گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تأییدیه FCC دریافت کردند

پنج‌شنبه ۷ دی ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
دو گوشی جدید گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ، موفق به اخذ تأییدیه از کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا شده‌اند.
تبلیغات

سامسونگ برای معرفی رسمی یا عرضه گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به بازار، یک گام بزرگ برداشته است؛ کهکشانی‌‏های جدید این شرکت کُره‌ای موفق به دریافت گواهی FCC شده‌اند که راه را برای عرضه رسمی آن‌ها هموار می‌کند.

همان‌طور که انتظار می‌رفت، مشخصات گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با دریافت تأییدیه از FCC فاش نشده است. همچنین طرح کلی گوشی نیز به ثبت نرسیده است؛ احتمالاً عدم انتخاب طرح نهایی در هنگام ثبت برخی از اسناد، باعث شده است تا طراحی گوشی‌های پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ در هاله‌ای از ابهام باقی بماند. با این وجود، گفته می‏‏‌شود اعضای جدید سری «گلکسی اس» از نظر طراحی، تفاوت قابل‌ ملاحظه‌ای با گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ندارند. آخرین تصاویر رندر شده از گوشی گلکسی اس ۹ پلاس درون کیس، این مدل را با دوربین دوگانه فاش می‌کند؛ البته برای گلکسی اس ۹، تنها از یک دوربین استفاده شده است.

کمیسیون ارتباطات فدرال با نسخه آنلاک گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس موافقت کرده است که به ترتیب، شماره مدل SM-G960F و SM-965F دارند. به همین جهت، سامسونگ باید برای مدل‌های دیگر از جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس که در ایالات متحده توسط اپراتورهای مخابراتی عمده عرضه می‌شود؛ مجدداً تأییدیه دریافت کند. مدل‌ در رابطه با پرچم‌داران جدید سامسونگ، باید گفت که هر دو مدل مدتی پیش توسط وزارت صنایع و فناوری اطلاعات چین (MIIT) مورد ارزیابی قرار گرفته است. دریافت تأییدیه FCC برای گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، می‌تواند بدین معنی باشد که سامسونگ آن‌ها را زودتر از موعد ارائه خواهد داد. 

براساس گمانه‌زنی‌ها، ممکن است گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس به صورت رسمی در ماه فوریه معرفی شوند. گفته شده است که اعضای جدید سری «گلکسی اس» در یک رویداد خبری، پیش از نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. برای مقایسه، باید اشاره کرد که نسل قبل یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به صورت رسمی، در ماه مارس رونمایی شده بودند.

در رابطه با پرچم‌داران سال آینده سامسونگ، مدتی پیش در زومیت خواندید که تولید انبوه ماژول‌های دوربین گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس آغاز شده است. گفته می‌شود پرچم‌دار جدید کُره‌ای‌ها، از یک دوربین با لنزی با دیافراگم F1.5 استفاده می‌کند که اندازه دهانه دیافراگم به صورت دستی قابل تنظیم است.

 انتظار می‌رود به دلیل استفاده از برد انباشته در هر دو مدل، اعضای ۲۰۱۸ سری «گلکسی اس» با باتری با ظرفیت بالاتر ارائه شوند؛ آخرین گمانه‌‏زنی‌ها به عرضه گلکسی اس ۹ به یک باتری با ظرفیت ۳۲۰۰ میلی‌آمپر ساعت اشاره می‏‌کند. پیش‌بینی شده است پس از معرفی رسمی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، پرچم‏‌داران جدید سامسونگ در ماه مارس به صورت رسمی عرضه شوند؛ هر دو گوشی رده‌بالای سامسونگ در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد که یکی از رنگ‌های احتمالی، بنفش است.  البته سامسونگ، صحت شایعات و گمانه‌زنی‌ها را پیرامون نسل جدید پرچم‌دارانش تأیید نکرده است.

شما چه انتظاراتی از گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ دارید؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات