هدست واقعیت ترکیبی اپل با ماوس‌های بلوتوثی کار نمی‌کند

شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست ویژن پرو اپل / Apple Vision Pro روی سر یک مرد جوان
طبق اعلام اپل، هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو با ماوس‌های بلوتوثی سازگار نیست.
تبلیغات

اپل سند جدیدی منتشر کرده است که جزئیات ناگفته‌ای درمورد پشتیبانی ویژن پرو از لوازم‌ جانبی بلوتوثی ارائه می‌دهد. سازنده‌ی گوشی آیفون تأیید می‌کند که هدست واقعیت ترکیبی این شرکت با ماوس‌های بلوتوثی سازگاری ندارد.

طبق اعلام اپل، ویژن پرو با اکثر کیبوردهای بلوتوثی این شرکت و همچنین کیبوردهای بلوتوثی برندهای دیگر کار می‌کند و از طرفی با Magic Trackpad سازگاری دارد.

اپل می‌گوید: «ویژن پرو با مدل‌های قدیمی کیبورد و ترک‌پدهای اپل که از باتری قابل‌ تعویض بهره می‌برند سازگار نیست و از ماوس‌های بلوتوثی نیز پشتیبانی نمی‌کند.»

اپل درمورد پشتیبانی ویژن پرو از کنترلرهای بازی اعلام کرد: «همه‌ی کنترلرهایی که از نشان MFi (ساخته‌شده برای آیفون) بهره می‌برند با ویژن پرو سازگار هستند که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به شماری از کنترلرهای کنسول بازی ایکس باکس و هر کنترلری که با سیستم‌عامل تبلت اپل یعنی iPadOS سازگاری دارد، اشاره کرد.»

همه‌ی مدل‌های هدفون اپل ایرپاد و مدل‌های مختلف هدفون بیتس به ویژن پرو متصل می‌شوند. اپل پیشنهاد می‌دهد برای تجربه‌ی صوتی بهتر از ایرپاد پرو نسل ۲ استفاده کنید.

طبق اعلام اپل می‌توان همه‌ی دستگاه‌هایی را که با نشان MFi عرضه شده‌اند، به ویژن پرو متصل کرد.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل که برای مدل پایه ۳۵۰۰ دلار است درمقایسه‌با قیمت هدست واقعیت مجازی رقبا ازجمله کوئست پرو و کوئست ۳ خیلی زیاد به‌نظر می‌رسد. این محصول روز گذشته عرضه شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات