جمع‌‌بندی‌ رویداد معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال گوگل

چهارشنبه ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
نگاهی به تمام اخبار مربوط به رویداد رونمایی از محصولات سخت‌افزاری گوگل از جمله پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس‌ال، که روز گذشته در نیویورک برگزار شد.
تبلیغات

سرانجام رویداد اکتبر گوگل برگزار شد و غول دنیای فناوری طی آن از محصولات سخت‌افزاری جدید خود رونمایی کرد. اگرچه مدت‌ها پیش از معرفی پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس‌ ال، به‌لطف انبوه اطلاعات و تصاویر فاش‌شده، تقریبا از تمام مشخصات فنی و ظاهر این دو گوشی اطلاع داشتیم؛ اما Google اصرار داشت که قابلیت‌های نرم‌افزاری متعدد این گوشی‌های هوشمند، به‌خصوص در بخش دوربین بر همه پوشیده بوده است.

خانواده‌ی Pixel 3 با تغییراتی در طراحی اعم از بدنه‌ی شیشه‌ای، کاهش ضخامت حاشیه‌ها و کشیده‌شدن نمایشگر در نسخه‌ی کوچک، اضافه‌شدن بریدگی به نمایشگر نسخه‌ی XL، بهبودهای نرم‌افزاری دوربین اصلی، دوربین سلفی دوگانه، ارتقاء پردازنده به اسنپدراگون ۸۴۵، بهبود مقاومت بدنه‌ در برابر آب و گردوغبار و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، طی یک سال آینده، نماینده‌ی مانیتین‌ویو در رقابت گوشی‌های هوشمند خواهد بود.

محصول مهم‌ دیگر گوگل، تبلت پیکسل اسلیت بود که قرار است با ویژگی‌هایی همچون سیستم‌عامل Chrome OS، نمایشگر ۲۰۰۰ × ۳۰۰۰ پیکسلی، کیبورد اکسترنال، پشتیبانی از قلم و پردازنده‌‌هایی از اینتل، رقیبی جدی برای آیپد پرو باشد. گوگل در تبلت جدید خود تراشه‌ی امنیتی Titan M را نیز به‌کار گرفته است که به‌موجب آن تمام اطلاعات کاربر از جمله رمزهای عبور و سیستم‌عامل روی دستگاه رمزگذاری می‌شود. 

از بین دیگر محصولات جدید گوگل می‌توان به هوم هاب به‌عنوان رقیبی برای آمازون اکو شو و فیسبوک پرتال، کروم‌کست ۳ و پیکسل‌بادهای جدید با پشتیبانی از USB-C اشاره کرد. شما می‌توانید در ادامه تمام مطالب منتشرشده در زومیت پیرامون رویداد روز گذشته‌ی گوگل را مشاهده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات