بزرگ‌ترین تلویزیون 4K مینی LED دنیا با پنل ۱۱۵ اینچ رونمایی شد

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱
مطالعه 2 دقیقه
نمای صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مینی LED مدل QM89 TCL در خانه
تلویزیون ۱۱۵ اینچی تی‌سی‌ال، بزرگ‌ترین تلویزیون ترکیبی مینی LED و کوانتوم دات است که تجربه صدای فراگیر را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

برند TCL که بیشتر به‌خاطر قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه‌اش شناخته می‌شود در نمایشگاه CES 2024، خود را به‌عنوان یک رقیب جدی برای برندهایی مانند سامسونگ، ال جی و سونی معرفی کرد.

تی‌سی‌ال در بیانیه رسمی خود، از یک تلویزیون ۱۱۵ اینچی جدید به نام 115QM89 رونمایی کرد که به گفته‌ی خودش، بزرگ‌ترین تلویزیون مجهز به فناوری مینی LED و کوانتوم دات است.

نمای صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مینی LED مدل QM89 TCL

سری جدید ۱۱۵ اینچی تلویزیون تی‌ سی‌ ال شاخه‌ای از خانواده‌ی QM8 TCL است که تلویزیون‌های پرچمدار ۶۵ تا ۹۸ اینچی را شامل می‌شود. این دستگاه برخی از ویژگی‌های تلویزیون‌ TCL QM8 را حفظ کرده است؛ اما یک سیستم اسپیکر با ۶٫۲٫۲ کانال را اضافه می‌کند که صدای فراگیر بیشتری را مانند سینمای خانگی ارائه می‌دهد.

تلویزیون تی‌سی‌ال همچنین دارای پردازنده‌ی AIPQ ULTRA TCL است که تصاویری با کیفیت بالاتر و واضح‌تر از تلویزیون‌های قبلی این شرکت را نمایش می‌دهد.

تلویزیون 115QM89 دارای ۲۰,۰۰۰ ناحیه‌ی نوردهی محلی است که برای نمایشگرهای بزرگ اهمیت زیادی دارد.

نمای صفحه‌نمایش بزرگ تلویزیون مینی LED مدل QM89 TCL در خانه

علاوه بر تلویزیون ۱۱۵ اینچی، TCL مدل Q6 Pro را نیز در اندازه‌های ۵۰ تا ۸۵ اینچ معرفی کرده است که به روشنایی حداکثر ۶۰۰ نیت دست پیدا می‌کند.

تی‌سی‌ال همچنین یک تلویزیون مینی ال‌ ای‌ دی دیگر به نام QM7 را به مجموعه‌ی خود اضافه کرده است که سرعت پردازش، روشنایی نمایشگر و کیفیت کلی تصویر بهتری را ارائه می‌دهد.

نمایشگر بزرگ تلویزیون مینی LED مدل QM89 TCL

تی‌سی‌ال تلویزیون S5 را نیز معرفی کرد که وضوح 4K UHD را در اندازه‌های ۴۳ تا ۸۵ اینچ نمایش می‌دهد. تی‌سی‌ال ادعا می‌کند که این تلویزیون‌ها از ۲۵ درصد روشنایی بیشتر نسبت به نسل قبل بهره‌مند خواهند بود و به لطف پردازنده‌ی جدید AIPQ TCL، رنگ‌های بهتری را نمایش می‌دهند.

مدل S5 همچنین از فرمت +HDR PRO و فناوری دالبی ویژن برای بهبود کلی کیفیت تصویر پشتیبانی می‌کند.

درنهایت، TCL ساندبار های جدید سری S و Q را معرفی کرد. مدل S55H، ساندبار ۲٫۱ کاناله‌ی دالبی اتموس است و مدل Q85H پخش صدا را با ۷٫۱٫۴ کانال ارائه می‌دهد و می‌تواند به‌صورت بی‌سیم به بلندگوهای عقب متصل شود تا تجربه‌ی صدای فراگیر را فراهم کند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات