کاویار نسخه سفارشی ویژن پرو را با روکش طلا و قیمت ۴۰ هزار دلار معرفی کرد

دوشنبه ۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار از جنس طلای ۱۸ عیار
نسخه سفارشی کاویار از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو، بدنه‌ای از جنس طلای ۱۸ عیار دارد و حتی محافظی از جنس طلا برای بخش EyeSight در نظر گرفته است.
تبلیغات

هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو اپل با برچسب ۳۵۰۰ دلاری عرضه خواهد شد که این قیمت برای بسیاری از کاربران واقعاً زیاد است. کاویار، شرکت جواهرات لوکس اکنون نسخه‌ای سفارشی از ویژن پرو ساخته و از طلای ۱۸ عیار در آن استفاده کرده است. این محصول حتی محافظی برای بخش جلویی هدست دارد که رو به بالا باز می‌شود و حریم خصوصی کاربر را هنگام استفاده حفظ می‌کند.

کاویار همان شرکتی است که قبلاً نسخه‌های طلاکاری‌شده‌ی سایر محصولات اپل مثل آیفون، ایرپاد مکس و بسیار از دستگاه‌های شرکت‌های دیگر مثل پلی‌استیشن ۵ را عرضه کرده و اکنون روال کاری خود را با ویژن پرو ادامه می‌دهد.

سرتاسر نسخه سفارشی کاویار از ویژن پرو با طلای ۱۸ عیار پوشانده شده و هدبند آن از جنس چرم Connolly است؛ چرم بادوام و نرمی که خانواده‌ی سلطنتی بریتانیا و رولزرویس نیز از آن استفاده می‌کنند و یکی از بهترین نمونه‌ها در جهان محسوب می‌شود.

نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار از جنس طلای ۱۸ عیار

طبق اعلام کاویار، نسخه‌ی سفارشی ویژن پرو صرفاً محصولی از جنس طلا نیست. این طراحی از عینک‌های تام فورد و ماسک‌های اسکی گوچی الهام گرفته تا هدست واقعیت ترکیبی اپل علاوه‌بر خط مقدم فناوری، در اوج حوزه‌ی مُد نیز قرار گیرد.

همان‌طور که 9to5mac ‌می‌نویسد، نسخه‌ی سفارشی ویژن پرو کاویار برای افرادی که علاقه‌ای به ویژگی نمایش چشم روی صفحه‌ی بیرونی (EyeSight) این هدست واقعیت ترکیبی ندارند مناسب خواهد بود زیرا کاویار پوششی برای این بخش در نظر گرفته که مشخصاً از جنس طلای ۱۸ عیار ساخته شده است.

کاویار می‌گوید: «با توجه به واکنش کاربران به قابلیت نمایش چشم روی بخش جلویی ویژن پرو، بسیاری از آن‌ها از ویژگی مذکور راضی نیستند. با نسخه‌ی سفارشی ویژن پرو کاویار، در صورت تمایل می‌توانید حریم خصوصی خود را حفظ کنید و از پوشش محافظ این بخش بهره ببرید.»

نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار از جنس طلای ۱۸ عیار
نسخه سفارشی ویژن پرو کاویار از جنس طلای ۱۸ عیار

اگر نسخه‌ی سفارشی ویژن پرو کاویار توجه شما را جلب کرده، توصیه می‌کنیم از همین‌ حالا پول‌های خود را برای خرید این محصول پس‌انداز کنید. اپل ویژن پرو در اوایل سال ۲۰۲۴ روانه‌ی بازار خواهد شد و کاویار نیز نسخه‌ی سفارشی این هدست را در پاییز سال آینده عرضه خواهد کرد.

کاویار فقط ۲۴ دستگاه ویژن پرو سفارشی را با قیمت حدودی ۳۹۹۰۰ دلار عرضه خواهد کرد. البته حتی درصورتی‌که توان مالی خرید این محصول را دارید، باید استقامت گردن خود را نیز تقویت کنید زیرا نسخه‌ی سفارشی ویژن پرو قطعاً بسیار سنگین‌تر از مدل معمولی آن است. البته هنوز مشخص نیست کاویار باتری اکسترنال ویژن پرو را نیز با روکش طلا عرضه خواهد کرد یا خیر.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات