لنوو سه مانیتور جدید Q24i ،Q27q و ThinkVision S28u را در ایفا ۲۰۱۹ معرفی کرد

جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
لنوو درجریان نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ از سه مانیتور جدید Q24i ،Q27q و ThinkVision S28u با مشخصات قابل‌توجه و استندهایی با طراحی چشمگیر رونمایی کرد.
تبلیغات

شرکت‌های مختلف امسال هم‌زمان با نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ برلین، دستگاه‌‌ها و محصولات مختلفی را رونمایی کردند. در این میان لنوو نیز با دست پر در نمایشگاه حضور به‌هم رساند و سه مانیتور جدید Q24i ،Q27q و ThinkVision S28u را معرفی کرد. 

مانیتورهای لنوو Q24i و Q27q

یکی از مانیتور‌های معرفی‌شد‌ه‌ی لنوو، مانیتور ۲۳.۸ اینچی Q24i با پنل IPS مجهز به فناوری

AMD FreeSync، اسپیکرهای داخلی و وضوح تصویر Full HD است. از مشخصات مانیتور جدید می‌‌توان به نرخ نوسازی ۷۵ هرتزی، زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه‌‌ای و بهره‌مندی از پورت‌های مختلفی ازجمله پورت HDMI، پورت VGA و پورت خروجی صدا اشاره کرد. Q24i از رزولوشن ۱۰۸۰ × ۱۹۲۰ پیکسل و حاشیه‌های باریکی در سه‌طرف بهره می‌برد که لنوو آن را NearEdgeless می‌نامد.  

مانیتور لنوو

یکی دیگر از مانیتور‌های جدید لنوو، Q27q است که از پنل ۲۷ اینچی IPS بهره می‌برد و ابعادی بزرگتر از Q24i دارد. وضوح QHD یا ۱۴۴۰ × ۲۵۶۰ پیکسل به‌علاوه‌ی فناوری AMD FreeSync، نرح نوسازی ۷۵ هرتزی، زمان پاسخگویی ۴ میلی‌ثانیه‌ای، اسپیکرهای داخلی و پورت‌های متنوع از جمله‌ی مشخصات اصلی Q27q به‌حساب می‌آید. با این وجود، مانیتور Q27q برخلاف Q24i، به‌جای پورت VGA مجهز به دیسپلی‌پورت ۱.۲ است. 

هر دو مانیتور، حاشیه‌های سه‌طرفه‌ی ‌NearEdgeless دارند. براساس اعلام لنوو، دو مانیتور جدید گواهینامه‌ی Eye Comfort را از مؤسسه‌ی TÜV Rheinland دریافت کرده‌اند. درنتیجه پدیده‌ی flicker یا پرپر زدن در آن‌ها کاهش یافته است و فشار کمتری به چشم کاربر وارد خواهند کرد. 

مانیتور لنوو
مانیتور لنوو
مانیتور لنوو
مانیتور لنوو

مانیتور لنوو ThinkVision S28u

ThinkVision S28u لنوو، مانیتور ۲۸ اینچی IPS با رزولوشن 4K UHD است که بزرگ‌ترین مانیتور در بین نمایشگرهای معرفی‌شده‌ی لنوو محسوب می‌شود. بسیاری از مشخصات ThinkVision S28u ازجمله حاشیه‌های سه طرف NearEdgeless، نرخ نوسازی ۷۵ هرتز، بهره‌مندی از پورت HDMI، پورت صدای خروحی ۳.۵ میلی‌متری و دیسپلی‌پورت ۱.۲، مشابه مانیتورهای Q24i و Q27q است. این مانیتور نیز گواهینامه‌ی Eye Comfort را از مؤسسه‌ی TÜV Rheinland دریافت کرده و و همچنین حذف نور آبی کمرنگ از مشخصات آن محسوب می‌شود. 

قیمت مانیتور گیمینگ، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان‌ و آگاهانه‌ی انواع مانیتور نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید. در این بخش، علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق انواع مانیتور ال‌جی، مانیتور گیمینگ ASUS، مانیتور سامسونگ و مانیتور بنکیو و دیگر برند‌ها، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس شما خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات