کنفرانس توسعه دهندگان گوگل از ۱۷ اردیبهشت آغاز می‌شود

شنبه ۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
توسعه‌دهنده‌ای با نام تیل کاتمن موفق شده تا دعوتنامه‌ی پازلی گوگل را حل کرده و زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان غول جستجو یا همان Google I/O را کشف کند.
تبلیغات

پس از آنکه گوگل همچون سنت همیشه‌ی هر سال خود، پازلی را برای به چالش کشیدن توسعه‌دهندگان و علاقمندان به کنفرانس گوگل I/O ترتیب داد؛ یک توسعه‌دهنده موفق شد این پازل را حل کرده و در نهایت زمان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل را تعیین کند. براساس توییتی که توسط تیل کاتمن منتشر شده، گوگل در نظر دارد تا کنفرانس توسعه‌دهندگان خود را در از ۷ تا ۹ ماه مِه برگزار کند که مصادف با ۱۷ تا ۱۹ اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۸ است. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که این مراسم در آمفی تئاتر شورلاین در مانتن‌ویو برگزار خواهد شد.

گوگل وعده داده است به کسانی که موفق به حل معمای رمزگشایی از تاریخ برگزاری رویداد شوند، یک بلیط رایگان برای شرکت در این رویداد ارائه خواهد کرد.

انتظار می‌رود گوگل در جریان رویداد خود، از محصولات نرم‌افزاری جدید و دستاوردهای جدید خود رونمایی کند. سرآمد این محصولات را باید نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل اندروید خواند که اندروید کیو (Android Q) نام دارد. گمانه‌ها نشان از این دارد که شاید نسخه‌ی جدید اندروید، Quesito یا Quindim نام داشته باشد. ضمنا احتمالا گوگل طی این مراسم از دستاوردهای جدید خود در توسعه‌ی قابلیت‌های بنیادی مرورگر کروم و سایر محصولاتش در کنار هوش مصنوعی رونمایی کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات