این کامپیوتر همه‌کاره مانیتور ۲۷ اینچ 4K و قیمت ارزان‌تر از مک بوک ایر دارد

دوشنبه ۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
مطالعه 3 دقیقه
نمای پشت و جلوی کامپیوتر آل‌این‌وان کالرفول G-ONE PLUS
کامپیوتر آل این وان جدید G-ONE Plus با مانیتور 4K و سخت‌افزار توانمند و قیمت منطقی از راه رسید.
تبلیغات

به‌گزارش آی‌تی‌هوم، کالرفول کامپیوتر آل این وان جدید G-ONE Plus خود را رونمایی کرده است. این مدل ارتقای چشمگیری درمقایسه‌با نسل قبلی خود تجربه کرده است که به تراشه‌ی Intel Core و گرافیک RTX 3060 نسل دوازدهم مجهز بود.

نمای جلوی کامپیوتر آل‌این‌وان کالرفول G-ONE PLUS

کامپیوتر همه‌کاره‌ی جدید G-ONE Plus از پردازنده AMD رایزن 6900HX با ۸ هسته و ۱۶ رشته برخوردار است که می‌تواند به فرکانس بوست ۴٫۹ گیگاهرتز برسد. این محصول گرافیک RX 6850M XT کلاس لپ تاپ مبتنی‌بر معماری RDNA2 و ۱۲ گیگابایت رم GDDR6 دارد. RX 6850M XT ازنظر عملکرد با RX 6750 XT دسکتاپ برابر است.

کامپیوتر G-ONE Plus از صفحه‌نمایش ۲۷ اینچی 4K استفاده می‌کند که ۱۰۰ درصد طیف رنگی sRGB را پوشش می‌دهد و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز دارد. علاوه‌بر‌این، از سیستم خنک کننده با دو فن، وب کم بالاجهنده، بلندگوهای استریو داخلی و پایه‌ای بهره می‌برد که از شارژ بی سیم ۱۵ واتی پشتیبانی می‌کند.

نمای بالا کامپیوتر آل‌این‌وان کالرفول G-ONE PLUS

کالرفول که عمدتاً به‌دلیل کارت‌های گرافیک GeForce خود در چین شناخته می‌شود، با استفاده از سخت‌افزار تقریباً تمام AMD در این سیستم جدید، تغییر چشمگیری ایجاد کرده است. G-ONE Plus تنظیمات مختلف پردازنده‌ی گرافیکی شامل Quiet و Balance و Gaming و Beast را ارائه می‌دهد. حداکثر توان گرافیکی دستگاه ۱۶۵ وات است.

کامپیوتر G-ONE Plus همچنین به سیستم خنک‌کننده‌ی منحصربه‌فرد و فناوری کاهش نویز مجهز است. نکته‌ی جالب این است که این مدل به جلوه‌های نورپردازی RGB عقب نیز مجهز شده که طراحی پویا و باکیفیتی دارد.

نمای پشت کامپیوتر آل‌این‌وان کالرفول G-ONE PLUS

کامپیوتر G-ONE Plus با ویندوز ۱۱ عرضه می‌شود و پورت‌های مختلفی را برای اتصال ارائه می‌دهد. این پورت‌ها شامل Type-C ،‌USB 3.2 ،‌DP 1.4 ،‌HDMI 2.0 و RJ45 است.

این کامپیوتر آل این وان در سه کانفیگ موجود است:

  • ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه ذخیره سازی (۸۳۱ دلار).
  • ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی (۸۴۵ دلار).
  • ۴۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی (۱,۰۵۷ دلار).

این قیمت‌ها با قیمت نسخه‌ی پایه‌ی کامپیوترهای اپل که از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود، بسیار متفاوت‌ است. این نکته را نیز باید در نظر گرفت که بین لپ‌ تاپ‌ مک بوک و این مدل کامپیوتر تفاوت‌های بسیاری است. سیستم مذکور با اینکه مانیتور باکیفیت و ظرفیت حرارتی بهتری دارد، با قیمتی کمتر از ارزان‌ترین لپ‌تاپ اپل عرضه می‌شود.

در‌حال‌حاضر، G-ONE Plus تنها در پلتفرم چینی JD دردسترس است و از عرضه‌ی جهانی آن خبری نیست. به‌نظر می‌رسد این محصول جدید هم‌ علاقه‌مندان به بازی و هم کاربران شرکتی را هدف قرار می‌دهد که به‌دنبال سیستمی قدرتمند و در‌عین‌حال جمع‌و‌جور هستند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات