ردیاب Tile مبتنی بر دستیار هوشمند گوگل، کلیدهای گم‌شده را پیدا می‌کند

پنج‌شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی ردیاب تایل، به‌زودی به‌صورت یکپارچه با دستیار هوشمند گوگل می‌تواند با سرعت و دقت بالاتری کلیدهای گم‌شده‌ی کاربران را پیدا کند.
تبلیغات

تصور کنید کلیدهای خود را گم کرده‌اید و باید به‌سرعت از منزل خارج شوید. ممکن است هر کسی در چنین وضعیتی قرار گرفته باشد. در چنین شرایطی چه کاری می‌توان انجام داد؟ آیا فناوری‌های نوین می‌توانند کاری برای چنین کاربرانی انجام دهند؟

براساس اعلام شرکت تایل، نسخه‌ی جدید فناوری ردیابی تایل (Tile tracking) شرکت به‌صورت یکپارچه با گوگل اسیستنت و از طریق اسپیکر هوشمند گوگل هوم، می‌تواند به‌راحتی کلیدهای گم‌شده‌ی کاربران را پیدا کند.

Tile tracking

شرکت تایل اعلام کرده که فناوری مبتنی بر دستیار هوشمند گوگل، تا پایان سال جاری میلادی معرفی خواهد شد. فناوری ردیابی تایل با کمک گوگل اسیستنت، این امکان را دراختیار کابران قرار می‌دهد که بتوانند مستقیماً ازطریق گوگل هوم یا نمایشگر هوشمند مبتنی بر گوگل اسیستنت، کلیدهای گم‌شده را پیدا کنند. 

یکی از مزایای فناوری ردیاب تایل، دسترسی سریع‌تر و مطمئن‌تر به کلیدهای گم‌شده است. کاربران می‌توانند به‌صورت مستقیم از دستیار هوشمند گوگل بخواهند تا به آن‌ها در یافتن کلیدها کمک کند. فرایند عملکرد ردیاب تایل مبتنی بر گوگل اسیستنت، مشابه هر دستگاه هوشمند دیگری است که از دستیار هوشمند گوگل پشتیبانی می‌کند.

در گذشته، کاربران مجبور بودند برای یافتن کلیدهای گم‌شده‌ی خود با ردیاب تایل، بدین شکل عمل کرده و بگویند: «بسیار خب گوگل، از تایل درخواست کن تا کلیدهای مرا پیدا کند.» با طرح این موضوع، دستیار هوشمند گوگل وارد عمل می‌شد.

اما به‌لطف به‌روزرسانی جدید، کاربران بسیار ساده‌تر و مطمئن‌تر می‌توانند به‌صورت مستقیم چنین درخواستی را مطرح کنند: «هی گوگل، کلیدهای مرا پیدا کن.» ردیاب تایل به‌سرعت به کلیدها متصل می‌شود و با هشدار زنگ محل قرارگیری آن‌ها را به کاربر نشان می‌دهد.

شاید برای شما سؤال شود که چرا Tile به خود زحمت داده و زودتر از معرفی ویژگی مذکور، اعلامیه‌ی آن را منتشر کرده است؟ جواب این است که شایعاتی مبنی بر راه‌اندازی ردیاب اپل شنیده می‌شود و کاملاً منطقی است که Tile قصد داشته باشد با معرفی زودهنگام ویژگی‌های محصولات در آینده، توجه‌ها را به سمت خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات