفتنی است امکان شارژ گجت‌ها ازطریق سیم با پاوربانک‌های بی‌سیم نیز وجود دارد؛ اما قیمت بیشتری هم دارند.
  • مقاومت در‌برابر ضربه و نفوذ مایعات: توصیه‌ی ما به کاربران همیشه‌در‌سفر، مدنظر قرار‌دادن این قابلیت هنگام خرید پاوربانک است؛ البته خریدن پاوربانک ضدضربه یا ضدآب، نیازمند صرف هزینه‌ی بیشتری خواهد بود.
  • ابعاد پاوربانک: ابعاد پاوربانک هم یکی از موضوعات مهمی است که حین خرید باید بدان توجه کنید. برای مثال، اگر پاوربانکی با ظرفیت زیاد و تعداد پورت‌های بیشتر نیاز داشته باشید یا نمونه‌های خورشیدی را می‌‌خرید، ابعاد شارژر همراه شما بزرگ‌تر خواهد بود.

بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ براساس بازه قیمتی

گاهی اوقات قیمت پاوربانک و بودجه‌ی کاربر برای خرید آن، می‌تواند مهم‌ترین عامل در انتخاب شارژر همراه باشد. در چنین شرایطی، عوامل دیگر کم‌رنگ می‌شوند و در‌واقع با‌توجه‌به بودجه محدود خود، ناچاریم قید برخی از امکانات را بزنیم.

بهترین پاوربانک تا ۴۰۰ هزار تومان

بهترین پاوربانک ارزان تا ۳۰۰ هزار تومان ای دیتا مدل t5000c

ای دیتا T5000C

پاوربانک ADATA مدل T5000C با ظرفیت اسمی ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و حداکثر توان خروجی ۱۵ وات انتخاب مناسب در بازه‌ی قیمتی ۴۰۰ هزار تومان محسوب می‌شود. در بخش درگاه‌ها، با وجود یک درگاه مشترک ورودی و خروجی تایپ C و یک درگاه ورودی میکرو USB و یک درگاه خروجی USB-A، پاوربانک اقتصادی ای‌دیتا وضعیت مناسبی دارد.

قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه، داشتن استانداردهای محیط‌زیست، ایمنی و سیستم محافظت دربرابر اتصال کوتاه از دیگر ویژگی‌های باتری همراه ای‌دیتا است.

انتخاب جایگزین: روموس Sense Mini

بهترین پاوربانک اقتصادی روموس مدل سنس مینی

پاوربانک ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت روموس Sense Mini که به‌همراه کابل میکرو USB‌ عرضه می‌شود، تنها به یک درگاه ورودی Micro-USB و یک درگاه خروجی USB-A مجهز شده و حداکثر توان خروجی پشتیبانی‌شده‌ی آن معادل ۱۰ وات است.

پاوربانک اقتصادی روموس برخلاف مدل قبلی معرفی‌شده، ظاهری مقبول‌تری دارد و از سیستم محافظت در‌برابر اتصال کوتاه و شارژ و دمای بیش‌از‌حد نیز بهره می‌برد.

بهترین پاوربانک تا ۶۰۰ هزار تومن

بهترین پاوربانک تا ۵۰۰ هزار تومان راوپاور مدل RP-PB171

راوپاور RP-PB171

پاوربانک راوپاور مدل RP-PB171 با ظرفیت اسمی ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعت و دو درگاه خروجی USB Type-A و یک درگاه ورودی میکرو USB را می‌توان بهترین پاوربانک بازار در بازه‌ی قیمتی ۶۰۰ هزار تومان در نظر گرفت.

پاوربانک راوپاور حداکثر توان خروجی ۱۸ وات ازطریق فناوری Quick Charge 3.0 کوالکام و ۱۲ وات ازطریق فناوری اختصاصی iSmart راوپاور را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است که قابلیت شارژ سریع خود پاوربانک نیز وجود دارد.

بهترین پاوربانک تا ۱ میلیون تومان

باسئوس PPDML-M01 Bipow Digital Display

نمای روبرو پاور بانک باسئوس PPDML-M01 Bipow Digital Display

بهترین پاوربانک بازار تا حدود ۱ میلیون تومان را می‌توان شارژر همراه باسئوس مدل PPDML-M01 با ظرفیت اسمی ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت دانست.

به‌طورکلی، پاوربانک بیسوس سه درگاه خروجی و دو درگاه ورودی دراختیار کاربران قرار می‌دهد: دو درگاه خروجی USB-A با پشتیبانی از فناوری‌های شارژ Quick Charge 3.0 و Power Delivery و یک درگاه ورودی USB-C و یک درگاه مشترک ورودی و خروجی تایپ C.

سیستم محافظت در‌برابر شارژ و گرمای بیش‌از‌حد و شدت جریان خروجی ۳ آمپر و حداکثر توان شارژ ۲۰ وات از دیگر ویژگی‌های پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی باسئوس به‌شمار می‌آیند.

بهترین پاور‌بانک تا ۲ میلیون تومان

پاوربانک انرجایزر مدل UE30000PQ

پاوربانک انرجایزر UE30003PQ

پاور‌بانک انرجایزر UE30003PQ با ظرفیت باتری ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و حداکثر توان ۲۲٫۵ وات یکی از بهترین پاوربانک‌هایی است که با بودجه‌ای کمتر از ۲ میلیون تومان می‌توانید بخرید.

انرجایزر UE30003PQ درمجموع سه درگاه خروجی USB-A، یک درگاه ورودی Micro USB، یک درگاه ورودی لایتنینگ و یک درگاه تایپ سی مشترک ورودی و خروجی دارد. نکته‌ی مهم درباره‌ی پاوربانک مذکور شدت جریان خروجی ۴٫۵ آمپر است که در کمتر محصولی دیده می‌شود.

دیگر قابلیت‌های پاوربانک انرجایزر را می‌توان محافظت در‌برابر شارژ و دشارژ بیش‌از‌حد، اتصال کوتاه، افزایش جریان، ولتاژ و دما و از همه مهم‌تر پشتیبانی از فناوری‌های Quick Charge و Power Delivery عنوان کرد.

بهترین پاوربانک تا ۳ میلیون تومان

پاوربانک باسئوس Amblight PPLG

پاوربانک باسئوس Amblight PPLG

اگر قصد دارید بهترین پاوربانک را با بودجه‌ی حدوداً ۳ میلیون تومان بخرید، باسئوس Amblight PPLG با ویژگی‌هایی مثل ظرفیت اسمی ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت، حداکثر توان خروجی ۶۵ وات، پشتیبانی از فناوری Quick Charge 3.0 و Power Delivery 3.0 و شارژ هم‌زمان ۵ دستگاه انتخاب هوشمندانه‌ای است.

باسئوس Amblight PPLG از چهار درگاه USB-A خروجی و یک درگاه تایپ سی مشترک و دو درگاه ورودی برای شارژ پاوربانک بهره می‌برد. تنها ضعف این پاوربانک قدرتمند را می‌توان نبود شارژ بی‌سیم دانست.

بهترین پاور‌بانک های ۲۰۲۳ براساس برند

کاربران برندهای مختلف گاهی علاقه دارند که داخل اکوسیستم تولیدکننده‌ی خاصی باقی بمانند؛ یا با اعتماد به برندی خاص یا بنا به علاقه‌ی شخصی. بعضی مواقع نیز سازندگان خاصی در ساخت دسته‌ای از محصولات متبحر هستند و کاربران زیادی با شنیدن نام آن برند خاص، خرید می‌کنند.

گاهی کاربران محصولی با امکانات بیشتر و بهتر با قیمتی ارزان‌تر را رد می‌کنند و ترجیح می‌دهند به برند محبوب خود وفادار باقی بمانند. اکنون بیایید بهترین پاوربانک هر برند را در سال ۲۰۲۳ باهم بررسی کنیم.

بهترین پاوربانک سامسونگ

اگر به محصولات بسیار باکیفیت کُره‌ای‌ها علاقه‌مند هستید، بهترین پاوربانک سامسونگ به انتخاب ما، شارژر همراه سامسونگ مدل U1200 با ظرفیت ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. این شارژر همراه علاوه‌بر شارژ سریع کوآلکام، از امکان شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند.

ولتاژ‌های ورودی و خروجی ۵ ولت و شدت جریان خروجی نیز تا حداکثر ۳ آمپر ارائه می‌شود. جنس بدنه‌‌ی فلزی و بسیار باکیفیت، پشتیبانی از استانداردهای شارژ، امکان شارژ سریع ورودی و خروجی از دلایل دیگر ما برای انتخاب این پاوربانک هستند.

بهترین پاوربانک سامسونگ U1200

بهترین پاوربانک شیائومی

برخورد اول کاربران با برند نام‌آشنای این‌ روزهای بازار ایران، قبل از گوشی‌های هوشمند شیائومی به لوازم جانبی متنوع آن ازجمله پاوربانک بازمی‌گردد؛ البته فقط خود شیائومی مدنظر نیست. هنگام بررسی و انتخاب بهترین پاوربانک شیائومی، باید زیربرندهای شرکت را نیز در نظر گرفت.

پاوربانک شیائومی مدل PLM07ZM که در بازار جهانی با نام Pro Mi Power Bank 3 شناخته می‌شود، به‌قدری قوی و پر از امکانات بود که کار ما را در انتخاب بهترین پاوربانک شیائومی کمی راحت‌تر کرد.

پاوربانک شیائومی PLM07ZM

اگر بخواهیم دلایلمان برای پاوربانک PLM07ZM را بازگو کنیم، می‌توانیم به این‌ اشاره کنیم: شارژ سریع با توان ۴۵ وات، شارژ سریع دوطرفه، امکان شارژ لپ‌تاپ، قابلیت فعال‌سازی حالت Low Power برای شارژ دستگاه‌های با ولتاژ پایین مانند هندزفری‌های بلوتوث و ساعت هوشمند، بهره‌مند از سیستم محافظت ۱۲ لایه در‌برابر اتصال کوتاه، شارژ و دشارژ بیش‌از‌حد، افزایش ولتاژ، جریان و دما، جنس بدنه‌ی پلاستیک ضدخش و قسمت بالا و پایین از سرامیک و پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع کوآلکام و فناوری پاوردلیوری.

بهترین پاوربانک انکر

انکر یکی از برندهایی است که تخصص خاصی در ساخت لوازم جانبی مختلف دارد و کیفیت مناسب محصولاتش مشمول حال پاوربانک‌هایش نیز می‌شود.

اگر بخواهید به‌دنبال بهترین پاوربانک انکر بگردید، احتمالاً به شارژر همراه انکر PowerCore III Elite با ظرفیت ۲۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعت یا با شارژر همراه انکر مدل PowerCore Essential A1287 با ظرفیت ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت برخورد خواهید کرد.

این دو پاوربانک انکر از استانداردهای بسیاری بهره می‌برند و می‌توانند ازطریق فناوری‌های شارژ متنوع دستگاه‌های مختلف را شارژ کنند.

پاوربانک انکر مدل PowerCore III Elite

بهترین پاوربانک از برند انکر PowerCore III Elite A1291

پاوربانک انکر مدل PowerCore III Elite از سه درگاه خروجی شامل دو درگاه USB-A و یک درگاه تایپ C مشترک ورودی و خروجی بهره می‌برد و حداکثر توان خروجی و ورودی از‌طریق همین درگاه USB-C به‌ترتیب ۶۰ و ۶۵ وات عنوان شده است.

گفتنی است این پاوربانک بی‌نظیر انکر همراه آداپتور شارژ ۶۵ واتی به نام PowerPort III عرضه می‌شود که از پسِ شارژ باتری خود پاوربانک با حداکثر توان ممکن به‌خوبی برخواهد آمد.

پشتیبانی از فناوری شارژ سریع PowerIQ 3.0 انکر به شما کمک خواهد کرد تا مناسب‌ترین و سریع‌ترین سرعت شارژ ممکن را برای دستگاه مدنظر خود دریافت کنید. پاوربانک ۲۵٬۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی انکر از فناوری پاور دلیوری نیز بهره می‌برد؛ پس با این شارژر همراه می‌توانید روی شارژکردن مک‌بوک خود نیز حساب کنید.

پاور بانک انکر مدل PowerCore Essential A1287

پاوربانک انکر مدل A1287 از امکاناتی نظیر خروجی با حداکثر شدت جریان ۳ آمپر و پشتیبانی از شارژ سریع کوآلکام و پشتیبانی از فناوری اختصاصی انکر موسوم به Power IQ برای مدیریت هوشمند جریان خروجی بهره می‌برد. ظرفیت اسمی پاوربانک انکر ۲۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ذکر شده و ظرفیت واقعی آن حدوداً ۱۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است.

پاور بانک انکر PowerCore Essential A1287 ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت

پاوربانک انکر A1287 از یک درگاه خروجی USB-A با حداکثر توان خروجی ۱۸ وات و یک درگاه مشترک خروجی و ورودی USB-C با حداکثر توان ۲۰ وات بهره می‌برد.

از دیگر قابلیت‌های پاوربانک انکر مدل A1287 می‌توان پشتیبانی از فناوری‌های Quick Charge 3.0 و Power Delivery و حفاظت در‌برابر ولتاژ زیاد و امکان شارژ ایمن برای دستگاه‌های کم‌مصرف مثل هدفون را نام برد.

بهترین پاوربانک انرجایزر

شرکت آمریکایی انرجایزر نامی آشنا در‌زمینه‌ی تولید انواع باتری و جزو تولیدکنندگان قدیمی‌ و معتبر این حوزه است و محصولاتش نیز از کیفیت مناسبی برخوردارند. انرجایزر محصولات متنوعی را درزمینه شارژر همراه دارد که انتخاب از بین آن‌ها کار راحتی نیست. بااین‌حال، اگر بخواهیم بهترین پاوربانک انرجایزر را به شما معرفی کنیم، قطعاً سراغ مدل UE30057PQ با ظرفیت ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت خواهیم رفت.

از دلایل چنین انتخابی، می‌توان به پشتیبانی از اکثر استانداردهای لازم شارژ مانند مدیریت هوشمند شارژ، تخصیص هوشمند شدت جریان خروجی، شارژ ایمن، شارژ دو‌طرفه‌ی سریع و پشتیبانی از شدت جریان خروجی ۳ آمپری و پشتیبانی از فناوری پاور دلیوری و Quick Charge اشاره کرد.

بهترین پاور بانک از برند انرجایزر مدل UE30057PQ

یک درگاه مشترک ورودی و خروجی USB-C و دو درگاه ورودی USB-A و یک درگاه میکرو USB ورودی دیگر مجموع متنوع درگاه‌های این پاوربانک را تشکیل می‌دهند. خروجی‌های ۲۲٫۵ وات و ۱۸ وات ازطریق هر دو درگاه تایپ C و USB-A دردسترس است. قابلیت شارژ هم‌زمان بیش‌ از یک دستگاه و نشانگر LED میزان شارژ از دیگر ویژگی‌های شارژر همراه انرجایز است.

بهترین پاور‌بانک های ۲۰۲۳ براساس کاربرد

باید بدانیم که همیشه قیمت گران‌تر‌ و امکانات متنوع پاوربانک به‌معنای مناسب‌بودن آن برای نیازهای ما نیست. گاهی ممکن است با صرف هزینه‌ی کمتر بتوانیم نیازهای خود را برطرف کنیم و پول اضافی بابت امکانات بیشتری ندهیم که به درد ما نمی‌خورند.

گاهی نیز یافتن تمام امکانات مدنظرمان در‌کنار‌هم کار آسانی نیست و باید زمانی زیادی را صرف پیدا‌کردن گزینه مناسب کنیم. در‌ادامه، بهترین پاوربانک های ۲۰۲۳ بر‌اساس کاربرد را معرفی می‌کنیم.

بهترین پاوربانک برای آیفون

چنانچه کاربر آیفون باشید، احتمالاً نگران هستید که هر پاوربانکی مناسب گوشی آیفون گران‌قیمت شما نیست. باید بگویم که حق با شما است و بی‌راه نمی‌گویید؛ اما پاوربانک مناسب آیفون دقیقاً چگونه باید باشد؟

پاور‌بانک مک دودو MC-864

قابلیت MagSafe، پشتیبانی از فناوری شارژ پاور دلیوری، بدنه‌ی مقاوم در‌برابر حراررت، یک درگاه مشترک ورودی و خروجی تایپ C و یک درگاه خروجی USB-A دیگر از ویژگی‌های پاوربانک مک‌دودو به‌شمار می‌روند.

پاور بانک مک دودو Mcdodo MC-864 20000mAh با ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعت سبز

این دستگاه شارژ بی‌سیم را با توان بیش از ۱۵ وات ارائه می‌دهد؛ درحالی‌که توان خروجی آن با پورت‌های USB-C و USB-A به‌ترتیب به ۱۸ و ۲۲٫۵ وات می‌رسد. ضعف اساسی شارژر همراه MC-864، نداشتن درگاه لایتنینگ برای شارژ پاوربانک با کابل آیفون است.

پاوربانک مک دودو MC-069

ازآن‌جاکه گوشی‌های آیفون از فناوری شارژ بی‌سیم برخوردارند، قابلیت MagSafe برای کاربران آیفون اهمیت زیادی دارد. ازاین‌رو، یکی دیگر از پیشنهادهای ما پاوربانک مک دودو مدل MC-069 با توانایی شارژ بی‌سیم ۱۵ واتی است.

پاور بانک مک دودو MC-069

پاور بانک مک دودو MC-069 افزون‌بر شارژ بی‌سیم، از یک درگاه تایپ سی مشترک ورودی و خروجی با شدت‌ جریان خروجی ۲٫۴ آمپر و شدت‌جریان ورودی ۳ آمپر بهره می‌برد. درگاه خروجی این دستگاه می‌تواند دستگاه‌های مختلف را با حداکثر توان ۲۰ وات شارژ کند.

بهترین پاوربانک برای لپ تاپ

شارژر همراه راو پاور مدل RP-PB201

اگر برای لپ تاپ خود به‌دنبال شارژر همراه می‌گردید تا کمی خیالتان از بابت تمام‌شدن بد‌موقع باتری آن راحت شود، شارژر همراه راو پاور مدل RP-PB201 با ظرفیت PD 20000 میلی‌آمپر‌ساعت را می‌توانیم به شما معرفی کنیم.

پاوربانک راوپاور RP-PB201

برخی از دلایل انتخاب پاوربانک RP-PB201 عبارت‌اند از: توان شارژ خروجی ۶۰ وات، استفاده از خروجی USB-A با تکنولوژی فست شارژ QC 3.0، امکان شارژ سریع پاوربانک با توان ۳۰ وات، بهره‌مندی از تکنولوژِ‌های شارژ سریع کوآلکام و پاوردلیوری، ایمن در‌مقابل اتصال کوتاه و شارژ و تخلیه بیش‌از‌حد و ظرفیت نسبتاً مناسب.

بهترین پاوربانک خورشیدی

از‌آن‌جاکه پاوربانک‌های خورشیدی بیشتر برای کاربرانی مناسب است که اهل سفر یا طبیعت‌گردی هستند، علاوه‌بر امکان شارژ خورشیدی پاوربانک، باید ویژگی‌هایی مانند مقاومت دربرابر ضربه و مقاومت دربرابر آب را نیز باید مدنظر قرار دهید. ما بهترین پاوربانک خورشیدی بازار را شارژر همراه خورشیدی پاوربانک خورشیدی گرین لاین مدل Solar Portable با ظرفیت اسمی ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت می‌دانیم.

پاوربانک گرین لاین Solar Portable

پاوربانک گرین لاین مدل Solar Portable با قابلیت‌هایی همچون پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع کوآلکام و فناوری پاوردلیوری، مدیریت هوشمند جریان شارژ، ظرفیت اسمی ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و امکان شارژ خورشیدی دستگاه عرضه شده است.

پاوربانک Solar Portable با بهره‌مندی از ۴ کابل متصل از نوع USB-A ،Type-C، میکرو یو‌اس‌بی و لایتنینگ کاربر را از هر‌گونه کابل اضافه‌ای بی‌نیاز می‌کند. یکی از ضعف‌های این پاوربانک را می‌توان وزن حدوداً ۹۰۰ گرمی آن به‌حساب آورد که ممکن است باب‌ میل برخی از کاربران نباشد.

بهترین پاور بانک ۲۰۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعت

اگر ملاک شما برای انتخاب پاوربانک فقط ظرفیت آن باشد، در این‌ صورت گزینه‌های بسیار زیادی برای خرید پیش رویتان خواهد بود؛ اما پیشنهاد می‌کنیم به‌جز ظرفیت پاوربانک، نیم‌نگاهی نیز به دیگر امکانات بیندازید. بدین‌ترتیب، بهترین پاوربانک ۲۰ هزار میلی‌آمپرساعتی می‌تواند شارژر همراه مک دودو مدل MC-864 باشد.

این پاوربانک علاوه‌بر شارژ سریع سیمی، امکان شارژ بی‌سیم را نیز پشتیبانی می‌کند. امکاناتی مانند حداکثر شدت جریان خروجی ۴٫۵ آمپر، پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع کوآلکام و پاور دلیوری، دو درگاه خروجی با شدت جریان‌های مختلف، پشتیبانی از مگ سیف، داشتن استانداردهای شارژ ایمن و امکان شارژ هم‌زمان سه دستگاه از دلایل انتخاب ما هستند. این پاوربانک برای دارندگان سری آیفون 12 و 13 نیز می‌تواند گزینه‌ی مناسبی باشد.

بهترین پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

بهترین پاور بانک 10000 میلی‌آمپرساعت انکر مدل powercore iii sense a1617

انکر PowerCore III Sense A1617

بهترین پاوربانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بازار را می‌توان شارژر همراه انکر مدل PowerCore III Sense A1617 در نظر گرفت؛ چراکه علاوه‌بر شارژ سیمی سریع، از شارژ بی‌سیم تا حداکثر توان ۱۰ وات پشتیبانی می‌کند که برای شارژ‌کردن انواع گجت‌های هوشمند مجهز به شارژ بی‌سیم با فناوری QI، از ساعت هوشمند تا هندزفری بلوتوثی، کاربرد دارد.

یک درگاه خروجی USB-A و یک درگاه USB-C مشترک ورودی و خروجی حداکثر توان ۱۸ وات را دراختیار کاربران قرار می‌دهند. پشتیبانی از فناوری Power IQ 3.0 و داشتن کلید پاور و استند از دیگر ویژگی‌های پاور بانک ۱۰۰۰۰ میلی‌آمپرساعت انکر به‌حساب می‌آیند.

بهترین پاوربانک ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت

پاور بانک انکر 622 MagGo

انکر مدل A1611

اگر به‌دنبال بهترین پاوربانک با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت هستید، پاوربانک انکر مدل A1611 که با نام 622MagGo نیز شناخته می‌شود، با پشتیبانی از قابلیت شارژ بی‌سیم با حداکثر توان ۷٫۵ وات انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.

یک درگاه USB-C مشترک به‌عنوان ورودی و خروجی و حداکثر توان شارژ ۱۲ وات و یک درگاه بی‌سیم مجموع درگاه‌های این پاوربانک را تشکیل می‌دهند.

بهترین پاور بانک فست شارژ

پاوربانک AMBLIGHT

باسئوس Amblight PPLG

اگر فعالیتتان به‌نحوی است که همواره به شارژ‌ودن دستگاه هوشمندتان نیاز دارید و سرعت شارژشدن نیز بسیار برایتان اهمیت دارد، انتخاب شما از بین بهترین پاور‌بانک های فست شارژ، می‌تواند شارژر همراه باسئوس مدل AMBLIGHT با ظرفیت ۳۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت باشد.

از دلایل انتخاب مدل AMBLIGHT می‌توان به ظرفیت درخورتوجه، درگاه‌های متعدد برای شارژ با توان ۱۵ تا ۶۵ وات، داشتن استانداردهای شارژ ایمن و شارژ هوشمند، پشتیبانی از فناوری‌های شارژ سریع کوآلکام (Quick Charge 3.0) و پاوردلیوری، تشخیص هوشمند شدت جریان خروجی، شارژ سریع پاوربانک و شدت جریان خروجی ۳ آمپری در کنار کیفیت خوب و قیمت نسبتاً مناسب آن اشاره کرد.

از دیدگاه شما بهترین برند سازنده پاوربانک کدام است؟ آیا محصولات معرفی‌شده در این مطلب را استفاده کرده‌اید؟ لطفاً دیدگاه‌های خود را با ما و دیگر کاربران زومیت به‌اشتراک بگذارید.

سوالات متداول زومیت

  • آیا پاوربانک گوشی‌های اندروید و آیفون فرق دارند؟

    نه‌تنها پاوربانک مخصوص گوشی‌های اندرویدی و آيفون باهم متفاوت است؛ بلکه این تفاوت در بین گوشی‌های اندرویدی از‌جمله گوشی های سامسونگ و شیائومی نیز وجود دارد؛ چراکه معمولاً هر شرکت از فناوری شارژ و توان شارژ مخصوص خود برای شارژ مجدد گوشی‌هایش استفاده می‌کند. برای مثال، گوشی‌های سامسونگ اکثراً از توان ۲۵ وات و گوشی‌های آیفون از توان ۲۰ وات برای شارژ‌شدن بهره می‌برند.

  • محدوده‌ی قیمتی پاوربانک در بازار ایران چقدر است؟

    قیمت پاوربانک در بازار ایران از حدود ۳۰۰ هزار تا ۱ میلیون تومان است. شما می‌توانید در این مقاله فهرستی از بهترین پاوربانک‌ها را در بازه‌های قیمتی مختلف ببینید.

  • بهترین فروشگاه برای خرید پاوربانک کدام است؟

    در بخش محصولات زومیت، با مقایسه قیمت انواع محصولات ازجمله شارژر همراه، همواره می‌توانید به بهترین فروشگاه‌ها برای خرید پاوربانک دسترسی داشته باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات