با بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی آشنا شوید

پنج‌شنبه ۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۰
مطالعه 7 دقیقه
ربات هوش مصنوعی و آینده مشاغل
اگر به دنبال چند مورد از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوای متنی رایگان یا پولی می‌گردید که برایتان متن بنویسد، این مقاله ‌می‌تواند کمکتان کند.
تبلیغات

در بهترین فیلم های هوش مصنوعی شاهد دورانی بوده‌ایم که هوش مصنوعی و ربات‌ها انجام همه‌ی کارها را برای انسان آسان‌تر کرده‌اند. اکنون ما در روزهای ابتدایی آن دوران زندگی می‌کنیم؛ جایی که ربات‌ها برایمان می‌نویسند، می‌نوازند و تصویر می‌سازند.

ابزارهای هوش مصنوعی زیادی برای تولید محتوای متنی به وجود آمده‌اند که می‌توانند اتکای کاربران به ChatGPT را کاهش دهند. پیدا کردن بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی تا حد زیادی به شما و نیازهایتان برمی‌گردد. اگر امکان پرداخت هزینه برای این مورد را دارید دستتان بازتر است با این‌حال ابزارها و روش‌های رایگانی هم وجود دارد. در این مقاله بهترین برنامه های هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی را به شما معرفی خواهیم کرد.

۱. Jasper AI

Jasper AI یکی از بهترین ابزارهای تولید متن هوش مصنوعی موجود است که آن را در بهترین چت بات های هوش مصنوعی نیز معرفی کرده بودیم. این ابزار ویژگی‌های قدرتمندی دارد که به شما امکان می‌دهد ۱۰ برابر سریع‌تر محتوا ایجاد کرده و در زمان صرفه جویی کنید.

هوش مصنوعی jasper تولید محتوای متنی

Jasper AI محتوای ۱۰۰ درصد عاری از سرقت ادبی تولید می‌کند. علاوه‌براین Grammarly در داخل آن تعبیه شده است تا در کمترین زمان محتوایی بدون خطای گرامری ارائه دهد. رابط کاربری آن بسیار ساده است و برای دریافت متن‌های شگفت‌انگیز تنها باید آنچه که نیاز دارید را وارد کنید.

می‌توانید با ابزارهای ساخته‌شده Jasper ایده‌های جدیدی را برای تقویت کسب‌و‌کار خود و حفظ ثبات آن ایجاد کنید.

با افزونه کروم Jasper می‌توان از این هوش مصنوعی در همه‌جا استفاده کرد. این ابزار یک دوره آزمایشی ۷ روزه رایگان ارائه می‌دهد تا بتوانید از آن برای بررسی تمام ویژگی‌های Jasper AI استفاده کنید.

۲. Copy.AI

Copy.AI با هزاران کاربر ازجمله مایکروسافت و نستله ویژگی‌های استثنایی برای آسان‌تر و سریع‌تر نوشتن ارائه می‌کند. این پلتفرم شامل بیش از ۹۰ ابزار و قالب قدرتمند است که سطح تولید محتوا را ارتقا می‌دهند.

هوش مصنوعی copy تولید محتوای متنی

رابط کاربری پلتفرم ساده و سرراست است و تقریبا هرکسی می‌تواند از آن استفاده کند. برای شروع، باید پروژه را انتخاب کنید؛ برای مثال یک عنوان در رسانه‌های اجتماعی یا یک مقاله خوب در مورد یک موضوع خاص. در مرحله بعد می‌توانید توضیحات کوچکی از آنچه از محتوا انتظار دارید، وارد کنید تا به هوش مصنوعی کمک کند انتظارات شما را درک کرده و بر اساس آن به تولید محتوا بپردازد.

Copy.AI برای اطمینان از اینکه محتوای شما بدون خطا و لحن آن مطابق با سلیقه مخاطبانتان باشد، از بررسی گرامر و لحن نوشتاری استفاده می‌کند. به‌روز‌رسانی‌های مکرر این پلتفرم یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که به بهبود همیشگی تولید متن کمک می‌کند.

۳. CONTENTBOT

ContentBot یکی از رهبران حوزه تولید متن است که به راحتی به شما کمک می‌کند محتوای بهینه‌شده برای سئو سایت خود بنویسید و با کمک ابزارهای بررسی سرقت ادبی و بازنویسی آن محتوای متنی تولید کنید.

هوش مصنوعی contentbot تولید محتوای متنی

این ابزار نوشتاری برای انواع مشاغل، بازاریابان محتوا و صاحبان وب‌سایت مناسب است و با بیش از ۴۵ ابزار هوش مصنوعی به ایجاد هر نوع محتوا مانند پست وبلاگ و توییت کمک می‌کند.

با پشتیبانی از بیش از ۱۱۰ زبان ازجمله فارسی، ابزار هوش مصنوعی ContentBot می‌تواند به‌راحتی مطالب را از این زبان‌ها بخواند، بنویسد و ترجمه کند. البته در تست ما به زبان فارسی اشکالات دستوری زیادی وجود داشت. دستورات داخلی آن به شما کمک می‌کند سریع‌تر بنویسید تا نیازی به ایجاد دستور از ابتدا نداشته باشید.

شما می‌توانید به هر ویژگی در پلتفرم به صورت رایگان دسترسی داشته باشید و ۵۰۰۰ کلمه رایگان دریافت کنید. اگر یک بررسی صادقانه در G2 برای ContentBot بگذارید، می‌توانید ۳۰۰۰۰ کلمه اضافی رایگان دریافت کنید. درغیراین‌صورت برای دریافت اعتبار بیشتر باید هزینه پرداخت کنید.

۴. RYTR

RYTR یک نویسنده محتوای هوش مصنوعی همه‌کاره است که درک عمیقی از مدل‌های زبان دارد. می‌توانید از آن برای نوشتن نظرات، توصیفات، بیوی پروفایل، ایمیل‌ها، محتوای وبلاگ، کپی‌های تبلیغاتی فیسبوک و صفحه فرود و غیره استفاده کنید. برای نوشتن مطالب ۱۰ برابر سریع‌‌تر ازحد‌معمول، بیش‌از ۴ میلیون نویسنده از شرکت‌های معروفی مانند دل، فورد، آدیداس، پایونیر از Rytr استفاده می‌کنند.

هوش مصنوعی rytr تولید محتوای متنی

این تولیدکننده متن به دلیل ویژگی بهبود گرامری، محتوایی بدون خطای گرامری به شما می‌دهد.

برای ایجاد محتوا فقط باید توضیحات متن را به آن بدهید تا در عرض چند ثانیه محتوایی را ایجاد کند که به نظر می‌رسد توسط یک انسان نوشته شده است. هوش مصنوعی Rytr درست مانند انسان‌ها بر اساس موضوع محتوایی که قصد تولید آن را دارد، هنجارهای اجتماعی، آخرین ترندها، تفاوت‌های فرهنگی و اصطلاحات تخصصی را در نظر می‌گیرد. برای ایجاد محتوا نیازی به ارائه خروجی‌های زیادی ندارید. فقط به چند کلمه در مورد موضوع و لحن مودنظرتان برای مقاله اشاره کنید.

می‌توانید از تحلیلگر سئو Rytr برای یافتن بهترین کلمات کلیدی و ایجاد یک محتوای مختصر برای آن‌ها استفاده کنید تا آن را در اختیار تیم نویسندگان خود قرار دهید.

با استفاده از تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی Rytr، می‌توانید تا ۱۰۰ تصویر در ماه ایجاد کنید یا بیخیال آن شوید و از بهترین هوش مصنوعی برای ساخت عکس کمک بگیرید. طرح رایگان Rytr به شما امکان می‌دهد هر ماه ۱۰۰۰۰ کاراکتر تولید کنید.

۵. Scalenut

Scalenut یکی از بهترین ابزارهای هوش مصنوعی تولید متن است که به لطف آن می‌توانید سطح محتوای متنی خود را ارتقاء دهید. این تولید‌کننده متن هوش مصنوعی به شما امکان می‌دهد با یک کلیک محتوای با کیفیت ایجاد کنید.

هوش مصنوعی scalenut تولید محتوای متنی

Scalenut قالب‌های مختلفی دارد که نوشتن را آسان‌تر کرده و ایده‌های جدیدی برای محتوایتان تولید می‌کند. علاوه‌بر‌این اگر می‌خواهید متنی را پاک‌نویس کنید، ابزارهای هوش مصنوعی به شما کمک می‌کنند تا بفهمید باید کدام قسمت‌ها را بهتر کنید، چه موارد بیشتری به متن اضافه کنید و چگونه محتوای قابل‌توجه‌تری ایجاد کنید. Scalenut با درک تأثیر سئو در تولید محتوا، از کلمه کلیدی مورد نظر شما گزارش محتوای دقیقی ارائه می‌دهد.

یکی از ویژگی‌های منحصر‌به‌فرد این پلتفرم، ویژگی SEO hub آن است که بازخورد کاملی در مورد ظاهر محتوای شما ارائه می‌دهد. به کمک این قابلیت می‌توانید تعداد کلمات محتوایتان، اصطلاحات NLPای که استفاده کرده‌اید یا از قلم انداخته‌اید، امتیاز خوانایی و موارد دیگر را بیابید.

در نهایت با رابط کاربری ساده و تمیز آن می‌توانید با انتخاب یک الگو شروع کنید و طبق دستورالعمل ادامه دهید. گزینه‌ها به‌راحتی قابل پیمایش هستند و به وضوح روی داشبورد نمایش داده می‌شوند.

می‌توانید افزونه کروم Scalenut را دانلود کنید تا هر زمان که می‌خواهید بنویسید و به‌راحتی آن را در Google Docs قرار دهید. این ابزار به خوبی با سایر پلتفرم‌های بازاریابی مانند وردپرس و Copyscale و Semrush هم ادغام می‌شود.

این ابزار رایگان نیست اما می‌توانید از مدت آزمایش ۷ روزه آن استفاده کنید.

۶. COPYSMITH

وقتی در حال ایجاد یک کمپین بازاریابی هستید، ممکن است ایده‌پردازی و تولید محتوا روزها یا هفته‌ها طول بکشد؛ اما به لطف Copysmith می‌توانید زحمت تولید محتوای بازاریابی را کاهش دهید.

هوش مصنوعی copysmith تولید محتوای متنی

Copysmith در نوشتن مقالات برای وب‌سایت، تبلیغات، توضیحات محصول به شما کمک مي‌کند و قالب‌های از‌پیش‌ساخته‌شده‌ای را ارائه می‌دهد. می‌توانید از این قالب‌ها برای تولید محتوای بازاریابی خود در کمترین زمان استفاده کنید.

اگر در مورد محتوای خود شک دارید، می‌توانید به کمک همین ابزار، متن را ازنظر سرقت ادبی بررسی کنید تا مطمئن شوید که محتوای شما از جایی کپی نمی‌شود.

Copysmith از بیش از ۱۰۰ زبان پشتیبانی می‌کند، یعنی شما بسته به جامعه مخاطبان خود می‌توانید محتوایتان را به هر زبانی بنویسید.

۷. WRITESONIC

یکی دیگر از ابزارهای هوش مصنوعی تولید محتوای متنی که به‌عنوان یک ابزار همه‌کاره عمل می‌کند، WriteSonic است. این ابزار به نویسندگان، کارآفرینان، وبلاگ‌نویسان و غیره کمک می‌کند تا محتوای خود را سریع‌تر و کارآمدتر بنویسند. با کمک WriterSonic می‌توانید کپشن‌های رسانه‌های اجتماعی، مقاله‌ها، ایمیل‌ها، گزارش‌ها، کتاب‌های الکترونیکی و تبلیغات فیسبوک و گوگل ایجاد کنید.

هوش مصنوعی writersonic تولید محتوای متنی

WriterSonic یکی از بهترین و ساده‌ترین رابط‌های کاربری‌ را دارد. با وارد کردن یک کلمه کلیدی ساده می‌توانید برای وبلاگ ها و مقالات خود ایده بگیرید یا بر اساس موضوع، مقدمه‌ای برای محتوای خود دریافت کنید. شما چندین گزینه برای انتخاب خواهید داشت، بنابراین می‌توانید آن‌ها را بخوانید و تصمیم بگیرید که کدام خواناتر است. در مرحله بعد، می‌توانید طرح کلی‌ای که ابزار پیشنهاد می‌کند را انتخاب کنید. طرح کلی شامل تمام زیرعنوان‌هایی است که محتوای شما باید داشته باشد. پس از این مقاله شما آماده است.

نسخه آزمایشی رایگان WriterSonic به شما امکان می‌دهد تمام ویژگی‌ها را آزمایش کنید؛ با‌این‌حال تعداد کلمات محدود است. این ایزار هوش مصنوعی با عنوان PhotoSonic، بهترین هوش مصنوعی برای خلق اثر هنری نیز محسوب می‌شود.

سوالات متداول زومیت

  • بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی چیست؟

    Jasper.ai کامل‌ترین و بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی است اما در کنار آن می‌توانید از ابزارهای پرطرفدار دیگری مثل Copy.AI و WriterSonic استفاده کنید.

  • چگونه بهترین هوش مصنوعی برای تولید محتوای متنی را انتخاب کنیم؟

    تنها روش برای تشخیص این مورد پس از مطالعه مقاله و اطلاع از ویژگی‌های هر تولیدکننده متن، این است که خودتان دست‌به‌کار شوید و ابزارها را امتحان کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات