رویداد ابربازی به‌علت شیوع کرونا آنلاین برگزار خواهد شد

یک‌شنبه ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
ابرآروان اعلام کرده است مرحله‌ی اول از رویداد ابربازی، رقابتی برپایه‌ی توسعه‌ی سرویس‌های مبتنی بر کلاد، به‌علت محدودیت‌های ناشی از شیوع ویروس کرونا آنلاین برگزار خواهد شد.
تبلیغات

ابرآروان چندی پیش و در رویداد سوار بر ابرها که بهمن سال گذشته برگزار شد، اعلام کرد در نظر دارد رویدادی با عنوان ابربازی را در سال جاری برگزار کند. ابربازی رویدادی محسوب می‌شود که هدف از آن ایجاد بستری رقابتی برای توسعه‌ی سرویس‌های مبتنی بر کلاد است. ابرآروان با هدف پاسخ به نیاز بازار داخلی که نیازمند سرویس‌های مبتنی‌بر کلاد بیشتر و متنوع‌تری است، این رویداد را راه‌اندازی کرده تا با برگزاری آن، تیم‌های شرکت‌کننده علاوه‌بر دریافت جوایز، بتوانند محصول خود را نیز راهی بازار کنند. 

حال با شیوع ویروس کرونا و لزوم در‌پیش‌گرفتن سیاست‌های دوری‌گزینی اجتماعی، ابرآروان از برگزاری آنلاین اولین مرحله از این رویداد خبر داده است. مرحله‌ی اول از این رویداد که به ارزیابی ثبت‌نام‌کنندگان اختصاص خواهد داشت، ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد. پس‌از‌آن از ۶ تا ۱۳ خرداد، تیم‌سازی انجام خواهد شد و هر تیم با انتخاب ایده‌ی دلخواهش فعالیت خود را آغاز خواهد کرد. فرصت در نظر گرفته شده برای توسعه‌ی هر محصول با دراختیارداشتن منابع زیرساختی از ابرآروان و پادیوم و آموزش‌ها و راهنمایی‌های مشاوران بیش از سه ماه است که از ۱۵ خرداد تا ۲۰ شهریور ادامه خواهد داشت. سپس، تیم داوری از ۱۵ تا ۳۰ شهریور تمام پروژه‌ها را داوری خواهد کرد. درپایان، به سه تیم برگزیده‌ی این رویداد درمجموع ۵۰۰ میلیون تومان جایزه‌ی نقدی پرداخت خواهد شد. 

یزدان یزدی‌زاده، معمار اکوسیستم ابری آروان، معتقد است خروجی این رویداد اهمیت بسیاری دارد؛ چراکه جای محصولات متنوعی در بازار ایران خالی است. آروان اعلام کرده است تاکنون بیش از ۱،۵۰۰ داوطلب برای شرکت در این رویداد ثبت‌نام کرده‌اند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات