یوتیوب قابلیت‌های جدید سرویس پریمیوم را رونمایی کرد

شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگو یوتیوب / YouTube روی دیوار چراغ قرمز
یوتیوب قابلیت‌های جدیدی به سرویس پریمیوم خود اضافه کرده است که توجه علاقه‌مندان را به خود جلب خواهد کرد.
تبلیغات

یوتیوب، بزرگ‌ترین پلتفرم ویدئومحور جهان، در حال افزودن ویژگی‌های جدید برای کسانی است که اشتراک سرویس پریمیوم را می‌خرند. این سرویس علاوه‌بر دسترسی سریع‌تر به ویژگی‌های آزمایشی و پیشنهادهای تبلیغاتی و تخفیفات ویژه‌ی شرکای این شرکت، کیفیت بهتر پخش ویدئو و نشان‌های ویژه برای کاربران را به‌همراه دارد.

از این به‌بعد مشتریان پریمیوم به ابزار آزمایشی هوش مصنوعی مکالمه‌محور جدید یوتیوب دسترسی خواهند داشت. این ویژگی جدید که تنها از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کند، فعلاً برای تعداد محدودی از کاربران یوتیوب پریمیوم در ایالات متحده و در گوشی و تبلت اندروید دردسترس است.

هوش مصنوعی جدید یوتیوب، دیدگاه‌های کاربران را برای صاحب ویدئو خلاصه می‌کند

اگر پس از ثبت‌نام، برای استفاده از ویژگی جدید انتخاب شدید، با ضربه‌زدن روی عبارت «پرسیدن» که در زیر ویدئوهای انتخابی ظاهر می‌شود، به این قابلیت می‌توانید دسترسی داشته باشید. سپس می‌توانید مطرح‌کردن سؤال درباره‌ی ویدئو را شروع کنید یا از بین درخواست‌هایی که به شما پیشنهاد می‌دهد، یکی را انتخاب کنید.

یکی دیگر از ویژگی های آزمایشی که به یوتیوب پریمیوم می‌آید، شیوه‌ای جدید برای سازمان‌دهی نظرات به‌واسطه‌ی هوش مصنوعی است. این ویژگی تولیدکنندگان محتوا را هدف قرار و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از خلاصه‌ی دیدگاه‌های کاربران مطلع شوند و از آن برای ورود سریع به بحث درباره‌ی ویدئوهایشان استفاده کنند.

اگر در ایالات متحده زندگی می‌کنید، اکنون می‌توانید به صفحه‌ی مزایای پریمیوم خود بروید و یکی از پیشنهادهای زیر را استفاده کنید:

  • بسته‌ی لوت درون بازی برای گنشین ایمپکت
  • اشتراک ۳ ماهه‌ی رایگان دیسکورد نیترو
  • ۳ ماه عضویت رایگان سرویس والمارت پلاس
  • اشتراک ۴ ماهه‌ی رایگان Calm Premium
  • اشتراک ۳ ماهه‌ی رایگان PC Game Pass
تنظیمات کیفیت ویدئوی یوتیوب پریمیوم

پس از ارائه‌ی وضوح ویدئو 1080p HD با بیت‌ریت افزایش یافته‌ی خود در گوشی آیفون، یوتیوب اعلام کرد که کاربران پریمیوم در اندروید و وب و تلویزیون‌ هوشمند نیز از این ویژگی بهره خواهند برد.

نشان‌های یوتیوب پریمیوم

به‌خاطر بسپارید که این وضوح به‌طور خودکار و بر‌اساس اینترنت و تنظیمات تماشای ویدئو شما فعال می‌شود؛ اما خودتان هم می‌توانید آن را به‌صورت دستی فعال کنید.

همچنین، یوتیوب در حال ارائه‌ی نشان‌هایی است که دستاوردهای کاربر پریمیوم را در این پلتفرم نشان می‌دهد. این نشان‌ها فقط به کاربران ۱۸ ساله و بزرگ‌تر ارائه می‌شوند و در صفحه‌ی Your Premium Benefits قرار دارند.

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات