آپدیت جدید تلگرام منتشر شد؛ از تغییر در بخش واکنش با ایموجی تا دریافت کد ورود از طریق ایمیل

شنبه ۲۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
جدیدترین به‌روزرسانی تلگرام تغییراتی در بخش واکنش با ایموجی اعمال می‌کند و برای تمامی حساب‌های کاربری لینک اختصاصی می‌سازد. خبر خوب برای ایرانی‌ها دریافت کد ورود به حساب ازطریق ایمیل است.
تبلیغات

تلگرام در به‌روزرسانی پیشین خود تمرکز زیادی روی ایموجی داشت و پلتفرمی جدید برای ساخت ایموجی‌های متحرک سفارشی راه‌اندازی کرد. جدیدترین به‌روزرسانی Telegram که شب گذشته منتشر شد، به شما کمک می‌کند به روش‌های جدیدی از این ایموجی‌ها استفاده کنید.

براساس اطلاعیه‌ی رسمی تلگرام، تمامی کاربران پس از نصب به‌روزرسانی جدید به ده‌ها ایموجی برای واکنش به پیام‌ها دسترسی دارند، از جمله ایموجی‌هایی که پیش‌تر صرفاً برای کاربران نسخه‌ی پریمیوم دردسترس بودند. تلگرام می‌گوید پنل واکنش به پیام را بازطراحی کرده است. ایموجی‌هایی که بیشتر از آن‌ها استفاده می‌کنید، از این پس در بالای پنل نشان داده خواهند شد.

کاربران نسخه‌ی پریمیوم تلگرام می‌توانند ایموجی‌های مدنظر خود را برای واکنش به پیام‌ها ازطریق «مجموعه‌ای بی‌انتها» انتخاب کنند. همچنین به گفته‌ی تلگرام، کسانی که نسخه‌ی پریمیوم را تهیه کرده‌اند می‌توانند حداکثر سه ایموجیِ واکنشی به هر پیام ضمیمه کنند.

تغییرات یادشده در بخش ایموجی، فعلاً در چت‌های دو نفره و گروه‌ها دردسترس‌اند. مدیران گروه‌ها می‌توانند استفاده از ایموجی‌های سفارشی برای واکنش به پیام را ممنوع کنند.

در نسخه‌ی جدید تلگرام، کاربران پریمیوم می‌توانند یک ایموجی متحرک را به‌عنوان استاتوس حساب کاربری خود انتخاب کنند. این ایموجی در کنار نام کاربران به جای نشان ستاره‌ایِ تلگرام پریمیوم نمایش داده می‌شود. برای انتخاب این ایموجی‌ها، باید روی نشان ستاره‌ی تلگرام پریمیوم ضربه بزنید یا وارد منوی تنظیمات شوید.

تلگرام می‌گوید کاربرانی که به‌طور مکرر از حساب خود خارج و به آن وارد می‌شوند، از این پس کار ساده‌تری دارند، چون کد ورود در حساب کاربری برای ایمیل آن‌ها ارسال می‌شود. کاربران همچنین می‌توانند از گزینه‌های Sign in with Apple یا Sign in with Google استفاده کنند. این خبر خوبی برای ایرانی‌ها است، چون به‌نظر می‌رسد اپراتورهای ایرانی دریافت کد ورود به حساب تلگرام را محدود کرده‌اند.

فرایند ثبت‌نام و ورود به حساب کاربری در تلگرام نیز تغییراتی به خود دیده و اکنون میزبان انیمیشن‌های جذاب‌تری است.

لینک حساب های کاربری تلگرام Telegram

تلگرام می‌گوید اکنون تمامی نام‌های کاربری دارای لینک اختصاصی هستند (t.me/thezoomit) تا کاربران بتوانند پروفایل عمومی، گروه‌‌ها یا کانال‌های خود را به‌سادگی با بقیه به اشتراک بگذارند. به‌علاوه تمامی حساب‌های کاربری از این پس دارای لینکی با فرمت منحصربه‌فرد است: thezoomit.t.me.

افزون‌بر این‌ها تلگرام مدیریت بهتر دانلودها را در نسخه‌ی اندروید فراهم می‌کند. قابلیت مدیریت دانلود پیش‌تر در نسخه‌ی iOS ارائه شده بود. نسخه‌ی اندروید تلگرام همچنین میزبان انیمیشن‌های جدیدی شده است. تلگرام از ایموجی‌های سفارشی اندروید ۱۳ که با تم دستگاه سازگار می‌شوند نیز پشتیبانی می‌کند.

تلگرام مدتی پیش میزبان قابلیت‌های دیگری نظیر ایموجی‌های متحرک سفارشی و محدودسازی ارسال ویس‌مسیج شده بود. تلگرام همچنین گفت در پی اضافه کردن قابلیت «تلموجی» به اپلیکیشن خود بوده، اما اپل چنین اجازه‌ای را صادر نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات