این سشوار مدرن با نور فروسرخ موهای شما را تقویت می‌کند

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۷
مطالعه 3 دقیقه
سشوار LOreal Airlight Pro در حال تابش نور فروسرخ
شرکت L'Oreal با سشواری مدرن و هیجان‌انگیز در نمایشگاه CES 2024 درخشید.
تبلیغات

شرکت L'Oreal که هر سال با معرفی محصولات مرتبط با زیبایی و سلامت فردی در نمایشگاه CES حضور پیدا می‌کند، امسال هم با رونمایی از یک سشوار مدرن توجهات را به خود جلب کرده که است می‌تواند عنوان بهترین سشوار سال را به خود اختصاص دهد.

سشوار جدید L'Oreal با نام AirLight Pro، تفاوت‌های عمده‌ای با سشوارهای رایج موجود در بازار دارد. این دستگاه به جای استفاده از سیم‌پیچ برای تولید گرما، از یک موتور قدرتمند و طراحی ویژه در کنار نور فروسرخ استفاده می‌کند. این تغییر یکی از اصلی‌ترین مشکلات سشوارهای کلاسیک که آسیب رساندن به مو و پوست سر در استفاده‌های طولانی‌مدت است را از بین می‌برد.

اجزای داخلی سشوار LOreal Airlight Pro

به گفته‌ی L'Oreal، عملکرد سشوار AirLight Pro از طبیعت الهام گرفته شده و ترکیب استفاده از نور فروسرخ در کنار جریان هوای قدرتمند، مشابه عملکرد نور خورشید و جریان باد در زمان خشک کردن زمین‌های خیس است.

حلقه‌ی نور فروسرخ سشوار جدید L'Oreal که پیرامون بخش دمنده‌ی آن قرار دارد، به خشک شدن سریع قطره‌های کوچک آب روی موها کمک می‌کند و در عین حال با مرطوب نگه داشتن ساقه مو، آن را لطیف نگه می‌دارد. این نور بیشتر به سمت طول موج‌های آبی و بنفش طیف مرئی متمایل است که بهترین تاثیر را در خشک کردن مو دارند.

در نتیجه‌ی نوآوری‌های نام‌برده، AirLight Pro می‌تواند با مصرف ۳۱ درصد انرژی کمتر، سرعت خشک کردن مو را ۳۰ درصد افزایش دهد و موهای لطیف‌تری برای کاربرانش فراهم کند.

نمای دمنده و چراغ‌های فروسرخ سشوار LOreal Airlight Pro

L'Oreal در ساخت AirLight Pro با استارت‌آپ Zuvi همکاری داشته که توسط مهندسان سابق DJI بنیان‌گذاری شده است. برای این سشوار یک اپلیکیشن اختصاصی طراحی شده که به کاربر اجازه می‌دهد دمای دلخواه را برای آن تنظیم یا از افزونه‌های مغناطیسی برای شکل‌دهی به جریان هوای خروجی استفاده کند. با اتصال هر افزونه، سشوار به صورت هوشمند آن را تشخیص می‌دهد و سرعت و دمای دستگاه را متناسب با آن تنظیم می‌کند.

سری مغناطیسی و کنترل هوشمند سشوار LOreal Airlight Pro

هنوز قیمت دقیقی برای سشوار AirLight Pro اعلام نشده اما L'Oreal محدوده‌ی پایین‌تر از ۴۰۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات