این گلکسی فیت ۳ است؛ مچ‌بند هوشمند سامسونگ با ۱۳ روز شارژدهی

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۹
مطالعه 1 دقیقه
جعبه‌های گلکسی فیت ۳ قرار گرفته روی هم
جزئیات و قیمت‌ ردیاب سلامتی گلکسی فیت ۳ فاش شد؛ گجتی با ۱۳ روز شارژدهی.
تبلیغات

نسل جدید مچ‌بند هوشمند سامسونگ، یعنی گلکسی فیت ۳، پیش از معرفی و عرضه‌ی رسمی، به برخی فروشگاه‌های تانزانیا رسیده است که جزئیاتی از مشخصات فنی و قیمت ساعت هوشمند سامسونگ را فاش می‌کند. این اطلاعات در انجمن کاربران سامسونگ به‌اشتراک گذاشته شده است.

گلکسی فیت ۳ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه خواهد شد. عکس روی جعبه‌ی گلکسی فیت ۳ نشان می‌دهد که نمایشگر مستطیلی و یک دکمه‌ی فیزیکی در سمت راست آن قرار دارد که در رندرهای قبلی نیز رؤیت شده بودند. این محصول احتمالاً با بندهای سفید و مشکی عرضه خواهد شد.

گفته می‌شود قیمت ساعت هوشمند گلکسی فیت ۳ حدود ۹۹ دلار خواهد بود و اواخر ماه جاری میلادی در رویداد MWC 2024 رونمایی می‌شود؛ هرچند سامسونگ چیزی را رسماً تأیید نکرده است.

گلکسی فیت ۳ احتمالاً از صفحه‌نمایش ۱٫۵۷ اینچی اولد، بدنه‌ی یکپارچه آلومینیومی، گواهی IP68 و 5ATM (ضدآب تا عمق ۵۰ متری به مدت ۱۰ دقیقه) بهره خواهد برد.

گفته می‌شود گلکسی فیت ۳ به سنسور ضربان قلب، ردیاب خواب، سنسور نور، تشخیص سقوط و پشتیبانی از ۱۰۰ حالت ورزشی مجهز خواهد بود. باتری این محصول با هربار شارژ، ۱۳ روز شارژدهی می‌کند و امکانات مناسبی مانند کنترل پخش موسیقی و دوربین و نمایش اعلان‌ها را در خود جای داده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات