لنوو Smart Display 7 در ایفا ۲۰۱۹ معرفی شد

شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
لنوو جدیدترین نمایشگر هوشمند خود، یعنی اسمارت دیسپلی ۷ را در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین رونمایی کرد. نمایشگر هوشمند جدید لنوو ماه آینده به بازار عرضه می‌شود.
تبلیغات

اردیبهشت‌‌ امسال، گوگل نست هاب مکس را با نمایشگر ۱۰ اینچی و دوربین و پشتیبانی‌ از دستیار گوگل رونمایی کرد و مهر سال گذشته نیز، هوم هاب گوگل به‌عنوان رقیبی برای آمازون اکو شو معرفی شد. در این میان، لنوو نیز بیکار ننشست و در نمایشگاه CES 2018، نمایشگر هوشمند مجهز به گوگل اسیستنت را رونمایی کرد. نمایشگر هوشمند لنوو ازنظر طراحی ظاهری، با نمایشگر هوشمند گوگل مقایسه‌کردنی نبود و همین مسئله باعث شد لنوو به‌ فکر توسعه‌ی نمایشگر هوشمند دیگری با طراحی ظاهری متفاوت‌ و زیباتر و مشخصات ارتقا‌یافته‌تر بیفتد تا بتواند در بازار رقابتی حرفی برای گفتن داشته باشد. 

لنوو Smart Display 7

امسال و در نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین، لنوو نمایشگر هوشمند اسمارت دیسپلی ۷ (Smart Display 7) را رونمایی کرد. با اولین نگاه، متوجه تغییر ابعاد صفحه‌‌‌ی نمایشگر و ابعاد دستگاه می‌شویم. نمایشگر هوشمند ۷ اینچی لنوو در مقایسه با مدل‌های قدیمی‌تر ۸ و ۱۰ اینچی، با ابعاد کوچک‌تری به بازار عرضه می‌شود. 

نمایشگر هوشمند جدید لنوو از زبان طراحی متفاوت و زیبایی در مقایسه با نمایشگرهای قبلی بهره می‌برد که بی‌شباهت به محصولات گوگل هوم نیست. کاربران می‌توانند از نمایشگر هوشمند لمسی با پشتیبانی از دستیار گوگل استفاده کنند. اسمارت دیسپلی 7 مبتنی‌بر گوگل اسیستنت برای کنترل لوازم خانگی هوشمند و اتصال به یوتیوب و پاسخ‌دهی به برخی پرسش‌ها به‌کار برده می‌شود. 

همان‌طورکه گفته شد، نمایشگر هوشمند لنوو برای رقابت با محصولاتی همچون نست هاب مکس طراحی شده است. اسمارت دیسپلی ۷ با قیمت ۱۳۰ دلاری‌اش، درحدود ۱۰۰ دلار از نمایشگر هوشمند گوگل ارزان‌تر است و همین موضوع می‌تواند کاربران را تا حدی قانع کند. انتظار می‌رود نمایشگر هوشمند لنوو ماه آینده به بازار عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات