بهترین گوشی سامسونگ؛ از ۴ میلیون تا ۶۰ میلیون تومان [بهمن ۱۴۰۲]

یک‌شنبه ۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۰
مطالعه 16 دقیقه
بهترین گوشی های سامسونگ در هر بازه قیمت از ۳ میلیون تومان تا ۵۰ میلیون تومان
ارزان‌ترین گوشی سامسونگ کدام است؟ بهترین گوشی سامسونگ از نظر دوربین، پردازنده و باتری کدام است؟ با راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ همراه زومیت باشید.
تبلیغات

فرقی نمی‌کند که در چه رده قیمتی‌ای می‌خواهید برای خرید گوشی اقدام کنید، شرکت سامسونگ سال‌ها است که در محدوده‌های مختلف قیمتی گوشی‌های متنوعی ارائه می‌کند. برای مثال، به‌طور کلی قیمت گوشی سامسونگ در ارزان‌ترین حالت ممکن می‌تواند به زیر ۴ میلیون برسد و در بیشترین حالت نیز تا ۸۰ میلیون تومان قیمت داشته باشد. بنابراین، با هر بودجه‌ای قطعاً می‌توانید محصولی از این برند محبوب پیدا کنید؛ اما اینکه همه‌ی مدل‌ها ارزش خرید داشته باشند یا نه، جای بحث دارد.

خریداران گوشی‌های گلکسی سامسونگ جزو وفادارترین کاربران گوشی‌های اندرویدی محسوب می‌شوند که دلایل مختلفی پشت این قضیه نهفته است. ازجمله‌ی این دلایل می‌توان به پشتیبانی نرم‌افزاری بلندمدت، کیفیت ساخت مناسب، طراحی به‌روز و چشم‌نواز و قیمت رقابتی گوشی‌های سامسونگ اشاره کرد.

البته شاید برخی از کاربران بر این باور باشند که گوشی‌ شیائومی حداقل از‌ نظر سخت‌افزاری ارزش خرید بیشتری نسبت به محصولات مشابه سامسونگ دارد که خیلی هم بیراه نیست. سامسونگ فقط در گوشی‌های بالارده و نزدیک به پرچم‌دار از تراشه‌های قدرتمند استفاده می‌کند و همین موضوع باعث شده است تا گیمرها به خرید گوشی‌های سامسونگ تمایل کمتری داشته باشند. باوجوداین‌، پیش‌تر درباره‌ی بهترین گوشی های گیمینگ سامسونگ مقاله‌ای نوشته‌ایم که خواندن آن هم خالی از لطف نیست.

عناوین اصلی این مطلب

فهرست مطالب

نکته‌ی مهم دیگر اینکه محصولات سامسونگ عموماً توان شارژ کمتری از گوشی‌های مشابه چینی دارند و حتی گاهی اوقات بدون داشتن شارژر داخل جعبه عرضه می‌شوند که این موضوع چندان خوشایند خریداران نیست. شاید بد نباشد پیش از خرید گوشی سامسونگ، برای آشنایی بیشتر با شارژرهای مختلف بازار، نگاهی هم به مقاله‌ی راهنمای خرید شارژر و کابل شارژ انواع گوشی های موبایل داشته باشید.

در‌ ادامه با راهنمای خرید بهترین گوشی های سامسونگ در هر بازه‌ی قیمتی‌ای همراه زومیت باشید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴٫۵ میلیون تومان

گوشی موبایل گلکسی A05 سامسونگ / Samsung Galaxy A05 سبز روشن

گلکسی A05 سامسونگ

مشخصات گلکسی A05 سامسونگ گوشی جایگزین گلکسی A04 است تا در سال ۲۰۲۴ به‌رقابت با محصولات هم‌سطح خود بپردازد. دوربین اصلی در گلکسی ای ۰۵ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد که مشابه با نسل قبلی خواهد بود. تراشه آن نیز Helio G85 عنوان می‌شود که در سال ۲۰۲۰ رونمایی شد.

گوشی A05 سامسونگ برای اجرای برخی برنامه‌های سبک مانند مدیریت حساب‌های بانکی و شبکه‌های اجتماعی کم‌وبیش مناسب خواهد بود و نباید انتظار زیادی از آن داشت. خوشبختانه برخلاف مدل نسل قبلی سامسونگ سخاتمندانه‌تر قدم برداشته است و این گوشی فضای ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی با رم ۴ و ۶ گیگابایتی دارد؛ بنابراین، کاربر با دست بازتری می‌تواند برنامه نصب کند یا انواع فایل را در گوشی ذخیره کند.

نسخه پیشنهادی ما به‌عنوان گوشی پایین‌رده کانفیگ ۶۴ | ۴ است؛ اما باید با رعایت نکاتی سعی کنید مانع هنگ کردن گوشی شوید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵٫۵ میلیون تومان

گوشی موبایل گلکسی A05s سامسونگ / Samsung Galaxy A05s نقره ای

گلکسی A05s سامسونگ

گلکسی A05s نیز در مقایسه‌ با A05 تغییرات اندکی به‌ خود می‌بیند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 680 4G اشاره داشت. نسل قبلی این گوشی، یعنی گلکسی A04s تراشه Exynos 850 داشت که طبق بنچمارک‌ها از اسنپدراگون نسخه جدید ضعیف‌تر عمل می‌کند. دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار تشخیص فاز به‌همراه دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق دیگر مشخصات فنی این گوشی را تشکیل می‌دهند.

نمایشگر گلکسی A05s با وجود نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی پنل IPS LCD دارد که برای طرفداران OLED مناسب نیست؛ بنابراین، درصورت اولویت داشتن پنل OLED باید سراغ انتخاب‌های دیگری بروید. برای مقایسه انواع نمایشگر می‌توانید مقاله جامع زومیت را مطالعه کنید.

گلکسی A05s، مانند نسل قبلی حسگر تشخیص اثر انگشت دارد که روی فریم کناری گوشی به‌صورت ادغام‌شده با دکمه‌ی پاور به‌چشم می‌خورد. اندازه نمایشگر نیز نسبت به نسل قبلی ۰٫۲ اینچ بزرگ‌تر شده است و به‌جای وضوح ۷۲۰ × ۱۶۰۰، نسل جدید وضوح ۱۰۸۰ × ۲۴۰۰ ارائه می‌کند. با پرداخت کمتر از ۵٫۵ میلیون می‌توانید این گوشی را در سطح بازار با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خریداری کنید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۷٫۵ میلیون تومان

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A15 سامسونگ سرمه ای تیره / Samsung Galaxy A15

گلکسی A15 سامسونگ

گوشی گلکسی A15 سامسونگ نسل جدید و جایگزین گلکسی A14، یکی از پرفروش‌ترین‌های بازار است که همچنان زبان طراحی جدیدِ نزدیک به سری S23 دارد. این گوشی خیلی از مشخصات فنی گلکسی A24 را به ارث برده است که ازجمله می‌توان استفاده از تراشه Helio G99 را مهم‌ترین آن نام برد.

از تغییرات A15 در مقایسه با نسل پیشین، می‌توان به بهره‌مندی از رابط کاربری One UI 6 برپایه اندروید ۱۴، نمایشگر OLED با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز اشاره کرد. این گوشی در کانفیگ‌های مختلف با فضای ذخیره‌سازی حداقل ۱۲۸ گیگابایتی و رم بین ۴ تا ۸ گیگابایتی در بازار عرضه می‌شود که نسخه پایه را می‌توان تا ۷ میلیون تومان در بازار پیدا کرد.

گوشی گلکسی A15 5G نیز با حدود ۵۰۰ هزارتومان بیشتر در کانفیگ ۱۲۸ | ۴ در بازار عرضه می‌شود که تراشه آن برتری خاصی نسبت به مدل 4G ندارد و اگر صرفاً پشتیبانی از 5G برایتان مهم است می‌توانید سراغ آن بروید.

گلکسی A24 سامسونگ

انتخاب جایگزین: گلکسی A24 سامسونگ 4G

بهترین گوشی سامسونگ در بازه‌ی هفت تا هفت‌و‌نیم میلیون تومان گلکسی A24 است. این گوشی میان‌رده که حالا با دوبرابر فضای ذخیره‌سازی بیشتر، هم‌قیمت نسل پیشین خود به‌فروش می‌رسد، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

تراشه‌ی مدیاتک Helio G99 عملکرد قابل‌ قبولی را به‌ ارمغان می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های میان‌رده‌ی اقتصادی سامسونگ می‌توان به نمایشگر ۶٫۵ اینچ ۹۰ هرتز Super AMOLED، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر، باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت و عرضه با اندروید ۱۳ و ۴ سال به‌روزرسانی نرم‌افزاری اشاره کرد.

تا بازه قیمتی زیر ۱۰ میلیون تومان پیشنهاد ما خرید هرکدام از گوشی‌های A15 یا A24 در کانفیگ‌های دارای رم ۶ یا ۸ گیگابایت است؛ اما اگر قصد خرید گوشی با بودجه‌ی بیشتری را دارید، همچنان فهرست را بررسی کنید. از سویی دیگر، اگر باتری و شارژدهی برای شما اولویت بالاتری دارد، گوشی M34 5G می‌تواند انتخاب مناسبی باشد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۲ میلیون تومان

مدل نقره ای گلکسی A34 سامسونگ

گلکسی A34 سامسونگ

یکی از بهترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سامسونگ گلکسی A34 محسوب می‌شود که با ویژگی‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خوبی که ارائه می‌دهد از ارزش خرید بالایی هم برخوردار خواهد بود. نمایشگر ۶٫۶ اینچی سوپر AMOLED با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح FHD+ و دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مجهز به OIS و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از امکانات این کهکشانی سامسونگ است.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی خوش‌دست می‌توان به تراشه‌ی Dimensity 1080 و اندروید ۱۳ با پوسته‌ی One UI 5.1 و بهره‌مندی از استاندارد IP67 اشاره کرد. برای آشنایی بیشتر با این گوشی ارزشمند سامسونگ، حتماً بررسی گلکسی A34 سامسونگ را مطالعه کنید.

پنل جلو و پشت گوشی موبایل گلکسی A25 سامسونگ زرد / Samsung Galaxy A25

انتخاب جایگزین: گلکسی A25 سامسونگ

گوشی گلکسی A25 سامسونگ در بازه قیمتی تا ۱۲ میلیون می‌تواند گزینه جایگزین گلکسی A34 به‌حساب بیاید که درمقام مقایسه در بین محصولات نسل جدیدتر گوشی سامسونگ قرار می‌گیرد. نمایشگر ۶٫۵ اینچی OLED با نام سوپر امولد و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ به حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت و تراشه Exynos 1280 مشخصات فنی این دستگاه را تشکیل می‌دهند.

دوربین اصلی گلکسی A25 از سه دوربین ۵۰ و ۸ و ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده است که به‌ترتیب عریض، فوق‌عریض و ماکرو هستند. دوربین سلفی نیز حسگر ۱۳ مگاپیکسلی با لنز عریض دارد. باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با حداکثر توان شارژ ۲۵ وات نیز سایر جزئیات این گوشی به شمار می‌روند.

گلکسی A25 را می‌توان در کانفیگ‌هی مختلف با فضای ذخیره‌سازی حداقل ۱۲۸ گیگابایتی و رم ۶ یا ۸ گیگابایتی خریداری کرد. نسخه پیشنهادی زومیت ۱۲۸ گیگ فضای ذخیره‌سازی و رم ۷ گیگابایتی دارد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان

گلکسی A54 سامسونگ

گلکسی A54 سامسونگ

در بازه‌ی قیمت حدود ۱۵ میلیون تومان گلکسی A54 سامسونگ حضور دارد که هم از نظر ظاهری و هم از‌ نظر سخت‌افزاری گوشی خوب و زیبایی به‌شمار می‌رود. میان‌رده محبوب سامسونگ این‌بار با ویژگی‌هایی مانند قاب پشتی شیشه‌ای، گواهی ضدآب IP67 و پشتیبانی نرم‌فزاری پنج‌ساله تقریباً رقیبی برای خود نمی‌بیند.

نمایشگر ۶٫۴ اینچ ۱۲۰ هرتز Super AMOLED با وضوح FHD+، تراشه پنج نانومتری Exynos 1380 سامسونگ، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به OIS و دوربین سلفی ۲۳ مگاپیکسل با فوکوس ثابت سایر ویژگی‌های ای ۵۴ سامسونگ را تشکیل می‌دهند. بد نیست برای آشنایی با عملکرد تراشه جدید سامسونگ بررسی گلکسی A54‌ را بخوانید.

همچنین ظرفیت باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است که با حداکثر توان ۲۵ وات شارژ مجدد خواهد شد، البته خبری از آداپتور شارژ داخل جعبه‌ی این گوشی نیست و باید چیزی حدود پانصد هزار تومان برای خرید شارژر اصلی سامسونگ هزینه کنید، برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید به راهنمای خرید شارژر و کابل شارژر در زومیت مراجعه کنید.

به‌جای گلکسی A54 سامسونگ شاید بخواهید سراغ گلکسی S20 FE سامسونگ نسخه 5G بروید؛ اما در نظر بگیرید که نزدیک به سه سال از عرضه آن می‌گذرد و اکنون ارزش خرید خود را از دست داده است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۵ میلیون تومان

پنل پشتی گلکسی S23 FE

گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ

قاتل پرچم‌دار سامسونگ با نام گلکسی S23 FE چندی پیش در بازار موجود شد تا جایگاه سری گلکسی Fan Edition سامسونگ را در بین بهترین گوشی های بازار ایران تثبیت کند. این گوشی به‌قدرت و شکوه نسل اول در بازار حاضر نشد و پردازنده‌ی آنچنانی ندارد، هرچند کمی قدرتمندتر از نسل قبلی است؛ اما با‌این‌حال، سامسونگ قیمت را ۱۰۰ دلار کاهش داده است تا بر مزیت رقابتی این محصول بیفزاید.

طبق بررسی گلکسی S23 FE زومیت، ظاهر این گوشی درمقایسه‌با نسل قبلی با وجود اینکه از زبان طراحی پرچم‌داران کنونی سامسونگ پیروی می‌کند، افت کرده است. البته، استفاده از پنل پشتی شیشه‌ای تا حدی جبران بسیاری از پسرفت‌ها را می‌کند.

نمایشگر گلکسی S23 FE با اندازه ۶٫۴ اینچ Dynamic AMOLED 2X وضوح تصویر ۱۰۸۰ در ۲۳۴۰ را ارائه می‌کند و به ادعای سامسونگ روشنایی آن به ۱۴۵۰ نیت می‌رسد. براساس نتایج بررسی زومیت شاهد بهبود ۲۰ درصدی روشنایی این گوشی بودیم. همچنین نرخ نوسازی تطبیقی ۱۲۰ هرتزی نیز در مشخصات نمایشگر قرار می‌گیرد.

گلکسی S23 FE مجهز به تراشه Exynos 2200 در بازار ایران موجود است؛ اما شاید بتوانید نسخه دارای Snapdragon 8 Gen 1 را که مخصوص بازار آمریکا تولید می‌شود را با قیمتی بیشتر پیدا کنید. این گوشی با رم ۸ گیگابایتی و در دو پیکربندی فضای ذخیره‌سازی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی دردسترس است که قیمت نسخه ۲۵۶ گیگابایتی کمتر از ۲۵ میلیون تومان می‌شود.

پیشنهاد می‌کنیم در بازه‌ی قیمت حدود ۲۵ میلیون تا حدود ۳۵ میلیون تومان سراغ خرید گوشی دست‌دوم سامسونگ بروید؛ البته اگر فروشنده‌ی معتبری را سراغ دارید. مدل کارکرده پرچم‌داران سال‌های گذشته‌ی سامسونگ مانند گلکسی S22 یا S22 پلاس، گلکسی S21 و گلکسی S21 پلاس را می‌توان در با قیمتی حدود ۲۵ تا ۳۵ میلون تومان خرید. پیشنهاد می‌شود قبل از اقدام به خرید گوشی دست دوم، راهنمای خرید گوشی کارکرده را در زومیت بخوانید.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۳۵ میلیون تومان

راهنمای خرید بهترین گوشی - گلکسی اس ۲۲ پلاس | Samsung galaxy S22+ رنگ سبز

گلکسی اس 22 و S22 پلاس سامسونگ 5G

گلکسی اس 22 سامسونگ 5G مدل پایه‌ی پرچم‌داران ۲۰۲۲ سامسونگ است که جزو خوش‌دست‌ترین و درعین‌حال قدرتمندترین گوشی‌های بازار محسوب می‌شود؛ هرچند خرید S22 تقریباً خارج از توان بسیاری از کاربران به‌نظر می‌رسد.

نمایشگر ۶٫۱ اینچی ۱۲۰ هرتز Dynamic AMOLED 2X با دقت ۱٬۰۸۰ در ۲٬۳۴۰ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱۳۰۰ نیت، اسپیکرهای استریو AKG با صدای خروجی ۳۲ بیت، عرضه با رابط کاربری One UI 4.1 با اندروید ۱۲، تراشه‌ی Exynos 2200 سامسونگ، ۸ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مجهز به لنز واید معادل ۲۴ میلی‌متری و لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و باتری ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۲۵ وات و بی‌سیم ۱۵ وات از ویژگی‌های کوچک‌ترین عضو خانواده پرچم‌دار اس 22 است.

کیفیت ساخت مطلوب و گواهی ضدآب و گردوغبار IP68 و پشتیبانی نرم‌افزاری طولانی‌مدت از امکانات دیگر S22 سامسونگ محسوب می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با گوشی پرچم‌دار سامسونگ، بررسی گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس سامسونگ را مطالعه کنید.

گلکسی S22 پلاس سامسونگ هم در همین بازه قیمت قرار دارد که تفاوت چندانی با مدل پایه ندارد. از تفاوت‌های این دو گوشی برای مثال ظرفیت باتری، توان شارژ، اندازه نمایشگر و وزن اشاره کرد که برای گلکسی S22 به‌ترتیب ۳۷۰۰ میلی‌آمپرساعت، ۲۵ وات، ۶٫۱ اینچی و ۱۶۷ گرم است؛ درحالی‌که برای اس ۲۲ پلاس به‌ترتیب ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعت، ۴۵ وات، ۶٫۶ اینچ و ۱۹۵ گرم است.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۴۵ میلیون تومان

بهترین گوشی ها - سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا - Galaxy S22 ultra رنگ برنزی

گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ 5G

S22 اولترا سامسونگ را می‌توان بهترین گوشی اندرویدی بازار و یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ دانست. همان‌طور‌ که از نام این پرچم‌دار کهکشانی هم برمی‌آید، مشخصات و امکاناتی که در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد، برازنده‌ی پسوند اولترا است.

از نمایشگر تا دوربین و شارژدهی همگی در بهترین کیفیت ممکن به‌سر می‌برند. اس ۲۲ اولترا بسته‌ به ظرفیت در محدوده‌ی قیمت ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد. پیشنهاد می‌کنیم حتماً مقاله‌ی بررسی گلکسی S22 اولترا سامسونگ را در زومیت بخوانید.

انتخاب جایگزین: گلکسی S23 سامسونگ

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵۵ میلیون تومان اس ۲۳ پلاس

نسخه‌ی پایه‌ی خانواده جدیدترین پرچم‌داران کره‌ای‌ها، گلکسی S23 سامسونگ با امکاناتی که ارائه می‌دهد یکی از بهترین گوشی‌های گران‌قیمت بازار محسوب می‌شود. کیفیت ساخت بسیار بالا، نمایشگر دقیق و شفاف، دوربین‌هایی با عملکرد عالی و نرم‌افزار بهینه با پشتیبانی طولانی‌مدت از جمله‌ی این امکانات هستند.

اگر بخواهیم دقیق‌تر به ویژگی‌هایی گلکسی S23 اشاره کنیم، می‌توان نمایشگر ۶٫۱ اینچ ۱۲۰ هرتز Dynamic AMOLED 2X، تراشه پیشرفته و قدرتمند Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل مجهز به OIS و فوکوس خودکار دوال پبکسل با تشخیص فاز و باتری ۳٬۹۰۰ میلی‌آمپرساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ وات را نام برد.

همچنین اس 23 که با اندروید ۱۳ عرضه شد، تا چهار نسخه‌ی دیگر اندروید گوگل را دریافت می‌کند و تا پنج سال هم به‌روزرسانی امنیتی خواهد شد. قیمت پرچم‌دار سامسونگ در بازار ایران چیزی حدود ۴۰ میلیون تومان است.

برادر بزرگ‌تر این گوشی، یعنی گلکسی S23 پلاس سامسونگ، مشخصات بسیاری را با این گوشی به‌اشتراک می‌گذارد، البته باتری حجیم‌تر، توان شارژ بیشتر و نمایشگر بزرگ‌تری دارد؛ اما در حدود ۴۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که تقریباً نزدیک به قیمت S23‌ اولترا است و به‌همین‌دلیل چندان ارزش خرید ندارد.

بهترین گوشی سامسونگ تا ۵۵ میلیون تومان

sبهترین گوشی سامسونگ باری بازی در 2023 گلکسی اس ۲۳ اولترا

گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ

گلکسی اس 23 اولترا سامسونگ، بهترین گوشی سامسونگ در سال ۲۰۲۳، یکی از کم‌نقص‌ترین و برترین گوشی‌های بازار هم به‌شمار می‌رود. S23‌ اولترا مانند نسل پیشین ترکیبی از سری S سری نوت سامسونگ است و به‌همراه قلم استایلوس عرضه می‌شود.

نمایشگر ۶٫۸ اینچی ۱۲۰ هرتز داینامیک AMOLED 2X با دقت ۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل (تراکم پیکسلی ۵۰۱ پیکسل‌بر‌اینچ) و حداکثر میزان روشنایی ۱٬۷۵۰ نیت، اسپیکرهای قدرتمند دوگانه AKG با صدای خروجی ۳۲ بیت، عرضه با رابط کاربری One UI 5.1 برپایه‌ی اندروید ۱۳ و پشتیبانی نرم‌افزاری تا ۴ نسخه‌ی اندروید، تراشه‌ی Snapdragon 8 Gen 2 اورکلاک‌شده، حافظه‌ی نسل جدید و سریع UFS 4.0، دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار با تشخیص فاز، فوکوس خودکار لیزری و OIS و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی به‌همراه پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ وات مهم‌ترین ویژگی‌های گلکسی S23 اولترا سامسونگ به‌حساب می‌آیند.

پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با عملکرد تراشه‌ی جدید کوالکام و دیدن نمونه عکس‌های دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی اس ۲۳ اولترا مقاله‌ی بررسی گلکسی S23 اولترا را در زومیت از دست ندهید.

قیمت گلکسی اس ۲۳ اولترا با فضای ذخیره‌سازی ۲۵۶ و رم ۱۲ گیگابایت کمتر از ۵۵ میلیون تومان است.

بهترین گوشی سامسونگ بدون در‌ نظر‌ گرفتن قیمت

راهنمای خرید بهترین گوشی سامسونگ برای گیم - گلکسی زد فولد ۴

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ

سامسونگ یکی از پیشتازان بازار در ساخت و طراحی گوشی‌های تاشو هوشمند به‌حساب می‌آید و فعلاً دو خط تولید فعال Z Flip و Z Fold را با دو فرم‌فاکتور متفاوت برای گوشی‌های تاشو خود در نظر گرفته است. گلکسی Z Fold 4 به‌عنوان چهارمین نسل از گوشی‌های سری گلکسی فولد یکی از بهترین گوشی‌های سامسونگ به شمار می‌آید که با برچسب قیمت گران و مشخصات بسیار خوب روانه‌ی بازار شده است.

نمایشگر زد فولد 4 در حالت جمع‌شده یا بسته ۶٫۲ اینچی با پنل Dynamic AMOLED 2X و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نسبت تصویر عجیب ۲۳٫۱ به ۹ است؛ اما نمایشگر اصلی که هنگام باز‌ کردن لولای گوشی نمایان می‌شود، اندازه‌ای بزرگ ۷٫۶ اینچی با دقت ۲۱۷۶ در ۱۸۱۲ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و پنلی از نوع Foldable Dynamic AMOLED 2X را در‌اختیار کاربران قرار می‌دهد؛ ضمناً تماشای محتوا و بازی‌ کردن روی نمایشگر بزرگ و شفاف و روشن زد فولد 4 لذت بسیار زیادی به‌همراه خواهد داشت.

همچنین، اگر عادت به انجام کارهای مبتنی‌بر چندوظیفگی دارید، این نمایشگر بزرگ انجام آن‌ها را بسیار آسان می‌کند. از دیگر ویژ‌گی‌های نسل چهارم تاشو‌های سامسونگ می‌توان به تراشه‌ی Snapdragon 8+ Gen 1، عرضه در سه ظرفیت ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت و یک ترابایت، ۱۲ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۵۰ و فوق‌عریض ۱۲ و تله‌فوتو ۱۰ مگاپیکسلی، دو دوربین سلفی ۴ مگاپیکسلی زیر نمایشگر اصلی و ۱۰ مگاپیکسلی روی نمایشگر دوم و باتری ۴٬۴۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

پیشنهاد می‌‌کنیم برای آشنایی بیشتر با Z Fold 4 سامسونگ، مقاله‌ی بررسی گلکسی زد فولد 4 را در زومیت از دست ندهید.

البته گوشی‌های جدید سری Z سامسونگ، شامل گلکسی زد فولد ۵ و گلکسی زد فلیپ ۵ مدت‌ها است در بازار عرضه شده‌اند؛ اما طبق بررسی گلکسی زد فولد ۵ در زومیت، مزیت رقابتی خاصی نسبت‌ به نسل قبلی ندارد؛ بنابراین خرید آن را هنوز توصیه نمی‌کنیم.

سری جدید گوشی گلکسی S24، متشکل از گلکسی S24 اولترا، گلکسی S24 پلاس و مدل معمولی مدتی پیش معرفی شدند و بلافاصله برای بررسی دراختیار زومیت قرار گرفتند؛ بنابراین درون بازار دردسترس هستند. اما بهتر است برای رسیدن به قیمتی منطقی و واردات بیشتر این گوشی کمی صبر کرد.

برای مقایسه‌ی اطلاعات فنی و قیمت روز گوشی موبایل سامسونگ، می‌توانید به بخش محصولات زومیت مراجعه کنید. در این بخش فضایی را نیز برای تبادل‌نظر درباره‌ی گوشی موبایل فراهم کرده‌ایم تا بتوانید به‌راحتی نظرات و سؤالاتتان را مطرح کنید.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۴٫۵ میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی سامسونگ تا حدود ۴٫۵ میلیون تومان گلکسی A05 است. عرضه با اندروید ۱۳ و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از ویژگی‌های مهم این گوشی اقتصادی سامسونگ محسوب می‌شوند.

  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۵٫۵ میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی سامسونگ تا حدود ۵ تا ۵٫۵ میلیون تومان گلکسی A05s سامسونگ است. عرضه با اندروید ۱۳، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی از دلایل این انتخاب هستند.

  • بهترین موبایل سامسونگ تا ۱۵ میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی سامسونگ تا حدود ۱۵ میلیون تومان گلکسی A54 است. تراشه‌ی بهینه و قدرتمند، دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزش‌گیر اپتیکال، گواهی IP67 و باتری با طول عمر بسیار مناسب از ویژگی‌های یک از بهترین میان‌رده‌های سامسونگ است.

  • بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۵ میلیون تومان کدام است؟

    بهترین گوشی سامسونگ تا ۲۵ میلیون تومان گلکسی S23 FE است که نسخه‌ی اقتصادی پرچم‌داران سامسونگ محسوب می‌شود. دوربین‌های عالی، گواهی ضدآب IP68، نمایشگر سریع و شفاف و روشن و تراشه‌ی قدرتمند از ویژگی‌های بهترین قاتل پرچم‌دار سامسونگ به‌شمار می‌آیند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات