اچ تی سی دو تبلت 7 و 12 اینچی ویندوز RT را وارد بازار می‌کند

جمعه ۱ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
چند روز پیش، بلومبرگ خبر از تبلت 10 اینچی نوکیا با ویندوز RT را داد و امروز نیز اطلاعاتی در مورد تلاش HTC در ساخت دو تبلت ویندوزی را منتشر کرده است. اچ تی سی پیش از این نیز یک بار با تبلت اندرویدی نسبتاً متفاوت Flyer بازار را آزمایش کرد که موفقیت چندانی را به همراه نداشت، اما این بار قصد دارد با دو تبلت ویندوی وارد میدان شود.
تبلیغات

بلومبرگ گزارش کرده که HTC در حال طراحی و ساخت چند تبلت ویندوزی است که در سال 2013 وارد بازار خواهند شد. براساس این اطلاعات، HTC روی یک تبلت 12 اینچ و یک تبلت 7 اینچی کار می‌کند که قادر به برقراری تماس تلفنی نیز هستند. هر دو تبلت مجهز به سیستم عامل ویندوز RT هستند و پردازنده اصلی آن‌ها نیز ساخت کوالکام است.

بنا به گزارش بلومبرگ، HTC قصد تولید و عرضه تبلت ویندوز 8 را نیز دارد اما ازآنجاکه تولید چنین محصولی قیمت حدود 1,000 دلار خواهد داشت فعلا بر محصولات مبتنی بر ویندوز RT تمرکز خواهد کرد.

روز گذشته استیو بالمر، مدیرعامل مایکروسافت با پیتر چو، مدیرعامل اچ تی سی ملاقات داشت و در رابطه با برنامه‌های مشترک دو شرکت روی آینده ویندوز فون بحث و گفتگو نمود، اما هنوز مشخص نیست که آیا این روی تبلت‌های ویندوز RT ساخت HTC نیز مذاکراتی انجام شده است یا خیر.

تبلت 7 اینچی ویندوز RT اچ تی سی به رقابت مستقیم با نکسوس 7، کیندل فایر و آیپد می‌نی خواهد رفت و سیستم عامل مایکروسافت را در این بخش از بازار نیز مطرح خواهد کرد. البته پیش از این اطلاعات مبنی بر تلاش مایکروسافت در ساخت تبلت ایکس باکس در سایز 7 اینچ نیز منتشر شده بود و بدین‌ترتیب انتظار می‌رود سال آینده شاهد چند تبلت 7 اینچی ویندوزی باشیم.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات