این تلویزیون 4K سامسونگ ۵۱ درصد تخفیف خورده است

پنج‌شنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
نمای روبرو از تلوزیون QLED 4K QE1C سامسونگ که روی میز تلوزیون چوبی قرار گرفته است
تلویزیون ۷۰ اینچی QLED 4K QE1C سامسونگ اکنون با برچسب قیمت ۸۷۹ دلاری، ارزش خرید بسیار بالایی دارد.
تبلیغات

یکی از بزرگ‌ترین تخفیف‌هایی که اکنون می‌توان در خانواد‌ه‌ی تلویزیون سامسونگ پیدا کرد، مربوط‌به مدل ۷۰ اینچی QLED 4K QE1C است که در سال ۲۰۲۳ عرضه شد. این تخفیف قیمت تلویزیون را به کمتر از نصف کاهش داده است (تلویزیون مورد بحث پنل LCD دارد).

تلویزیون ۷۰ اینچی سامسونگ حالا با ۵۱ درصد تخفیف دردسترس است. درحال‌حاضر می‌توان آن را به جای ۱۸۰۰ دلار با قیمت ۸۷۹ دلار خریداری کرد یا با پرداخت ۲۴ ماهه از طریق طرح‌های مالی سامسونگ (در صورت موجود بودن)، می‌توان به‌صورت قسطی تلویزیون را خرید.

مدل ۸۵ اینچی تلویزیون سامسونگ به جای ۲٬۷۹۹ دلار با قیمت ۱۵۰۰ دلار قابل خریداری است. این تلویزیون را نیز از طریق طرحِ مالی سامسونگ می‌توان به صورت اقساط ماهانه تهیه کرد.

تلویزیون QLED QE1C سامسونگ برخلاف تلویزیون Neo QLED نور پس زمینه‌ی متشکل از هزاران LED ندارد، اما همچنان با فناوری Quantum Dot محصولی هیجان‌انگیز محسوب می‌شود و با توجه به قیمت تخفیف خورده، می‌توان گفت در رده‌ی بهترین تلویزیون‌ های بازار قرار می‌گیرد.

پنل LCD دستگاه، با وضوح 4K و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز خود، از فناوری Quantum HDR پشتیبانی می‌کند. همچنین از Object Tracking Sound Lite و Q-Symphony 3.0 بهره می‌برد و مطابق انتظار، با ریموت کنترل سولارسل سامسونگ و سرویس‌هایی مانند TV Plus و هاب گیمینگ سازگار است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات