اپل تأکید کرد: استفاده از ویژن پرو واقعا ساده است [تماشا کنید]

جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro روی صورت مرد ریشی در اتاق
اپل در ویدئویی کوتاه، به آسان‌بودن استفاده از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اشاره کرد.
تبلیغات

اپل در ۱۵ خرداد هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را که از دو نمایشگر پیشرفته با وضوح 4K بهره می‌برد، در معرض دید عموم قرار داد. به‌لطف دکمه‌ی چرخان Digital Crown ویژن پرو، این هدست می‌تواند بین حالت‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی جابه‌جا شود.

اپل از پردازنده‌ی اختصاصی M2 به‌همراه پردازنده‌ی R1 در ویژن پرو استفاده کرده است که قدرت سخت‌افزاری مشابهی با مک بوک دارد. اپل فناوری Optic ID را برای شناسایی عنبیه‌ی چشم کاربر در این هدست واقعیت ترکیبی قرار داده است که مانند قابلیت Face ID آیفون عمل می‌کند.

شماری از کاربران باور دارند که تجربه‌ی کار با ویژن پرو سرراست نیست و عادت کردن به آن برای بسیاری از مردم غیرممکن به نظر می‌رسد؛ اما اپل با ویدئو جدید خود، روی آسان‌بودن استفاده از هدست واقعیت ترکیبی‌اش تأکید کرد.

اپل در ویدئوی کوتاه ۳۸ ثانیه‌ای، فردی را نشان می‌دهد که برای اولین بار از ویژن پرو استفاده می‌کند. این کاربر به اپلیکیشن اپل تی‌وی وارد می‌شود و فیلم موردعلاقه‌ی خود را پخش و صفحه را هرجایی که می‌خواهد، جا‌به‌جا می‌کند.

اپل امروز ویژن پرو را که حاصل اولین تجربه‌ی کوپرتینویی‌ها در ساخت هدست واقعیت ترکیبی است، روانه‌ی بازار آمریکا کرد. قیمت اپل ویژن پرو ۳٬۴۹۹ دلار است و کاربران می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های اپل به‌مدت ۲۵ دقیقه هدست واقعیت ترکیبی اپل را تجربه کنند.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل بسیار بیشتر از رقبا است، اما این محصول قابلیت‌های بسیار بیشتری ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات