از طریق این حلقه جادویی می‌توانید با گوشی خود صحبت کنید

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱
مطالعه 2 دقیقه
WHSP RING / حلقه هوشمند WHSP
به کمک حلقه Whisper می‌توانید در اماکن شلوغ با حفظ حریم شخصی و تن صدای پایین با دستیار هوش مصنوعی گوشی خود در ارتباط باشید.
تبلیغات

برای فعال کردن دستیار صوتی به‌خصوص در اماکن شلوغ باید با صدایی بلندتر از حد معمول صحبت کنید، این موضوع دلیلی برای خلق یکی از نوآورانه‌ترین محصولات CES 2024 شده است. VTouch، شرکتی در کره جنوبی، حلقه‌ای با سنسور مجاورت و میکروفون ساخته است که وقتی آن را به سمت دهان خود می‌برید، فعال می‌شود. بنابراین وقتی می‌خواهید دستیار صوتی را فعال کنید، می‌توانید به سادگی دستتان را به دهانتان نزدیک و با تن صدای آرام با حلقه Whisper صحبت کنید.

حلقه Whisper به‌عنوان یک دستگاه هوش مصنوعی شخصی راه طبیعی‌تری برای تعامل صوتی با هوش مصنوعی ارائه می‌دهد. برخلاف بسیاری از دستگاه‌های دستیار هوش مصنوعی، حلقه WHSP به هیچ کلمه فعال‌کننده‌ای (مثل سیری یا هی سیری در گوشی آیفون و اپل واچ و دیگر دستگاه‌های اپل) نیاز ندارد؛ بلکه به کمک حسگرهای مجاورت یکپارچه و تشخیص گفتار هوش مصنوعی، متوجه می‌شود که کاربر چه زمانی با آن صحبت می‌کند.

برای استفاده از حلقه WHSP به برنامه اختصاصی VTouch نیاز دارید که تعدادی دستیار هوش مصنوعی ازجمله دستیار هنری و روانشناس دیجیتال را برای کمک به کاربر ارائه می‌دهد. می‌توانید ازطریق حلقه و اپ با خانه‌ی هوشمندتان تعامل داشته باشید و تمام پارامترهای معمول را با تن صدای عادی خود اعمال کنید.

حلقه با یک بار شارژ حدود یک روز و نیم دوام می‌آورد؛ کیف شارژ قابل‌حمل نیز عمر گجت پوشیدنی را تا ۹ روز افزایش می‌دهد. شرکت کره‌ای قصد دارد در آینده نزدیک WHSP را ازطریق کیک‌استارتر به بازار عرضه کند، اما هنوز خبری در مورد قیمت و زمان عرضه قطعی حلقه در دست نیست.

VTouch برای چهارمین سال متوالی برنده ۱۰ جایزه نوآوری در CES شد و رکورد بیشترین جوایز را در بین استارتاپ‌های کره‌ای به نام خود ثبت کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات