پوسته One UI 6.0 معرفی شد؛ اندروید ۱۴ در گوشی‌های سامسونگ

جمعه ۱۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۷
مطالعه 2 دقیقه
گوشی گلکسی S23 اولترا با رابط کاربری One UI 6
سامسونگ در مراسم SDC23 از رابط کاربری One UI 6.0 بر پایه‌ی سیستم‌عامل اندروید ۱۴ پرده‌برداری کرد.
تبلیغات

سامسونگ بامداد امروز در جریان برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۳ (موسوم‌به SDC23) رابط کاربری One UI 6 را معرفی کرد. معرفی One UI 6 در حالی انجام می‌شود که این رابط کاربری از ماه‌ها قبل در قالب نسخه‌ی بتا منتشر شده بود.

سامسونگ در مراسم SDC23 گفت رابط کاربری وان یو آی ۶ قابلیت‌های کاربردی بیشتری نسبت‌به نسخه‌ی قبلی دارد و ویرایش هوشمند عکس و ویدیو را امکان‌پذیر می‌کند. در این رابط کاربری، منوی تنظیمات سریع، بازطراحی شده است و تا حدی شبیه کنترل سنتر iOS به نظر می‌رسد. سامسونگ می‌گوید در رابط کاربری One UI 6 از تایپ‌فیس One UI Sans استفاده می‌شود.

منوی جدید تنظیمات سریع One UI 6 سامسونگ در مراسم SDC23

اپلیکیشن گالری در One UI Sans ازطریق قابلیت‌های Photo Remaster و Object Eraser که مبتنی‌بر هوش مصنوعی هستند، تصاویر را تجزیه‌و‌تحلیل می‌کند و گزینه‌هایی برای بهبود تصاویر به کاربر پیشنهاد می‌دهد.

سامسونگ همچنین در One UI 6 ویرایشگر ویدیوی جدیدی به نام Samsung Studio در دسترس قرار می‌دهد که امکان اضافه‌کردن متن و استیکر و موسیقی را فراهم می‌کند.

تغییرات کامل One UI 6 سامسونگ در مراسم SDC23

سامسونگ در مراسم بامداد امروز گفت که ازاین‌پس تمرکز بیشتری روی تایزن (Tizen) خواهد داشت و می‌خواهد این سیستم‌عامل مبتنی‌بر لینوکس را اصلاح کند.

تایزن قرار است روی وسایل خانگی مجهزبه نمایشگر بزرگ مثل یخچال و فر اجرا شود. سامسونگ کیت توسعه‌ی نرم‌افزار تایزن را در دسترس توسعه‌دهندگان قرار داده است.

سامسونگ گفته است که Samsung Health را به اکوسیستم سلامت دیجیتال تبدیل می‌کند. این شرکت برای عملی‌کردن هدفش، دسترسی به حسگر BioActive ساعت هوشمند سامسونگ را برای توسعه‌دهندگان متفرقه امکان‌پذیر خواهد کرد.

سامسونگ فعلاً تاریخ انتشار One UI 6.0 را اعلام نکرده است. در فاصله‌ی باقی‌مانده تا انتشار این رابط کاربری می‌توانید برای مشاهده‌ی قیمت گوشی سامسونگ و قیمت گوشی برندهای دیگر از بخش محصولات زومیت استفاده کنید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات