همان همیشگی؛ اطلاعات و تصاویر گلکسی فیت ۳ باردیگر لو رفت

سه‌شنبه ۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵
مطالعه 2 دقیقه
سه عدد گلکسی فیت ۳ در کنار یکدیگر
۱۳ روز شارژدهی فقط با یک‌ بار شارژ؛ مچ‌بند هوشمند جدید سامسونگ قرار است کابوس محصولاتی مثل شیائومی بند باشد.
تبلیغات

با افشای بسیاری از اطلاعات، اکنون تقریباً همه‌چیز را درباره‌ی گلکسی فیت ۳ می‌دانیم. در جدیدترین نمونه، تصاویر تبلیغاتی مچ‌‌بند هوشمند جدید سامسونگ از طریق TheTechOutlook به بیرون درز کرده‌ است که مشخصات و طراحی کامل را نشان می‌دهند.

گلکسی فیت ۳ ممکن است با برخی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز، رقابت جذابی با بهترین مچ بندهای هوشمند بازار ترتیب دهد. به‌دلیل افشای اطلاعات، پیش‌بینی می‌شود که این محصول به‌زودی رونمایی شود.

گلکسی فیت ۳ از صفحه‌ی مستطیل‌شکل بهره خواهد برد. این دستگاه بدنه‌ی آلومینیومی با دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست و گواهی IP68 برای مقاومت دربرابر گرد‌و‌غبار و تحمل فشار آب تا فشار ۵ اتمسفر خواهد بود.

ویژگی‌های افشا شده‌ی گلکسی فیت ۳

مچ‌بند هوشمند جدید سامسونگ در رنگ‌های خاکستری و نقره‌ای و ترکیب طلایی و صورتی دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.

گلکسی فیت ۳ به صفحه‌نمایش ۱٫۶ اینچی اولد (از نوع AMOLED) با وضوح ۲۵۶ در ۴۰۲ پیکسل مجهز خواهد بود. این صفحه‌نمایش با شیشه‌ی ۲٫۵ بعدی همراه می‌شود و این یعنی لبه‌ی خمیده دارد. گفته می‌شود که مدل مذکور ۴۶ درصد بزرگ‌تر و ۱۱ درصد باریک‌تر از مدل قبلی خواهد بود و واچ‌فیس‌های بیشتری هم ارائه خواهد داد.

گلکسی فیت ۳ با انواع گوشی سامسونگ و تبلت سامسونگ و لپ تاپ سامسونگ سازگاری زیادی خواهد داشت. این سازگاری شامل قابلیت‌هایی مثل تشخیص سقوط از ارتفاع، ارسال پیام اضطراری، پاسخ سریع، مکان‌یابی دستگاه و کنترل پخش صدا و ویدئو است.

جدیدترین مچ‌بند هوشمند غول کره‌ای از ۱۶ مگابایت رم و ۲۵۶ مگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار است. انرژی این دستگاه را باتری ۲۰۸ میلی‌آمپر‌ساعتی تأمین می‌کند که با یک بار شارژ ۱۳ روز دوام می‌آورد.

مشخص نیست قیمت گلکسی فیت ۳ سامسونگ چقدر با قیمت ساعت هوشمند این برند تفاوت خواهد داشت. این محصول به‌زودی رونمایی می‌شود.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات