نتیجه بنچ‌مارک تلفن +HTC One X با پردازنده ۱.۷ گیگاهرتزی Tegra 3به بیرون درز کرد

شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
پیش از این نیز زمزمه‌هایی در مورد نسخه قوی‌تر تلفن One X اچ‌تی‌سی شنیده می‌شد اما حالا اولین مدرک قابل استناد در مورد وجود تلفن One X+ بدست آمده که نشان می‌دهد اچ‌تی سی در حال آماده سازی نسخه قوی‌تر پرچم‌دار هوشمند خود است. شواهد نشان می‌دهد که این تلفن مجهز به پردازنده ۴ هسته‌ای قوی‌تر Tegra 3 است که با فرکانس ۱.۷ گیگاهرتز کار می‌کند.
تبلیغات

نتیجه آزمایشات تلفن One X+ اچ‌تی‌سی توسط سایت NenaMark منتشر شده است این وب‌سایت که در زمینه بنچ‌مارک و آزمایش ابزارهای مبتنی بر پردازنده‌های ARM فعالیت دارد مدل  One X+ را PM63100 تشخیص داده است.

متاسفانه اطلاعاتی بیشتری در مورد این تلفن ارائه نشده اما سیستم‌عامل آن را آبنبات پاستیلی یا اندروید ۴.۱ اعلام نموده‌اند. همچنین همانطور که در تصور مشاهده می‌کنید رزولوشن این تلفن نیز 1280x720 پیکسل نیز تشخیص داده شده است، اما تا نهایی شدن One X+، امکان اعمال تغییرات در آن وجود دارد.

در نهایت این سوال مطرح می‌شود که چرا اچ‌تی‌سی باید بدنبال بروز رسانی سخت‌افزاری One X باشد؟ در حال حاضر One X مجهز به پردازنده قدرتمند ۴ هسته‌ای Tegra 3 است که آن را به یک تلفن خوب و ایده‌آ‌ل تبدیل کرده است از طرفی در حال حاضر تقریبا هیچ نرم‌افزار اندرویدی که بتواند از تمام توان پردازنده‌های ۴ هسته‌ای بهره ببرد، وجود ندارد، پس چرا HTC باید بدنبال ارائه One X+ باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات