انتقاد از شخصیت‌های مجازی ویژن پرو؛ اپل بهبود «پرسونا» را شروع کرد

چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
مرد جوان ریشی خندان با هدست اپل ویژن پرو
به‌روزرسانی آزمایشی visionOS 1.1، بهبودهایی در شخصیت‌های مجازی ویژن پرو (پرسونا) اعمال می‌کند.
تبلیغات

اپل بامداد امروز اولین نسخه‌ی بتای توسعه‌دهندگان visionOS 1.1 را برای ویژن پرو منتشر کرد؛ در این آپدیت شاهد بهبود وضعیت ظاهری شخصیت‌های مجازی کاربران هستیم که با نام پرسونا (Persona) شناخته می‌شوند.

پس‌از نصب visionOS 1.1 از کاربران ویژن پرو درخواست می‌شود پرسونای خود را بار دیگر راه‌اندازی و جدیدترین به‌روزرسانی‌های ظاهری را دریافت کنند. برخی کاربران امروز اسکرین‌شات‌هایی از پرسونای به‌روزرشده‌ی خود در شبکه‌ی اجتماعی ایکس (توییتر سابق) به‌اشتراک گذاشتند. نسخه‌ی جدید دقیق‌تر و واقعی‌تر به‌نظر می‌رسد.

اپل در visionOS 1.1، پرسونا را به‌عنوان ویژگی آزمایشی برچسب‌گذاری کرده و انتظار می‌رود به‌مرور شاهد بهبودهایی در ظاهر آن باشیم.

نسخه جدید پرسونا ویژن پرو در visionOS 1.1 بتا
نسخه جدید پرسونا ویژن پرو در visionOS 1.1 بتا

اپل می‌گوید پرسونا در ویژن پرو درواقع نسخه‌ی سه‌بعدی فرد است و حالات صورت و حرکات دست او را به‌طور لحظه‌ای نشان می‌دهد. از آنجا که هدست چهره‌ی واقعی افراد را می‌پوشاند، پرسونا هنگام برقراری تماس‌های ویدیویی در ویژن پرو به شخص مقابل نمایش داده می‌شود.

هنگامی‌که پرسونای خود را راه‌اندازی کنید، چشم شما برای ویژگی EyeSight اسکن خواهد شد. با این‌کار دستگاه می‌تواند تصویری از چشم‌های شما را هنگام کار با هدست روی نمایشگر بیرونی نمایش دهد تا دیگران در اطرافتان بتوانند با شما ارتباط چشمی برقرار کنند.

قیمت هدست واقعیت مجازی اپل از ۳٬۵۰۰ دلار برای کانفیگ پایه آغاز می‌شود که نسبت‌به قیمت هدست واقعیت مجازی رقبا خیلی زیاد به‌نظر می‌رسد. البته خریداران همچنان استقبال چشم‌گیری از اولین نسل هدست واقعیت ترکیبی اپل نشان داده‌اند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات