اولین نسخه‌ی بتای عمومی iOS 10 امروز منتشر شد

پنج‌شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
اگر به شدت مشتاق بررسی سیستم عامل جدید iOS 10 هستید، از امروز این فرصت در اختیار شما قرار دارد! اپل اولین نسخه‌ی بتای iOS 10 را برای عموم مردم منتشر کرده است که امکان بررسی این سیستم عامل را برای دارندگان دستگاه‌های اپلی فراهم می‌کند. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

اگر شما هم جزو کاربرانی هستید که به شدت علاقه‌مند به بررسی سیستم عامل جدید iOS 10 از نزدیک هستند، خبرهای خوبی برای شما داریم! شرکت اپل بالاخره امروز اولین نسخه‌ی بتای عمومی iOS 10 را در اختیار همه‌ی کاربران دستگاه‌های اپلی دارای سیستم عامل iOS قرار داده است. این احتمالا به این معنی است که دارندگان اپل واچ هم قادر به استفاده از سیستم عامل watchOS 3 در ساعت‌های هوشمند اپلی خود خواهند بود.

طبق معمول، این یک نرم‌افزار بتا بوده و به احتمال زیاد دارای باگ‌های مختلفی خواهد بود. بنابراین بهتر است به منظور پیشگیری از مشکلات احتمالی، به جای نصب آن در گوشی هوشمند اصلی خود آن را بر روی یک آیفون قدیمی یا یک دستگاه اپلی ثانویه مانند آیپد نصب کنید.

سیستم عامل iOS 10 علاوه‌بر طراحی جدید در برخی از بخش‌ها و ویژگی‌های جدید کوچک، شامل بروزرسانی‌های بزرگی برای نرم‌افزار پیام‌رسان Messages و صفحه‌ی قفل دستگاه است. اپل در کنار نسخه‌ی بتای عمومی iOS 10، اولین نسخه‌ی بتای عمومی macOS Sierra را هم به طور رسمی منتشر کرده است. می‌توانید با مراجعه به وب‌سایت شرکت اپل و ثبت نام برای نرم‌افزار بتا، نسخه‌ی بتای هردو سیستم عامل را دریافت کنید.

آیا از اولین نسخه‌ی بتای عمومی iOS 10 استفاده کرده‌اید؟ لطفا تجربیات خود را در بخش دیدگاه وب‌سایت به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات