این گوشی های سامسونگ به اندروید ۱۵ آپدیت می‌شوند

شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸
مطالعه 2 دقیقه
نمایشگر گلکسی S24
با رونمایی رسمی اندروید ۱۵، گمانه‌زنی درباره‌ی اینکه کدام گوشی‌ها نسخه‌ی جدید را دریافت می‌کنند، داغ شده است.
تبلیغات

گوگل اولین نسخه‌ی پیش‌نمایش اندروید ۱۵ را برای توسعه‌دهندگان منتشر کرد و در اواخر تابستان و اوایل پاییز ۱۴۰۳ نسخه‌ی نهایی آن را به‌صورت عمومی در‌اختیار کاربران قرار خواهد داد.

جدیدترین مدل‌های گوشی گوگل در خط‌مقدم دریافت به‌روزرسانی قرار دارند؛ اما سامسونگ نیز سرعت خوبی در آپدیت گوشی‌هایش نشان داده است و انتظار می‌رود علاوه‌بر پرچم‌داران طیف کاملی از بهترین گوشی های میان رده و بهترین گوشی های اقتصادی این شرکت اندروید ۱۵ را دریافت کنند.

فهرست گوشی های سامسونگ که اندروید ۱۵ را دریافت می‌کنند

بی‌شک سری گلکسی S24 به‌عنوان بهترین گوشی های سامسونگ اولین موبایل‌های این شرکت هستند که به‌روزرسانی اندروید ۱۵ را دریافت خواهند کرد. سامسونگ وعده‌ی هفت‌ سال به‌روزرسانی را برای این گوشی‌ها داده است و اندروید ۱۵ اولین آپدیت بزرگ برای سری گلکسی اس ۲۴ محسوب می‌شود.

در‌ادامه، فهرست مدل‌های مختلف گوشی سامسونگ ارائه شده است که انتظار می‌رود اندروید ۱۵ را دریافت کنند.

توجه کنید که فهرست بالا رسمی نیست و امکان تغییر گوشی‌ها وجود دارد. ممکن است آپدیت اندروید ۱۵ برای تعدادی از گوشی‌های قدیمی‌تر سامسونگ نیز منتشر شود.

اندروید ۱۵ شارژدهی گوشی‌های اندرویدی و امنیت کاربران را ارتقا می‌دهد و با بهبودهای ریز و درشت زیادی همراه خواهد بود. گوگل تا زمان انتشار نهایی اندروید ۱۵، قابلیت‌های بیشتری به آن اضافه و مشکلاتش را برطرف خواهد کرد تا با کامل‌ترین سیستم‌عامل موبایلی گوگل مواجه باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات