تخته‌سیاه هوشمند ۳۹ اینچ شیائومی فقط ۳۳ دلار قیمت دارد

سه‌شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تخته‌ هوشمند ۳۹ اینچی شیائومی میجیا نصب روی دیوار
تخته‌سیاه هوشمند میجیا با نمایشگر ۳۹ اینچی، عمر باتری ۲۸۰ روزه و قابلیت تقسیم نمایشگر روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

پای گجت‌های هوشمند شیائومی به دنیای آموزش و تخته‌سیاه‌ها هم باز شد. میجیا، برند زیرمجموعه‌ی شیائومی که به تولید لوازم خانگی هوشمند مثل یخچال فریزر معروف است، این بار از تخته‌سیاه هوشمند LCD خود رونمایی کرد.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، این تخته‌سیاه هوشمند به فیلم سفارشی LCD مجهز است که از منبع نور پس‌زمینه استفاده نمی‌کند و به‌جای آن به بازتاب نور طبیعی تکیه دارد. تخته‌سیاه میجیا جایگزین مناسبی برای خلاص‌شدن از دست گردوغبار و لکه‌ی جوهر روی تخته‌های غیرهوشمند به‌حساب می‌آید.

کاربران می‌توانند محتوای روی تخته‌سیاه هوشمند میجیا را با یک کلیک پاک کنند. این تخته‌سیاه LCD ابعاد ۳۹ اینچی دارد و شیائومی این تخته‌سیاه را درون قاب ۶ میلی‌متری قرار داده و نسبت نمایشگر به بدنه‌ی آن ۹۸ درصد است که عدد قابل توجهی به‌شمار می‌رود.

تدریس معلم خانم آسیایی در تخته‌سیاه هوشمند میجیا
قرارگیری خودکار در تخته‌سیاه هوشمند میجیا با فاصله‌ی نزدیک

یکی از ویژگی‌های هیجان‌انگیز تخته‌سیاه هوشمند میجیا، قابلیت اضافه کردن تخته‌سیاه دوم و سوم است که می‌توان نمایشگر بزرگ‌تری را بدون نیاز به اتصال آهن‌با داشت. این تخته‌سیاه طوری طراحی شده که چشم کاربر با تماشای آن اذیت نشود و از انتشار نور آبی مضر جلوگیری شود.

تخته‌سیاه هوشمند شیائومی میجیا از نگه‌دارنده‌ی قلم و کلید قفل صفحه برای جلوگیری از پاک شدن محتوا به‌صورت تصادفی و غیرعمدی برخوردار است.

قیمت تخته‌سیاه هوشمند میجیا در کمپین ویژه‌ی میجیا ۳۳ دلار است و کاربران می‌توانند آن را از خرده‌فروشی‌های چینی به‌قیمت ۴۲ دلار تهیه کنند. قیمت این تخته‌سیاه هم مانند قیمت ساعت هوشمند شیائومی و قیمت گوشی شیائومی مقرون‌به‌صرفه است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات