بازنشانی رمز عبور هدست اپل ویژن پرو در ایران امکان‌پذیر نیست

سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۲
مطالعه 1 دقیقه
اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro نیم رخ دختر با موی دم اسبی
کاربران برای بازنشانی رمز عبور هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو باید به فروشگاه‌های رسمی اپل مراجعه کنند.
تبلیغات

کمتر از یک هفته‌ از عرضه‌ی هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو در آمریکا می‌گذرد و تصاویر و ویدئوهای بسیاری از رضایت مردم در حال استفاده از ویژن پرو در شبکه‌های اجتماعی دیده می‌شود.

به‌گزارش بلومبرگ، کاربران هدست واقعیت مجازی اپل که رمز دستگاه را فراموش کنند، برای بازنشانی رمز عبور باید به فروشگاه‌های رسمی اپل بروند. هنگامی که کاربران رمز عبور ویژن پرو را چندین بار به‌صورت اشتباه وارد کنند، دستگاه غیرفعال می‌شود.

کاربران ایرانی به‌علت نبود فروشگاه رسمی اپل در ایران، امکان بازنشانی رمز عبور فراموش‌شده‌ی دستگاه را نخواهند داشت. بسیاری از کاربران آمریکایی از این تصمیم اپل برای بازنشانی رمز عبور ویژن پرو انتقاد کردند و احتمالاً اپل در آینده قابلیتی برای بازنشانی رمز عبور ویژن پرو به‌صورت نرم‌افزاری در هدست خود قرار خواهد داد.

هدست ویژن پرو که فعلاً تنها در بازار آمریکا عرضه می‌شود، با قیمت نجومی در ایران هم دیده شده است. قیمت اپل ویژن پرو در برخی از فروشگاه‌های ایرانی به ۳۵۰ میلیون تومان می‌رسد. قیمت هدست واقعیت مجازی مورد بحث در آمریکا از ۳٬۴۹۹ دلار شروع می‌شود.

کاربران برای خرید ویژن پرو باید چهره‌ی خود را با گوشی آیفون یا دستگاه دیگری اسکن کنند تا بهترین و بهینه‌ترین کارایی را از این محصول دریافت کنند.

انتقادی که به هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو وارد شده، نبود درگاه USB-C برای اتصال به مک بوک و کامپیوترهای شخصی است. اپل مبدل ویژه‌ای برای اتصال به مک بوک عرضه می‌کند که قیمت ۳۰۰ دلاری آن با انتقاد کاربران همراه شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات