این پریز ارزان شیائومی، لوازم خانه شما را هوشمند می‌کند

دوشنبه ۴ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
پریز هوشمند شیائومی نسخه 2 با رنگ سفید
شیائومی این بار در راستای هوشمند‌سازی خانه‌ها، پریز ارزان‌قیمت جدیدی را روانه‌ی بازار کرد.
تبلیغات

پریز هوشمند نسل دوم شیائومی با قابلیت پشتیبانی از گوگل هوم (Google Home) برای کشورهای اتحادیه‌ی اروپا رونمایی شد.

این پریز از ورود جریان اضافه‌ی برق و گرم‌شدن بیش از حد جلوگیری می‌کند؛ به این صورت که سنسورهای موجود در آن، جریانات را تشخیص و با استفاده از اپلیکیشن و از طریق ارسال اعلان، به کاربر اطلاع می‌دهند.

گجت جدید شیائومی این امکان را به کاربران می‌دهد که لوازم خانه‌ی خود را به گجت‌های هوشمند خانگی‌ تبدیل کنند که با استفاده از اپلیکیشن و از طریق اتصال به دستورات صوتی دستیار گوگل، کنترل می‌‌شوند.

پریز هوشمند شیائومی ۲ / Xiaomi Smart Plug 2 از نمای جلو سفید

پریز شیائومی امکان کنترل و بررسی وضعیت روشن‌ بودن دستگاه از راه دور را برای کاربران فراهم می‌کند. شما می‌توانید با استفاده از این پریز هوشمند آمار مصرف انرژی وسایل خود را نیز مشاهده کنید.

به کمک شیائومی اسمارت پلاگ ۲ امکان تنظیم برنامه‌ی زمانی مورد نظر خود برای استفاده از وسایل خانگی مثل یخچال فریزر و تلویزیون را دارید و این تنظیمات زمانی، حتی با قطع شدن اینترنت هم متوقف نمی‌شوند و همچنان کار می‌کنند.

با دوبار فشار دادن دکمه پاور پریز هوشمند شیائومی، تایمر شمارش معکوس فعال می‌شود و با استفاده از اپلیکیشن می‌توانید زمان تایمر را تنظیم کنید. این کلید دارای یک حافظه است که اطمینان حاصل می‌کند بعد از قطع برق، وضعیت روشن یا خاموش بودن پریز ادامه پیدا کند.

Smart Plug 2 با رنگ سفید ساخته شده و طراحی جمع‌وجور آن با پریز هوشمند Kasa که آن هم با گوگل هوم سازگار است، مقایسه می‌شود.

پریز هوشمند شیائومی نسخه‌ی ۲ در اسپانیا، ایتالیا و سایر کشورهای اتحادیه اروپا با قیمت ۱۴٫۹۹ یورو (۱۴ دلار) به فروش می‌رسد؛ این در حالی‌ است که هیچ اطلاعاتی در مورد قیمت و حتی عرضه‌ی این محصول در خارج از اتحادیه‌ی اروپا در دسترس نیست.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات