ویدئو تبلیغاتی جدید اپل درباره آیپد پرو 2020 و صفحه ‌کلید Magic Keyboard

دوشنبه ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
جدیدترین ویدئو تبلیغاتی اپل، درباره‌ی آیپد پرو 2020 و صفحه‌کلید جدید Magic Keyboard است که در هفته‌ی جاری روانه‌ی بازار می‌شود.
تبلیغات

اپل ویدئویی تبلیغاتی با نام Float را در یوتیوب به‌اشتراک گذاشت که برخی ویژگی‌های تبلت آیپد پرو ۲۰۲۰ و صفحه‌کلید Magic Keyboard را به‌تصویر می‌کشد. ویدئو یادشده مرغ مگس‌خوار رنگارنگی را نشان می‌دهد که در حال پرواز اطراف نمایشگرِ به همان میزان رنگارنگِ آیپد پرو و صفحه‌کلید Magic Keyboard متصل به این محصول است.

معلق‌بودن و تحرک مرغ مگس‌خوار در هوا اشاره‌ای به قابلیت مشابه Magic Keyboard است که آیپد پرو را روی صفحه‌کلید معلق نگه می‌دارد و برای ثابت‌ماندن در زوایای دید ‌تنطیم‌پذیر از اتصال مغناطیسی استفاده می‌کند. اپل درباره‌ی این ویدئو نوشته است:

معرفی آیپد پرو جدید. این [محصول] سریع‌تر از بیشتر لپ‌تاپ‌هااست و پیشرفته‌ترین نمایشگر دستگاه‌های حمل‌شدنی تا این ‌لحظه را دارد. با دوربین‌های عریض و فوق‌عریض و اسکن LiDAR سطح جدیدی از واقعیت افزوده را ایجاد می‌کند. آیپد پرو جدید روی صفحه‌کلید Magic Keyboard معلق می‌ماند که نور پس‌زمینه و ترک‌پد دارد.

ویدئو جدید سیستم لنز‌های دوگانه و اسکنر لیدار روی آیپد پرو را نیز برجسته و از برچسب «کامپیوتر بعدی شما» برای این محصول استفاده می‌کند. اپل، اولین مدل‌های ۱۱ و ۱۲٫۹ اینچی آیپد پرو ۲۰۲۰ را ماه مارس و هم‌زمان با صفحه‌کلید Magic Keyboard رونمایی کرد. صفحه‌کلید جدید اپل قرار بود ماه مه روانه‌ی بازار شود؛ ولی اپل هفته‌ی گذشته، فروش محصول مذکور را زودتر از موعد آغاز کرد و این‌ دستگاه در هفته‌ی جاری به‌دست مشتریان خواهد رسید.

قیمت پایه‌ی تبلت آیپد پرو ۷۹۹ دلار و قیمت صفحه‌کلید Magic Keyboard تقریبا ۲۹۹ دلار است و کاربران می‌توانند هر دو محصول را ازطریق وب‌سایت اپل سفارش دهند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات