یخچال «حرف‌گوش‌کن» سه‌در شیائومی نصف یخچال‌های ایرانی قیمت دارد!

شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
یخچال سه در شیائومی میجیا 256L
شیائومی در راستای گسترش اکوسیستم لوازم‌ خانگی هوشمند خود، از یخچال سه‌در هیجان‌انگیزی رونمایی کرد.
تبلیغات

طیف محصولات شرکت شیائومی بسیار فراتر از گوشی، تبلت یا حتی تلویزیون است؛ این شرکت ازطریق برندهای مختلف، انواع لوازم خانگی را نیز روانه‌ی بازار می‌کند.

میجیا، یکی از برندهای زیرمجموعه‌‌ی شیائومی، از یخچال هوشمند میجیا 256L رونمایی کرد؛ این یخچال سه در و بدون برفک، پر از ویژگی‌های جالب‌توجه است.

یخچال فریزر شیائومی میجیا 256L از نمای سه رخ جلو

به نوشته‌ی گیزموچاینا، ظرفیت ۲۵۶ لیتریِ میجیا 256L به سه بخش تقسیم شده است؛ ۱۳۷ لیتر برای محفظه‌ی اصلی یخچال، ۸۱ لیتر برای فریز و ۳۸ لیتر باقی مانده برای قسمت میانی یخچال که شیائومی آن را «گرم‌خانه» می‌نامد.

به لطف قابل‌ تنظیم‌ بودن دمای بخش گرم‌خانه از ۲۰- درجه تا ۵ درجه‌ی سانتی‌گراد به‌طور مجزا، می‌توان میوه‌ها، سبزیجات و آیتم‌هایی را که نیاز به دمایی خاص دارند در شرایط عالی نگهداری کرد.

یخچال فریزر شیائومی میجیا 256L از بخش جلویی

از جمله‌‌ی دیگر قابلیت‌های شیائومی میجیا 256L، می‌توان به برخورداری آن از فناوری ضدباکتری به وسیله‌ی یون‌های نقره اشاره کرد؛ شیائومی ادعا کرده که فناوری مذکور تا ۹۹٫۹۹ درصد از باکتری‌ها را نابود می‌کند.

به علاوه، به‌خاطر بکارگیری سیستم گردش‌ هوای ۳۶۰ درجه و وجود پنج سنسور دما در سراسر یخچال، دمای آن در همه‌ی زمان‌ها پایدار می‌ماند. از طرفی، ساخته‌ی جدید چینی‌ها بسیار کم‌صدا است و حداکثر صدای آن از ۳۶ دسیبل فراتر نمی‌رود.

حالت‌ها و دمای میجیا 256L را می‌توان از راه دور به وسیله‌ی برنامه‌ی Mijia کنترل کرد؛ همچنین این یخچال جدید از Xiao Ai، دستیار صوتی شیائومی، پشتیبانی می‌کند.

قیمت یخچال شیائومی میجیا 256L هم‌اکنون در چین ۱۷۰۰ یوان (۲۳۲ دلار) است؛ جالب اینکه حتی با در نظر گرفتن نرخ امروز دلار، با نگاهی به راهنمای خرید یخچال فریزر ایرانی در می‌یابیم که قیمت ۱۲ میلیونی‌ یخچال هوشمند شیائومی از قیمت بسیاری از یخچال فریزرهای داخلی کمتر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات