گلکسی اس 9 پلاس سامسونگ در تصاویر رندر جدید فاش شد

سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹ در تصاویر مربوط به کیس‌های جدید یک سازنده، فاش شده است که عرضه آن‏‌را با دوربین دوگانه تأیید می‏‌کند.
تبلیغات

گوشی پرچم‌دار گلکسی اس ۹ پلاس سامسونگ، در مجموعه‌ای از تصاویر رندر جدید توسط یک سازنده کیس به نمایش گذاشته شده است. تصاویر به‌دست‌آمده تأیید می‌کند که این گوشی، نسخه ارتقاءیافته‌ی حقیقی پرچم‌داران ۲۰۱۷ سامسونگ است؛ برخلاف گلکسی اس ۹ که تنها از یک دوربین استفاده می‌کند، نسخه «پلاس» پرچم‌دار آینده کُره‌ای‌ها به دوربین دوگانه مجهز شده است. تصاویر به‌دست‌آمده، حاکی از آن هستند که سنسورهای دوربین در گلکسی اس ۹ پلاس به‌صورت عمودی چیده‌ شده‌اند.

گلکسی اس 9

با توجه به تصاویری که اکنون در اختیار داریم، باید گفت جای‌گیری حسگر اثر انگشت در گلکسی اس ۹ پلاس دستخوش تغییر شده است. سامسونگ حسگر اثر انگشت را به پایین دوربین انتقال داده و در کنار دوربین اصلی، فلاش LED دوگانه و حسگر تشخیص ضربان قلب قرار گرفته است. طراحی کلی حسگر اثر انگشت تغییر پیدا نکرده است و برخلاف دیگر پرچم‌داران اندروید که از حسگر اثر انگشت مدور استفاده می‌کنند، سنسور اثر انگشت پرچم‌دار گلکسی اس ۹ پلاس طراحی بیضی‌شکل دارد.

شایعات به این موضوع اشاره دارند که نسخه «پلاس» گلکسی اس ۹  از نظر طراحی تفاوت چشمگیری نسبت به نسل قبل ندارد. سامسونگ از نمایشگر اینفینیتی دیسپلی روی پرچم‌‏دار جدیدش استفاده کرده است و گمان می‌رود که نمایشگر کهشانی‌های جدید، رزولوشن +QHD داشته باشد؛ ضمن اینکه انتظار داریم جانشین گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به نمایشگر کشیده با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز شده باشد.

یکی از تغییراتی که روی گلکسی اس ۸ اعمال شده، اضافه شدن کلید فیزیکی بیکسبی به آن است که برای فعال‌سازی دستیار دیجیتال سامسونگ به‌کار گرفته می‌شود؛ در گلکسی اس ۹ پلاس و نسخه ۵.۸ اینچی آن، این کلید فیزیکی همچنان روی لبه‌ی سمت چپ قرار دارد. بااین‌حال مشخص نیست که آیا کلید تنظیم صدا مانند گلکسی اس ۸ یکپارچه خواهد بود یا از دو کلید مجزا برای تنظیم حجم صدای خروجی استفاده شده است.

گلکسی اس 9
گلکسی اس 9
گلکسی اس 9
گلکسی اس 9

گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس در میزان حافظه‌ی رم نیز با یک‌دیگر تفاوت دارند؛ گفته شده است که نسخه «پلاس» پرچم‌دار جدید سامسونگ به ۶ گیگابایت رم مجهز خواهد بود. این در حالی است که شایعات اخیر به عرضه گلکسی اس ۹ با ۴ گیگابایت رم اشاره دارند. همچنین با توجه به تولید انبوه تراشه‌های حافظه ۵۱۲ گیگابایتی سامسونگ، انتظار می‌رود نسخه رده‌بالای گلکسی اس ۹ پلاس، ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داشته باشد. مدل پایه اعضای جدید سری گلکسی اس همچنان با ۶۴ گیگابایت حافظه عرضه خواهد شد. بر اساس شایعات، سامسونگ پرچم‌داران ۲۰۱۸ خود را با سیستم‌عامل اندروید اوریو ارائه می‌دهد.

 گفته شده است که گلکسی اس ۹ و نسخه «پلاس» آن به‌صورت رسمی در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد. به احتمال زیاد، هر دو مدل در ماه مارس راهی بازار می‌شود و سامسونگ، کهکشانی‌های جدیدش را با قیمت قابل مقایسه نسبت به قبل، به فروش خواهد رساند. براساس گمانه‌زنی‌ها، پرچم‌داران سال آینده شرکت کُره‌ای در چهار رنگ مختلف عرضه خواهد شد که یکی از رنگ‌های احتمالی، بنفش است؛ ضمن اینکه شایعاتی مبنی بر عرضه گلکسی اس ۹ و نسخه بزرگ‌تر آن با نسل جدید داک DeX وجود دارد

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات