این گوشی‌های سامسونگ آپدیت One UI 6.0 را دریافت می‌کنند

یک‌شنبه ۴ تیر ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی از قسمت جلویی گلکسی A54
در این مقاله، فهرستی از دستگاه‌های واجد‌شرایط سامسونگ را ارائه کرده‌ایم که طعم رابط کاربری One UI 6.0 را خواهند چشید.
تبلیغات

سامسونگ اواخر سال ۲۰۲۲ اندروید ۱۳ را برای دارندگان دستگاه‌های گلکسی منتشر کرد. این شرکت به ارائه‌ی پشتیبانی نرم‌افزاری عالی معروف است؛ از‌این‌رو، در انتشار به‌روزسانی مذکور برای دستگاه‌های واجد‌شرایط خود نیز عملکرد بسیار سریعی داشت. درحال‌حاضر، ده‌ها میلیون گوشی هوشمند و تبلت گلکسی اندروید ۱۳ با رابط کاربری One UI 5.0 را اجرا می‌کنند.

این مقاله ۴ تیر ۱۴۰۲ با داده‌های جدید به‌روزرسانی شد.

اکنون تمرکز به اندروید ۱۴ معطوف شده است. درحال‌حاضر، گوگل نسخه‌ی بتای اندروید ۱۴ را پیاده‌سازی کرده است و این سیستم‌عامل به عرضه‌ی عمومی خود نزدیک می‌شود.

همان‌طور‌که طرفداران سامسونگ از قبل می‌دانند، این غول فناوری کره‌ای از اندروید ۱۴ گوگل به‌عنوان پایه‌و‌اساس به‌روزرسانی آینده One UI 6.0 خود استفاده خواهد کرد.

نمایشگر اس ۲۳ پلاس سامسونگ

سامسونگ هر‌ساله نسخه‌ی بتای One UI خود را عرضه می‌کند. اگر جدول زمانی توسعه‌‌ی One UI 5.0 در سال ۲۰۲۲ را در نظر بگیریم، سامسونگ احتمالاً اواخر تابستان ۲۰۲۳ نسخه‌ی بتای اندروید ۱۴ با رابط کاربری One UI 6.0 را عرضه خواهد کرد.

سامسونگ سیاست‌های به‌روزرسانی نرم‌افزاری‌اش را ساده کرده است تا به‌راحتی بتوان فهمید کدام دستگاه‌ها آپدیت اندروید 14 با One UI 6.0 را دریافت می‌کنند.

درحال‌حاضر، دستگاه‌های زیادی وجود دارند که واجد‌شرایط چهار ارتقای سیستم‌عامل اندروید هستند. این یعنی حتی آن دسته از گوشی‌های سامسونگ که سه سال از عمرشان می‌گذرد، به‌روزرسانی جدید را دریافت خواهند کرد.

فهرست گوشی‌های دریافت‌کننده رابط کاربری One UI 6

در‌ادامه، فهرستی از دستگاه‌های واجد‌شرایط دریافت‌کننده‌ی آپدیت One UI 6.0 را مشاهده می‌کنید. توجه کنید که این مطلب با ارائه‌ی داده‌های جدید به‌روزرسانی خواهد شد.

دستگاه‌های گلکسی سامسونگ واجدشرایط به‌روزرسانی One UI 6.0

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات