کامپیوترهای All in One به بخش محصولات زومیت اضافه شدند

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
از این پس شما می‌توانید مشخصات فنی و قیمت انواع کامپیوتر همه‌کاره یا همان All-in-One را در بخش محصولات زومیت مشاهده کنید.
تبلیغات

رایانه‌های شخصی نقش مهمی در زندگی کاری افراد ایفا می‌کنند و بسیاری از افراد به نوعی شغلی وابسته به آن‌ها دارند. آل این وان‌ها در حقیقت کامپیوترهایی هستند که عملا فاقد کیس بوده و قطعات اصلی آن در بخش مانیتور دستگاه قرار دارند. یکی از اصلی‌ترین کاربری‌های کامپیوترها AiO، دفاتر کار و شرکت‌ها است و بازار هدف دوم آن‌ها نیز اشخاصی است که به دنبال یک کامپیوتر جمع‌وجور برای کارهای روزمره خود هستند.

تنوع مشخصات فنی و قابلیت‌های این نوع کامپیوترها و محبوبیت آن‌ها در بازار ما را بر این داشت که دسته محصول All in One را به بخش محصولات زومیت اضافه کنیم. در این بخش اطلاعات کاملی از قطعات داخلی، درگاه‌ها، ویژگی‌های مانیتور و ... آل این وان‌ها به صورت کامل گردآوری شده است تا شما از مراجعه به منابع مختلف برای مقایسه بی‌نیاز شوید.

صفحه محصول یک آل این وان در بخش محصولات زومیت

آل این وان‌های ارزان، آل این وان‌ها لمسی و نمونه‌های نسبتا قدرتمندتر مناسب بازی در بازار یافت می‌شود. اگر قصد خرید انواع All in One MSI، All in One ASUS، All in One Lenovo، All in One HP و آی مک اپل را دارید توصیه می‌کنیم سری هم به بخش محصولات زومیت بزنید.

لیست آل این وان در بخش محصولات زومیت

همچنین کاربران و کارشناسان زومیت در این بخش علاوه بر اشتراک تجربه خود، به سوالات کاربران در حد توان پاسخ می‌دهند. برای هرچه پربارتر شدن بخش بررسی کاربران لطفا تجربه استفاده خود از گجت‌ها و محصولاتی که داشته‌اید را با مراجعه به بخش نظرات و بررسی کاربران با دیگران به اشتراک بگذارید. چه دسته محصولی را دوست دارید زودتر در بخش محصولات زومیت ببینید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات