واکنش ایلان ماسک به هیاهوی اپل ویژن پرو: شگفت‌زده نشدم

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
ایلان ماسک / Elon Musk با کت شلوار و اسکورت مامور
ایلان ماسک نظر خود را درباره ویژن پرو بیان کرد و گفت که هدست اپل او را شگفت‌زده نکرده است.
تبلیغات

ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد دنیا و مدیرعامل تسلا و اسپیس‌ایکس، نظر خود را درباره‌ی هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو در شبکه‌ی اجتماعی ایکس به‌اشتراک گذاشت.

ماسکِ ۵۲ ساله که رابطه‌ی پرتنشی با اپل داشته است، می‌گوید که ویژن پرو او را شگفت‌زده نکرده است؛ اما ظرفیت‌های خوبی دارد. مدیرعامل تسلا افزوده است که اولین مدل گوشی آیفون هم دستگاهی عالی‌ نبود؛ اما با گذشت زمان و با پیشرفت فناوری دستگاه، آیفون ۳ توانست به بهترین گوشی هوشمند تبدیل شود.

مقایسه‌ی ویژن پرو با سیر تکامل آیفون، قابلیت‌های هدست واقعیت ترکیبی اپل در‌ادامه‌ی مسیرش را در کانون توجه قرار می‌دهد. هدست واقعیت مجازی اپل جمعه‌ی گذشته در آمریکا عرضه شد. بسیاری از تحلیلگران ویژن پرو را تحسین کردند؛ اما گفتند هدست اپل نقص‌هایی دارد.

ویژن پرو گام بلندپروازانه‌ی اپل در دنیای رایانش فضایی است و با هدف ارائه‌ی تجربه‌ای منحصربه‌فرد و جدید به کاربران، معرفی شده.

حاشیه‌ها و اخبار زیادی درباره‌ی ویژن پرو وجود دارد. شماری از رانندگان تسلا هنگام شارژ خودرو برای بهره‌بردن از زمان، از ویژن پرو استفاده می‌کنند. در ویدئویی، فردی از ویژن‌ پرو در حال راندن تسلا استفاده می‌کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات