بخش Quote Tweets توییتر برای تمامی کاربران این شبکه اجتماعی فعال شد

سه‌شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴
مطالعه 2 دقیقه
توییتر با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که گزینه‌ی Quote Tweets به‌صورت گسترده دردسترس تمامی کاربران قرار گرفته است. Quote Tweets جایگزین Retweets with Comments می‌شود.
تبلیغات

توییتر از مدتی پیش آزمایش قابلیت جدیدی را که با اتکا بر آن می‌توان توییت‌های کوت‌شده را ساده‌تر پیدا کرده آغاز کرده بود. در این روش، توییتر تصمیم گرفت توییت‌های کوت‌شده را در قالب گزینه‌ای مجزا قرار دهد و آن‌ها را از بخش ری‌توییت‌ها جدا کند. توییتر روز گذشته به‌‌صورت رسمی تأیید کرد که قابلیت موردبحث اکنون برای تمامی کاربران این پلتفرم در سراسر دنیا دردسترس قرار دارد و این یعنی از مرحله‌ی آزمایشی خارج شده است.

تا پیش از اعمال این به‌روزرسانی در توییتر، این پلتفرم، کوت‌ها را به‌عنوان توییت‌های عادی می‌شناخت؛ این موضوع باعث می‌شد پیدا کردن شماری از پاسخ‌هایی که به پستی خاص داده شده، سخت باشد. از این به بعد، توییت‌های کوت‌شده در بخشی جداگانه در قسمت اطلاعات توییت قرار خواهند گرفت؛ دقیقا درکنار گزینه‌ی ری‌توییت‌ها. 

کوت در پلتفرم توییتر، تفاوتی مهم با ریپلای‌های معمولی دارد. منظور از کوت، ری‌توییت با کامنت است؛ خود توییتر تا پیش از اعمال به‌روزرسانی جدید، کوت‌ها را با نام Retweets with Comments می‌شناخت. از این پس توییت‌های کوت‌شده قرار است در بخشی مجزا که با نام Quote Tweets از آن یاد می‌شود قرار بگیرند. کاربران توییتر می‌توانند در کوت‌ها از متن، عکس،‌ ویدئو و حتی تصویر متحرک استفاده کنند.

به‌منظور دسترسی به کوت‌های هر توییت، تمام کاری که باید بکنید این است که روی توییت ضربه بزنید و سپس وارد بخش Quote Tweets شوید. پس از انتخاب گزینه‌ی Quote Tweets به تمامی کوت‌ها دسترسی پیدا خواهید کرد. در زیر هر توییت، بخش‌های دیگری شامل لایک‌ها، ریپلای‌ها (منشن‌ها) و ری‌توییت‌ها در قالب گزینه‌هایی جداگانه قابل‌دسترس خواهند بود.

همان‌طور که اشاره شد،‌ تغییر جدید پلتفرم توییتر برای تمامی کاربرانی که دارای آخرین نسخه‌ی اپلیکیشن توییتر هستند، دردسترس قرار گرفته است. نسخه‌ی iOS جدید اپلیکیشن توییتر به آیفون، آیپاد تاچ یا آیپدی نیاز دارد که به iOS 12.0 یا نسخه‌های جدیدتر مجهز باشد. این قابلیت همچنین برای کاربران سیستم‌عامل اندروید دردسترس قرار گرفته است.

توییتر طی چند وقت اخیر تلاش کرده است مطابق دیدگاه کاربران قابلیت‌هایی جدید به پلتفرم خود اضافه کند تا افراد بیشتری به استفاده از این شبکه‌ی اجتماعی رغبت نشان دهند. اواخر مردادماه امسال بود که مشخص شد قابلیت محدود کردن پاسخ به توییت برای تمامی کاربران توییتر فعال شده است. توییتر احتمالا در آینده‌ای نه‌چندان دور میزبان سرویس اشتراکی می‌شود. این سرویس اشتراکی به کاربران توییتر در ازای دریافت پول، قابلیت‌هایی همچون Undo Send و رنگ‌های سفارشی و امکان انتشار ویدئوی طولانی‌تر ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات