تخفیف عجیب تلویزیون های سامسونگ؛ قیمت مدل ۸۳ اینچ ۷۰ میلیون افت کرد!

سه‌شنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
تلویزیون ۲۰۲۳ سری Samsung QD-OLED سامسونگ از نمای جلو
سامسونگ تخفیف‌های ویژه‌ای برای تلویزیون‌های اولد خود در نظر گرفته است.
تبلیغات

تلویزیون QD-OLED مدل S90C سال ۲۰۲۳ سامسونگ که می‌توان آن را جز. بهترین تلویزیون های OLED دانست، در‌حال‌حاضر شامل ۳۵ درصد تخفیف شده است و از‌طریق سایت رسمی سامسونگ برای خرید دردسترس قرار دارد.

قیمت تلویزیون QD-OLED S90C مدل ۵۵ اینچی با ۳۰۰ دلار تخفیف به ۱٬۵۹۹ دلار و مدل ۶۵ اینچی با ۹۰۰ دلار تخفیف به ۱٬۶۹۹ دلار، مدل ۷۷ اینچی با ۹۰۰ دلار تخفیف به ۲٬۶۹۹ دلار و مدل ۸۳ اینچی با ۱٬۴۰۰ دلار تخفیف به ۳٬۹۹۹ دلار کاهش پیدا کرده که فرصت بسیار مناسبی برای خرید تلویزیون سامسونگ فراهم آورده است.

تلویزیون QD-OLED S90C از طراحی بسیار باریکی برخوردار است که سامسونگ آن را LaserSlim می‌نامد و یکی از باریک‌ترین حاشیه‌ها را ارائه می‌دهد. این تلویزیون با ریموت جذابی عرضه می‌شود که از نیروی خورشیدی برای شارژ‌شدن کمک می‌گیرد و می‌تواند ازطریق USB-C نیز شارژ شود.

تلویزیون اولد S90C نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و وضوح 4K دارد. در برخی از مدل‌ها، کاربران می‌توانند از خدماتی مانند Samsung TV Plus و Gaming Hub بهره‌مند شوند.

ویژگی‌های دیگر تلویزیون مذکور شامل Q-Symphony 3.0 (اتصال به چند اسپیکر و ساندبار به‌صورت بی‌سیم)، فناوری صدای Dolby Atmos و Object Tracking Sound Lite (بهینه‌سازی حجم صدای اسپیکرها از‌طریق تجزیه‌وتحلیل محتوای در حال پخش)، پردازنده‌ی کوانتومی عصبی با ارتقای 4K و حالت انرژی هوشمند از‌طریق SmartThings می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات