«بازی‌های فضایی» و بیش از ۱۵۰ فیلم سه‌بعدی برای ویژن پرو منتشر می‌شوند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
مرد جوان ریشی خندان با هدست اپل ویژن پرو
اپل قصد دارد هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو را با آرشیوی غنی از بازی‌ها و فیلم‌ها در دسترس قرار دهد.
تبلیغات

اپل جزئیات کمی در مورد نوع بازی‌ها و محتوای موجود در مورد ویژن پرو در اختیار کاربران گذاشته است. به گفته‌ی این شرکت، مجموعه‌ای از «بازی‌های فضایی» جدید و همچنین فیلم‌های سه‌بعدی در ژانرهای مختلف برای هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو در دسترس قرار می‌گیرند.

اپل می‌گوید که ویژن پرو دسترسی به بازی‌های اپ‌ استور را همراه بیش از ۲۵۰ عنوان بازی از Apple Arcade ارائه می‌دهد. این بازی‌ها شامل مواردی مانند NBA 2K24 و Sonic Dream Team می‌شود.

به گفته‌ی اپل، بازی‌های فضایی جدید از جمله Game Room ،What the Golf و Super Fruit Ninja، از قابلیت‌های قدرتمند اپل ویژن پرو برای تغییر فضای اطراف بازیکنان بهره می‌برند و تجربه‌های گیم‌پلی منحصربه‌فرد و جذابی را ارائه می‌دهند.

اپل می‌گوید: «کاربران می‌توانند در اپلیکیشن Apple TV در هر کجا که هستند به بیش از ۱۵۰ عنوان محتوای سه‌بعدی با عمق باورنکردنی دسترسی داشته باشند. ویژن پرو همچنین Apple Immersive Video را معرفی می‌کند، یک فرمت سرگرمی قابل‌ توجه جدید که توسط اپل برای اولین‌بار ساخته شده است و کاربران را با ویدیو ۱۸۰ درجه و سه‌بعدی 8K که با صدای فضایی ضبط می‌شود، درگیر می‌کند.»

حتی با وجود اعلامیه‌ی جدید اپل، هنوز جزئیات ناشناخته‌ی زیادی در مورد بازی و محتوای ویژن پرو وجود دارد. به عنوان مثال ما هنوز نمی‌دانیم هزینه‌ی فیلم‌های سه‌بعدی در برنامه‌ی Apple TV چقدر خواهد بود.

اطلاعاتی در مورد اینکه آیا ویژن پرو در کانفیگ‌هایی با بیش از ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی در دسترس خواهد بود یا خیر نیز وجود ندارد. این از جزئیات کلیدی برای افرادی است که می‌خواهند تنوع گسترده‌ای از محتوای سه‌بعدی را برای مشاهده‌ی آفلاین دانلود کنند.

ویژن پرو برای پیش‌سفارش در روز جمعه، ۱۹ ژانویه (۲۹ دی) و پس از آن در ایالات‌متحده در تاریخ ۲ فوریه (۱۳ بهمن) در فروشگاه‌ها در دسترس خواهد بود. قیمت هدست واقعیت مجازی ویژن پرو از ۳۴۹۹ دلار شروع می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات