گلکسی اس 9 سامسونگ در چهار رنگ راهی بازار می‌شود

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
سم‌موبایل در گزارشی به رنگ‌بندی احتمالی پرچم‌دار ۲۰۱۸ سامسونگ اشاره کرده است و ادعا می‌کند که گلکسی اس ۹ به رنگ بنفش عرضه خواهد شد.
تبلیغات

هنگام عرضه گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، شایعاتی مبنی بر عرضه‌ی یک مدل از پرچم‌دار ۲۰۱۷ سامسونگ به رنگ بنفش یا ارغوانی منتشر شده بود؛ البته این گمانه‌زنی‌ به واقعیت مبدل نشد. بااین‏‌حال به‌‏ نظر می‌رسد وب‌سایت سم‌موبایل موفق شده است اطلاعاتی در مورد تنوع رنگ‌بندی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس از منابع خود به دست آورد.

بر اساس گزارش این خبرگزاری، سازنده‏‌ی کره‌ای مصمم است گوشی پرچم‌دار ۲۰۱۸ خود را علاوه‌ بر مشکی، طلایی و آبی، در یک رنگ‌ دیگر نیز ارائه دهد؛ نسخه‌ای از گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس با رنگ بنفش عرضه خواهد شد. گمان می‌رود رنگ بنفش گوشی‏‌های رده‌بالای شرکت سازنده، شبیه به رنگ آبی فبلت گلکسی نوت ۸ باشد. در حال‌ حاضر، نام رسمی رنگ‌های پرچم‌داران جدید سامسونگ فاش نشده است.

در رابطه با رنگ‌های مشکی، طلایی و آبی، احتمال می‌دهیم که گلکسی اس ۹ تفاوت چشمگیری با نسل قبل نداشته باشد؛ بااین‌حال مشخص نیست دقیقاً چه انتظاراتی باید از رنگ بنفش پرچم‌داران ۲۰۱۸ کُره‌ای‌ها داشته باشیم.

با تنوع رنگ‌بندی که گلکسی اس ۹ و نسخه پلاس آن خواهند داشت، انتظار داریم سامسونگ بتواند نظر مساعد مشتریان را به خود جلب کند. در رابطه با اینکه شرکت سازنده، کدام‌یک از رنگ‌ها را به‌صورت محدود عرضه خواهد کرد؛ اطلاعاتی به‌ دست نیامده است؛ اما امکان دارد نتوانید پرچم‌دار جدید سامسونگ را در تمامی رنگ‌ها در بازارهای مختلف خریداری کنید و در این زمینه، محدودیت‏‌هایی اعمال خواهد شد.

سم‌موبایل با اشاره به اینکه بخشی از گمانه‌‏زنی‌ها درباره‌ی رنگ‌بندی احتمالی گلکسی اس ۸ به واقعیت مبدل نشد، به کاربران توصیه می‌کند به گمانه‌‏زنی‌های منتشرشده در مورد نسل جدید آن با دیده شک و تردید نگاه کنند. همچنین این خبرگزاری در ادامه مدعی شده است که رنگ‌های فاش‌شده، نهایی نیستند و احتمال دارد شرکت سازنده، رنگ‏‌های دیگری از گلکسی اس ۹ نظیر خاکستری ارکیده و نقره‌ای معرفی کند.

با توجه به نزدیک شدن به پایان سال جاری میلادی، انتظار می‌رود روند انتشار شایعات و گمانه‌‏زنی‌ها در مورد گلکسی اس ۹ شدت بگیرد. مدتی پیش، مشخصات‌ فنی پرچم‌داران جدید سامسونگ به‌ دست آمده بود؛ براساس اطلاعاتی که در حال‌ حاضر در اختیار داریم، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس نه‌تنها در ابعاد با یک‌دیگر اختلاف خواهند داشت؛ بلکه ممکن است نسخه استاندارد بدون دوربین دوگانه عرضه شود و حافظه رم کم‌تری نسبت به گلکسی اس ۹ پلاس داشته باشد.

شایعات پیشین، حاکی از آن هستند که سامسونگ گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ را با نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه‌‌ی بالا ارائه می‌دهد؛ به‌طوری‌که نزدیک به ۹۰ درصد از پنل جلوی گوشی با صفحه‌نمایش پوشانده شده است. احتمالاً شرکت آسیایی در نظر دارد با حذف حاشیه‌ی پایین صفحه‌نمایش، نسبت ابعاد نمایشگر به بدنه را در پرچم‌دار سال آینده خود افزایش دهد. از دیگر گمانه‌زنی‌ها در مورد پرچم‌داران جدید سازنده‌ی کره‌ای، می‌توان به جای‌گیری مناسب حسگر اثر انگشت اشاره کرد؛ اگر اطلاعات به‏‌دست‌آمده صحت داشته باشد، انتظار داریم حسگر اثر انگشت به زیر دوربین اصلی انتقال یابد. همچنین سامسونگ روی تغییرات نرم‌افزاری برای پرچم‌داران جدید خود مشغول به کار است که سرعت سیستم تشخیص چهره و اسکنر عنبیه را افزایش خواهد داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات