ال‌جی با «دوک‌باکس» به نمایشگاه CES 2024 می‌آید؛ خلاقانه‌ترین محصول امسال؟

سه‌شنبه ۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
مرد میان سال با لباس سفید در کنار کانسپت ال جی دوک باکس / LG DukeBox
چه می‌شود اگر تقویت‌کننده‌‌ی لامپ خلأ و سیستم صوتی چنداسپیکری و نمایشگر شفاف اولد را ترکیب کنید؟ جواب ساده است: LG DukeBox.
تبلیغات

ال‌جی در آستانه‌ی برگزاری نمایشگاه CES 2024 محصول هیجا‌ن‌انگیزی به نام DukeBox رونمایی کرده است که دستگاهی ترکیبی و مفهومی محسوب می‌شود و در نگاه اول، بسیار جذاب به‌نظر می‌رسد. دوک‌باکس قرار است در CES 2024 به‌طور کامل به‌نمایش دربیاید.

مشخص نیست که ال‌جی دوک‌باکس را روانه‌ی بازار می‌کند یا نه؛ چون با محصولی آزمایشی و نوآورانه طرف هستیم که هدفش به‌نمایش‌گذاشتن توانایی‌های ال‌جی است.

دوک‌باکس در بخش پایینی و بالایی به اسپیکر مجهز است. اسپیکرهای پایینی صرفاً در همان جهت صدا را پخش می‌کنند؛ اما اسپیکرهای بالایی از نوع ۳۶۰ درجه هستند. این ترکیب ما را یاد اسپیکر ال جی مدل Xboom 360 می‌اندازد. ال‌جی می‌گوید دوک‌باکس «صدای غوطه‌ورکننده» پخش می‌کند.

یکی از بخش‌های جذاب دوک‌باکس، نمایشگر اولد شفاف است. ال‌جی می‌گوید که کاربر می‌تواند میزان شفافیت پنل را تغییر دهد. با کاهش شفافیت، می‌توانید سیستم نوری داخل دستگاه را مشاهده کنید که با صدای در حال پخش هماهنگ می‌شود.

کاربر می‌تواند شبیه‌ساز آتش‌بازی را در حالت نیمه‌شفاف نیز اجرا کند و از جلوه‌ی بصری هیجان‌انگیزی که دوک‌باکس به‌نمایش می‌گذارد، لذت ببرد. درصورت تمایل، می‌توانید پنل را به‌طور کامل مات کنید تا در نقش تلویزیون ظاهر شود و بتوانید روی آن فیلم و سریال ببینید.

ال‌جی فعلاً مشخصات دقیقی از دوک‌باکس منتشر نکرده است و نمی‌دانیم سیستم صوتی این محصول چقدر قدرتمند خواهد بود. همچنین، جزئیاتی درباره‌ی سرویس‌های استریم تحت پشتیبانی و امکان استفاده از ایرپلی ۲ یا کروم‌کست اعلام نشده است.

ال‌جی برنامه‌های بزرگی برای مراسم CES 2024 دارد. انتظار داریم این شرکت تعداد زیادی جاروبرقی ال جی، یخچال فریزر ال جی، ماشین لباس شویی ال جی و تلویزیون ال جی معرفی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات