تلویزیون های ۲۰۲۴ ال جی به Chromecast مجهز می‌شوند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۹
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون ۹۸ اینچ LG QNED85T ال جی در داخل پذیرایی با اعضای خانواده
قابلیت Chromecast با پشتیبانی از Google Home از امسال به تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی می‌آید.
تبلیغات

اریک‌ کی، معاون تجربه‌های چند دستگاهی ال‌جی، صبح امروز در جریان کنفرانس مطبوعاتی در نمایشگاه CES 2024، ضمن معرفی سری جدید تلویزیون‌ ها اعلام کرد که تلویزیون‌های ال‌جی در سال ۲۰۲۴ به Chromecast مجهز خواهند شد.

تلویزیون‌های ال‌جی در فهرست بهترین تلویزیون‌ های بازار قرار دارند، اما جای خالی Chromecast تابه‌امروز در سیستم‌عامل webOS احساس می‌شد؛ چراکه کاربران برای میرور کردن گوشی هوشمند و پخش محتوایشان روی نمایشگر تلویزیون ال جی، باید به Miracast تکیه کنند که چندان راضی‌کننده نیست.

با حضور قابلیت یادشده، کاربران تلویزیون ال‌جی قادر خواهند بود ویدیویی را در مرورگر کروم یا گوشی هوشمندشان شروع کنند و تنها با فشردن آیکون Cast محتوای درحال پخش را در صفحه‌ی تلویزیون ببینند.

اریک کی در ادامه بیان کرد که ال‌جی تا اواخر امسال Chromecast را به کسب‌و‌کار LG Hospitality and Healthcare تعمیم خواهد داد تا کاربران بتوانند بدون ورود به حساب کاربری به تماشای برنامه‌های مورد علاقه‌شان در اتاق هتل بنشینند.

تلویزیون‌های ال‌جی به‌زودی می‌توانند به‌عنوان هاب محصولات Matter عمل کنند و محصولات برنامه‌ی Google Home مستقیماً از خود تلویزیون قابل کنترل خواهند بود. بدین ترتیب، می‌توان دستگاه‌های LG و Google Home را به‌صورت مستقیم از تلویزیون یا اپلیکیشن ThinQ مشاهده، کنترل و مدیریت کرد.

ویژگی‌های مذکور در اواخر سال جاری عرضه خواهند شد؛ ولی در مورد اینکه چه زمانی قابلیت Chromecast به مدل‌های قدیمی‌تر ال‌جی می‌رسد، صحبتی نشده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات