اپل ویژن پرو نمی‌تواند فیلم اوپنهایمر را کامل پخش کند

سه‌شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۴
مطالعه 1 دقیقه
نیم رخ دختر سیاه پوست با اپل ویژن پرو / Apple Vision Pro
هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو حداکثر ۲٫۵ ساعت ویدیوی دو بعدی پخش می‌کند.
تبلیغات

اپل در اعلامیه‌ی تاریخ عرضه هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اعلام کرد که باتری خارجی تا ۲٫۵ ساعت از پخش ویدئوی دوبعدی پشتیبانی می‌کند؛ نیم‌ ساعت بیشتر از آنچه در «استفاده‌ی معمولی» با یک بار شارژ ارائه می‌دهد.

اپل «استفاده‌ی معمولی» را به‌عنوان انجامِ وظایفی که شامل پخش ویدیو، مرور اینترنت، ضبط ویدیو سه‌بعدی و FaceTime است، تعریف می‌کند. تمامی این کارها به‌صورت سه‌بعدی انجام می‌گیرند.

شارژدهی ۲٫۵ ساعته‌ی ویژن پرو یعنی هدست اپل توانایی پخش کامل فیلم اوپنهایمر را ندارد (اوپنهایمر فیلمی سه ساعتی است).

این اولین بار است که اپل در مورد بهینه‌سازی باتری‌پک خارجی ویژن پرو سخن می‌گوید. باتری خارجی، بهینه‌سازی شده تا در هنگام تماشای محتوای ویدئویی دوبعدی برای مدت طولانی‌تری کار کند. اپل قبلاً گفته بود که باتری با یک بار شارژ، دو ساعت دوام می‌آورد.

هنگام رونمایی ویژن پرو اعلام شده بود که اگر باتری به یک منبع تغذیه‌ی خارجی وصل شده باشد، هدست را می‌توان به‌طور نامحدود استفاده کرد، اما این متن هم‌اکنون از صفحه‌ی محصول ویژن پرو حذف شده است.

اپل می‌گوید که کاربران ویژن پرو می‌توانند فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونیApple TV+ ،Disney+ ، Max و سایر سرویس‌ها را روی صفحه‌ای با عرض ۱۰۰ فوت (۳۰٫۴۸ متر) با پشتیبانی از محتوای HDR تماشا کنند. در اپلیکیشن Apple TV، کاربران می‌توانند به بیش از ۱۵۰ عنوان محتوای ویدئویی سه‌بعدی دسترسی داشته باشند.

هدست واقعیت مجازی اپل ویژن پرو قرار است بهمن امسال روانه‌ی بازار ایالات متحده شود. قیمت هدست واقعیت مجازی مورد بحث به ۳٬۵۰۰ دلار می‌رسد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات