گوگل در بیلبورد تبلیغاتی جدید خود بار دیگر از اپل خواست استاندارد پیام‌رسانی RCS را بپذیرد

جمعه ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
فناوری RCS
گوگل به انتشار یک بیلبورد تبلیغاتی بزرگ در شهر لاس‌وگاس بار دیگر از اپل درخواست کرد نسبت به پذیرش پروتکل پیام‌رسانی RCS اقدام کند.
تبلیغات

گوگل همچنان به کمپین GetTheMessage# خود ادامه می‌دهد تا اپل را متقاعد کند پروتکل پیام‌رسانی RCS را بپذیرد. این شرکت این‌بار یک تبلیغ بزرگ با مضمون سال نو میلادی در شهر لاس‌وگاس منتشر کرده است تا غول فناوری مستقر در کوپرتینو را به پذیرش استاندارد RCS وادار کند.

گوگل در بیلبورد دیجیتالی خود از اپل درخواست می‌کند برای رفع مشکل عکس‌ها و ویدیوهای بی‌کیفیت در پیام‌ها، پروتکل پیام‌رسانی RCS را بپذیرد.

گوگل پس‌از نمایش پیام درخواست از اپل برای پذیرش RCS، از کاربران می‌خواهد با هشتگ GetTheMessage# به این کمپین کمک کنند.

به‌نوشته‌ی مک‌رومرز، غول جستجوی اینترنت کمپین GetTheMessage# را با راه‌اندازی یک وب‌سایت در ماه آگوست آغاز کرد. این وب‌سایت مزیت‌های RCS را توضیح می‌دهد که ازجمله می‌توان به پشتیبانی از عکس‌ و ویدیوها با وضوح بالاتر، پیام‌های صوتی، امکان ارسال فایل‌های بزرگ‌تر، واکنش‌های ایموجی بین‌پلتفرمی، چت‌های گروهی بهتر در دستگاه‌های مختلف و رمزنگاری بهبودیافته اشاره کرد.

گوگل از حدود یک‌سال قبل با راه‌اندازی وب‌سایت، انتشار پست در توییتر، بیلبورد و موارد دیگر سعی دارد اپل را وادار کند تا پروتکل RCS را بپذیرد. البته سازنده‌ی آيفون هنوز پاسخ درستی به گوگل نداده است و تیم کوک مدیرعامل اپل اخیراً اعلام کرد RCS در اولویت شرکت متبوعش نیست. او می‌گوید:

من نمی‌بینیم کاربران از ما بخواهند در این مرحله، انرژی زیادی روی RCS بگذاریم.
- تیم کوک

این درحالی است که همه‌ی اپراتورها و سازندگان بزرگ تلفن‌همراه ازجمله موتورلا، T-Mobile، ورایزن، AT&T، سونی، سامسونگ، وان‌پلاس، نوکیا و غیره همگی از RCS پشتیبانی می‌کنند و اپل تنها شرکتی است که هنوز این پروتکل را روی آیفون‌ های خود پیاده‌سازی نکرده است.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات