تایپ با کیبورد لپ‌تاپ Legion 5 Pro لنوو

تماشا کنید: انسان در برابر هوش مصنوعی؛ ChatGPT مچ برنامه‌نویسان زومیت را می‌خواباند؟

ChatGPT علیه ارتش دونفره‌‌
پنج‌شنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۲مطالعه 1 دقیقه
رقابت پرهیجان ChatGPT را با برنامه‌نویسان حرفه‌ای زومیت تماشا کنید؛ آیا هوش مصنوعی خبرساز این روزها، حرفه‌ای‌تر از برنامه‌نویسان زومیت است؟
تبلیغات

از زمان محبوب شدن ChatGPT، توانایی کدنویسی این چت‌بات بسیار موردتوجه بوده است. برای کد نوشتن با چت جی پی تی صرفا کافی است پروژه‌ی مدنظر خود را برای این چت‌بات توضیح دهید. هوش مصنوعی بقیه‌ی کار را انجام می‌دهد.

عده‌ای معتقدند که ChatGPT دربلندمدت برنامه‌نویسان زیادی را از کار بی‌کار می‌کند. آیا این چت‌بات واقعا یک برنامه‌نویس حرفه‌ای است؟ در رقابتی پرهیجان، توانایی‌های ChatGPT را محک زدیم.

با تماشای ویدیو در یوتیوب زومیت، از ما برای تولید محتواهای ارزشمندتر حمایت کنید.

توانایی ChatGPT در زمینه‌ی برنامه‌نویسی نه‌تنها کاربران عادی بلکه شماری از مدیران سرشناس حوزه‌ی فناوری را متعجب کرده است. مدیرعامل انویدیا می‌گوید امروزه به‌لطف ابزارهای مبتنی‌بر هوش مصنوعی، همه می‌توانند برنامه‌نویس باشند.

درحالی‌که توانایی نوشتن کد توسط هوش مصنوعی در نگاه اول حیرت‌انگیز به‌نظر می‌رسد، نباید فراموش کنیم این سیستم همچنان نقص‌هایی دارد. ChatGPT به‌این‌زودی‌ها جای برنامه‌نویسان را نمی‌گیرد، اما اگر برنامه‌نویس هستید نکته‌ی مهمی را فراموش نکنید. ChatGPT آمده است تا بازار افراد غیرحرفه‌ای را کساد کند.

ChatGPT حداقل در کوتاه‌مدت، عامل بیکاری برنامه‌نویسان نخواهد بود، اما احتمالا جای برنامه‌نویسانی را که با این ابزار و ابزارهای مشابه آشنایی ندارند خواهد گرفت.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درباره‌ی ChatGPT دارید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات