رئیس سامسونگ مدیران ارشد این شرکت را به انقلابی دیگر در حوزه طراحی دعوت کرد

چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نایب‌رئیس سامسونگ الکترونیکس در دیدار با مدیران ارشد این شرکت، با تأکید بر اهمیت استفاده از طراحی یک‌پارچه، آن‌ها را به انقلابی دیگر در حوزه طراحی دعوت کرد.
تبلیغات

لی جائه یونگ، نایب‌رئیس سامسونگ الکترونیکس (Samsung Electronics)، در دیدار با مدیران ارشد این شرکت، بر اهمیت استفاده از طراحی یک‌پارچه تأکید کرده است. بر اساس بیانیه‌ی سامسونگ، لی جائه یونگ میزبان جلسه‌ای درباره‌ی استراتژی طراحی بود تا اهمیت توانایی در طراحی یک‌پارچه‌ای را یادآور شود که هم سخت‌افزار و هم نرم‌افزار را شامل می‌شود. به گفته‌ی سامسونگ، نایب‌رئیس این شرکت در این جلسه خاطرنشان کرد:

بیایید به انقلابی دیگر [در حوزه‌ی] طراحی دست بیابیم. بیایید بی‌وقفه خودمان را برای آینده به چالش بکشیم.

او در پردیس تحقیق‌وتوسعه‌ی سامسونگ در سئول با مدیران ارشد تمامی واحدهای تجاری این شرکت دیدار کرد. به گفته‌ی سامسونگ، این اولین باری است که تمامی واحدهای تجاری شرکت کره‌ای در چنین جلسه‌ای گرد هم می‌آیند. تی‌ام رو، رئیس بخش تلفن همراه این شرکت و هان جونگ هی، رئیس بخش تلویزیون از حاضران در این نشست بودند.

پیش از جلسه‌ی مذکور، هریک از واحدهای تجاری از سال ۲۰۱۶ جلسات خود را درباره‌ی استراتژی طراحی داشته‌اند. لی جائه یونگ در جریان بازدید از پردیس تحقیق‌وتوسعه، از میزان پیشرفت نسل جدید ربات‌ها و دستگاه‌های پوشیدنی آگاهی یافت. برگزاری این جلسه، اولین اقدام نایب‌رئیس سامسونگ بعد از فوت رئیس شرکت و پدرش، لی کان هی، در ماه گذشته است. لی بزرگ پیش از مرگ با آغاز آن‌چه  در سال ۱۹۹۶ «انقلاب سامسونگ در طراحی» نامیده شد، بر اهمیت تمرکز روی طراحی تأکید کرده بود.

از آن زمان، غول فناوری کره‌ی جنوبی جهت نظارت بر استراتژی شرکت در طراحی و پرورش استعداد در این حوزه، مرکز مدیریت طراحی خود را تأسیس کرد. در حال ‌حاضر سامسونگ ۷ مرکز طراحی در سراسر جهان دارد که با ۱۵۰۰ کارمند مشغول به کار هستند. این مراکز در شهرهای سئول، سان‌فرانسیسکو، لندن، دهلی نو، پکن، توکیو و سائو پائولو واقع شده‌اند. لی جائه یونگ که درحقیقت به‌صورت غیر رسمی رئیس شرکت مذکور است، در حال ‌حاضر به ‌دلیل اتهامات مرتبط با نقض قوانین محلی بازار سرمایه هنگام ادغام دو شرکت تابعه‌ی سامسونگ در معرض دادرسی قرار دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات