گلکسی فیت ۳ در ویدیویی رؤیت شد؛ عرضه مچ بند ۲۰۲۴ سامسونگ نزدیک است

دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
سه عدد گلکسی فیت ۳ در کنار یکدیگر
ویدیویی واقعی از مچ‌بند هوشمند گلکسی فیت ۳ سامسونگ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس فاش شد.
تبلیغات

گلکسی فیت ۳، مچ‌بند هوشمند جدید سامسونگ، تا به‌حال بارها در افشاگری‌ها ظاهر شده است. حتی سامسونگ آن را اشتباهی در وب‌سایت خود گذاشت و دفترچه‌‌ی راهنمای رسمی آن نیز به‌صورت آنلاین دردسترس است.

ویديویی از کار با گلکسی فیت ۳ در شبکه‌ی اجتماعی ایکس منتشر شده است که این مچ بند هوشمند سامسونگ را در دو رنگ خاکستری تیره و نقره‌ای با بند سفید نشان می‌دهد. همچنین، چند واچ‌فیس موجود برای مچ‌بند در ویدیو نشان داده می‌شود.

طراحی گلکسی فیت ۳ با نسل قبلی متفاوت است. گلکسی فیت ۲ طراحی باریک کپسول مانند دارد؛ اما فیت ۳ عریض‌تر و مستطیلی است. با طراحی جدید، خواندن متن و تجربه‌ی کلی کاربر بهتر می‌شود.

به‌نظر می‌رسد گلکسی فیت ۳ صفحه‌نمایش ۱٫۱ اینچی ‌‌اولد (از نوع امولد) و گواهی 5ATM برای مقاومت در برابر آب دارد که مقاومت تا عمق پنج متری را تضمین می‌کند.

ساعت گلکسی فیت ۳ در ویدئوی افشایی در ایکس
ساعت گلکسی فیت ۳ در ویدئوی افشایی در ایکس

فیت ۳ معیارهای حیاتی مانند ضربان قلب و سطح اکسیژن خون و سطح استرس را ردیابی می‌کند و ویژگی‌هایی مانند شمارش گام‌ها و ردیابی ورزش و تجزیه‌و‌تحلیل الگوی خواب را ارائه می‌دهد.

گلکسی فیت ۳ ممکن است از باتری ۲۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی برخوردار باشد که درمقایسه‌با نسل قبلی با ظرفیت باتری ۴۱ میلی‌آمپر‌ساعتی پیشرفت کرده است. این مچ‌بند توان شارژ پنج واتی خواهد داشت.

سامسونگ تاریخ عرضه‌ی رسمی و قیمت گلکسی فیت ۳ را اعلام نکرده است؛ اما مشاهده‌ی آن در وب‌سایت‌های آنلاین نشان‌دهنده‌ی عرضه‌ی قریب‌الوقوع است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات